וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לטוס לחו"ל מבלי לקרוע את הכיס?

חוה טרנטר, תוכן ממומן ע"י ישראכרט

21.4.2024 / 14:33

עונת הסיילים התחילה? הטור של הלהקה שאתם אוהבים יוצא לדרך? ואולי פשוט הגיע הזמן לחופשה משפחתית? כך או כך, באתר ישראכרט חו"ל תמצאו את כל הטיפים, ההמלצות ומה שצריך לדעת

זוג מתכנן חופשה על גבי מפה. ShutterStock
באתר ישראכרט באזור חו"ל מציעה ישראכרט מגוון הטבות וגם כלים שיעזרו בשלבים השונים/ShutterStock

נסיעה לחו"ל היא כמעט תמיד עניין מרגש - עם המון תוכניות לבילויים, טיולים והנאות, בין אם מדובר בנסיעה עירונית או טיול בחיק הטבע, נסיעה לצרכי שופינג או ביקור במוזיאונים, לפסטיבל מוזיקה או לביקור משפחתי. אך לכל ההתרגשות הזו נלווים לא פעם כמה חששות, בעיקר בנוגע לתכנון מוצלח של הטיול, וההיערכות לקראתו - כדי להפוך אותו למהנה ביותר שאפשר, בלי דאגות שיעיבו עליו.

באתר ישראכרט באזור חו"ל מציעה ישראכרט מגוון הטבות וגם כלים שיעזרו לנו בשלבים השונים: לתכנן את הטיסה ולהיערך לקראת הטיול, לטפל בבעיות שונות שעלולות לצוץ במהלך הנסיעה, וגם לחזור לארץ בראש שקט.

ילדים בתוך מזוודה מתכוננים לחופשה. ShutterStock
לכל ההתרגשות הזו נלווים לא פעם כמה חששות/ShutterStock

שלב התכנון: בלי לשכוח את הביטוח

הנסיעה המושלמת מתחילה בבחירת כרטיס האשראי הנכון, שישרת אותנו בדרך הטובה ביותר. ישראכרט מציעה ללקוחותיה מגוון של כרטיסים לבחור מהם. לכל כרטיס אשראי חוץ בנקאי ההטבות שלו, ולכן כדאי לבדוק מה כל אחד מהם מציע לנו בהקשר של טיסה לחו"ל.

כאשר מתכוננים לנסיעה, חשוב מאוד לא לשכוח את ביטוח הנסיעות לחו"ל. לקוחות כרטיסי האשראי של ישראכרט נהנים משורה של הטבות, ובהן 5 ימי ביטוח נסיעות חינם של AIG (בכפוף לתנאי הפוליסה המלאים לתקנון ולמדיניות החיתום של AIG).

עניין חשוב נוסף בדרך לחו"ל, הוא כמובן הטבות בחברות תעופה וחברות השכרת רכב. בנוסף, קיימות גם הטבות בעת שכירת רכב. הטבות מיוחדות ברכישת ESIM לחו"ל והטבות מיוחדות במלונות דרך האתר TOP CHASH של ישראכרט.

בדרך לשדה התעופה: ממירים ונהנים

באתר ישראכרט חו"ל, אפשר למצוא טיפים שימושיים לטיסה - וגם להשתמש במחשבון המרת מטבע לקראת הטיסה, בו אנו מכניסים את סכום הרכישה ואת מטבע העסק - ומגלים כיצד משתלם יותר לבצע את הרכישה, כאשר ישראכרט מציעים למשלמים בכרטיסי האשראי שלהם תשלום מיידי במטבע המקומי - לא עוד המרת שקלים לדולרים ובחזרה.

עוד באתר - שערי מט"ח עדכניים ואפשרות לבצע חישוב מטח זריז דרך מחשבון המרה נוח במיוחד.

נסיעה לחו"ל היא גם הזדמנות להתחיל לאמץ הרגל חדש - תשלום באמצעות הסמארטפון, בלי להוציא את הארנק מהכיס ובלי הסיכון שנשכח את כרטיס האשראי בחנות או במסעדה. התשלום בסמארטפון מקובל במדינות המערב כבר לא מעט שנים, גם אם בישראל הוא חדש יחסית. לקוחות ישראכרט יכולים לשלם באמצעות מגוון אפליקציות, כגון גוגל פיי ואפל פיי. כן, לא צריך יותר להסתבך עם שלל שטרות ומטבעות לא מוכרים כדי לחשב כמה כסף בדיוק לתת למוכר בקופה. פשוט שולפים את הטלפון.

בזמן השהייה בחו"ל: כתובת לכל תקלה

כולנו מקווים שהנסיעה תעבור בלי אף תקלה - אך כמעט תמיד צצה בעיה, קטנה או גדולה. בין הנפוצות שבהן - אובדן או גניבה של כרטיס האשראי. מיותר כמעט לציין את עוגמת הנפש והדאגות במקרה כזה, אך בדיוק לשם כך ישראכרט הקימה באתר ובאפליקציה שירות נוח במיוחד שבו תוכלו לדווח על האובדן ולנעול את הכרטיס.

בעיות אחרות, גם אם פחות כואבות, הן שכחה של הקוד הסודי, או עסקה שאנחנו מנסים לבצע, ללא הצלחה. גם במקרים אלה ניתן לפנות לאתר או לאפליקציה ולשחזר את הקוד הסודי במהירות ובקלות. שירות נוסף שניתן לקבל באפליקציה ויעזור לנו במיוחד אם מסע הקניות שלנו התרחב, בדיקת מצב האשראי שלנו. ניתן בקלות להגיש בקשה להגדלת מסגרת האשראי דרך האפליקציה או להתבונן בפירוט העסקאות שלנו בחו"ל, ותוכלו להמשיך לטייל בראש שקט.

נוסעת עם מזוודה בשדה התעופה. ShutterStock
באתר ישראכרט חו"ל אפשר למצוא טיפים שימושיים לטיסה/ShutterStock

לאחר החזרה לארץ: עוקבים ופורסים

הטיול נגמר וחזרנו הביתה, בעצב אך גם בשמחה לשוב אל הבית המוכר ואל השגרה הידועה. אך לפעמים, השלכות הטיול חוזרות איתנו - ולא מדובר רק בקילוגרמים עודפים, מאכלים טעימים ומתנות שהבאנו במזוודה. זה הזמן להיכנס לאפליקציה או לאתר ישראכרט, כדי לגלות כמה כסף באמת הוצאנו בחו"ל ולבדוק כי כל העסקאות המופיעות, אכן בוצעו על ידינו.

אלה מאיתנו שנוטים לקנות מעט יותר בחו"ל, לאור ההיצע הגדול ותחושת החופש, יתעניינו אולי בקביעה מראש של מספר התשלומים, כמו גם בפריסה לתשלומים של עסקאות שבוצעו בחו"ל. ישראכרט מאפשרת את פריסת החיובים מחו"ל לסדרה של בין 3 ל-12 תשלומים, בתוספת ריבית. לא צריך להתקשר לנציג או לשלוח מייל: נכנסים לאזור האישי, בוחרים את כרטיס האשראי בו ביצענו את העסקאות, ואז בוחרים במספר התשלומים המבוקש, בהתאם למסלול החיובים שלנו.

בשורה התחתונה, אתר ישראכרט חו"ל מרכז במקום אחד טיפים, עצות וקישורים מועילים שיאפשרו לנו להיערך טוב יותר לחופשה בחו"ל - בין אם מדובר בביטוח נסיעות, בהמרת מטבע, בדרכים להשתמש בכרטיס בחו"ל, במעקב אחרי עסקאות, טיפול בתקלות ופריסת החיובים לאחר החזרה לישראל, אם יש צורך.

לחצו כאן לעוד הטבות של ישראכרט חו"ל

*בכפוף למפורט בתנאי ההטבה באתר/ אפליקציית ישראכרט

חוה טרנטר, תוכן ממומן ע"י ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully