וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר איתי אור מונה לתפקיד דיירקטור AI בחברת UVeye

18.4.2024 / 14:42

איתי יוביל את יוזמות פיתוח ה-AI וה-GenAI של UVeye לצד הטמעת הסטאק הטכנולוגי בקנה מידה נרחב, תוך הבטחת ביצועים גבוהים והתאמה לתקני בטיחות, האתיקה והרגולציה הקפדניים ביותר. בימים אלה הוא מרחיב את צוות ה-AI של החברה על מנת לתמוך בגידול בתחום זה

איתי אור. שגב אורלב,
איתי אור/שגב אורלב

איתי אור מצטרף לחברת UVeye הישראלית אשר מייצרת מערכות אוטומטיות מבוססות בינה מלאכותית לבדיקת רכבים כדי להוביל את יוזמות החדשנות בשילוב עם כלי Generative AI & AI מתקדמים.

החברה שפיתחה טכנולוגיה מבוססת AI לבדיקת רכבים מודיעה על מינויו של ד"ר איתי אור לדירקטור בינה מלאכותית. איתי יוביל את יוזמות פיתוח ה-AI וה-GenAI של UVeye לצד הטמעת הסטאק הטכנולוגי בקנה מידה נרחב, תוך הבטחת ביצועים גבוהים והתאמה לתקני בטיחות, האתיקה והרגולציה הקפדניים ביותר. בימים אלה הוא מרחיב את צוות ה-AI של החברה על מנת לתמוך בגידול בתחום זה.

מומחיותו של איתי בתחום נשענת בין היתר על מעל -17 שנות ניסיון טכנולוגי ועסקי בתעשיות האוטומוטיב, מוליכים למחצה והתעשייה הביטחונית ומשולבת ברקע מולטידיסיפלינרי מקיף במדעים ובהנדסה.

"יצירת סטנדרט חדש לבטיחות ואמינות"

"הטכנולוגיה המתקדמת שמציעה UVeye לסריקת רכבים אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת היא חידוש מהפכני בתעשיית קמעונאות הרכב," אומר איתי. "נכסי הדאטה הייחודיים והצומחים ללא הרף משנים את חוקי המשחק ואני נרגש להצטרף לצוות המדהים הזה במשימה ליצירת סטנדרט חדש לבטיחות ואמינות הרכבים ברחבי העולם".

"אני שמח לברך את איתי אור על הצטרפותו כדיירקטור AI ב- UVeye," אמר אמיר חבר, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה. "מומחיותו הרחבה והישגיו המוכחים של איתי בחדשנות טכנולוגית הם נכס יקר ערך עבורנו ועולים בקנה מידה אחד עם המחויבות שלנו להניע חדשנות ולדחוף את גבולות הלמידה העמוקה מבוססת בינה מלאכותית בפתרונות לענף הרכב."

לפני הצטרפותו ל-UVeye, איתי שימש כ-CTO של Wisense Technologies וכהן כמנכ"ל ומייסד שותף ב-Aerialguard. הוא בעל תואר Ph.D. בלמידה עמוקה, M.Sc. בפיזיקה, ותואר B.Sc. בהנדסת תעופה וחלל, והניב עשרות פטנטים ופרסומים בכתבי עת מדעיים יוקרתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully