וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה הבאתם לחג? רעיונות למתנה שתיקחו למארחים בערב פסח

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 8:34

מחפשים מתנה למארחים בליל הסדר? קבלו כמה הצעות בטווח מחירים רחב, מסירים וכלי עבודה ועד קינוחים והגדות

בעוד 3 ימים נחגוג את ליל הסדר ומי שיתארחו אצל משפחה או חברים ירצו כמובן להביא מתנה למארחיהם שטרחו על הכנת ארוחת החג. כמה תשקיעו במתנה? לפי נתוני חברת גמא, בפסח שעבר חלה עלייה של כ-11% במחזור הקניות של מתנות ומוצרים לבית בהשוואה לפסח 2022.

לפי רשת המתנות ג'נטלמן, ההוצאה על מתנות בפסח גדלה משנה לשנה, כאשר השווי הממוצע של מתנה למארחים ב-2023 הגיע ל-304 שקל, לעומת 296 שקל ב-2022. הסכום הממוצע לקניית מתנות בפסח גבוה ב-8% לעומת ראש השנה, וההערכות בענף הן שהסכום הממוצע למתנה יעלה השנה ל-320 שקל.

אז אם אתם מתארחים בחג ומחפשים מתנה מכובדת, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות בטווח מחירים רחב.חג הפסח מדורג הגבוה ביותר מבין חגי ישראל בהקשר של "מתנה לחג" עם סכום ממוצע למתנה של 304 שקל, גדול ב-8% ממתנה לראש השנה.

אם אתם מתארחים בחג ומחפשים מתנה ראויה, ריכזנו לכם כמה רעיונות בטווח רחב של מחירים:

1. foodapeal - סט סירים לחג. יח"צ,
foodapeal - סט סירים לחג/יח"צ

כמו מכסה לסיר

קולקציית כלי הבישול מסדרת Charm של FoodAppeal עשויה מאלומיניום לפיזור חום מיטבי. היא כוללת מחבתות וסירים בשילוב ידיות מעוצבות בעלות אפקט עור וטכנולוגית Nonstick לחווית בישול איכותית ששמה דגש על פונקציונליות ואסתטיקה כאחד.

הכלים בסדרה מתאימים למגוון סוגי בישול מטיגון ועד הרתחה ולשימוש בסוגי הכיריים השונים: חשמלי, גז, אינדוקציה, קרמי וכן בתנור עד 150 מעלות. מחיר לדוגמא: מארז עם 4 חלקים הכולל שני סירים 20 ו-24 ס"מ: 299 שקל. להשיג באתר המותג או בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

2. מותג אנושופ מארז פסח מההגדה מחיר 170. טל סיון ציפורין,
מותג אנושופ מארז פסח מההגדה מחיר 170 שקל/טל סיון ציפורין

100% נתינה

עמותת אנוש מציעה מתנות עם ערך חברתי שמיוצרות ונארזות על ידי אנשים עם מגבלה נפשית וההכנסה ממכירתן מסייעת לשלבם בקהילה תוך חיים עצמאיים במסגרת תעסוקתית-שיקומית בה הם מקבלים הכשרה ומיומנויות שעוזרות להם להשתלב בשוק העבודה.

מחיר לדוגמא: מארז "פסח מההגדה" הכולל 2 הגדות בכריכה קשה, מגש אינגלייש קייק בעבודת יד בהבלטת פרחים, חמסת MDF בחיתוך לייזר, סילאן (250 גרם) וקופסת אריזה: 170 שקל. . ניתן להזמין ישירות מחנות האונליין "אנושופ".

3. מקס ברנר - מארזים לפסח. סטודיו דיטיילס,
מקס ברנר - מארזים לפסח/סטודיו דיטיילס

מציירים תקווה

'מקס ברנר' משיקה את קולקציית MUSE עם מארזים חגיגיים לפסח וממשיכים את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף פעולה עם עמותת אלו"ט לילדים ובוגרים עם אוטיזם, שיחד עם ילדי העוטף, מציירים תקווה!

לכל מארז מתנה ניתן להוסיף הגדה לפסח שמודפסת בבית הדפוס בארי בעלות של 20 שקל. להשיג באתר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ.

4. מרדינגר הצורפים מעמד למצות מצה מצופה כסף מחיר 453. צחי קיבנשטיין,
סטודיו מרדינגר, הצורפים, מעמד למצות מצה מצופה כסף המחיר: 453 שקל/צחי קיבנשטיין

מצופה זהב

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים", מציג קולקציית אירוח אלגנטית של מותג הביתMerdinger , במחירים נגישים, בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב. בין המתנות לחג תמצאו: מעמד למצות, צלחות פסח, הגדות, מפצח אגוזים ועוד.

מחיר מעמד למצות עם בסיס מעץ וחלק עליון בציפוי כסף עם הכיתוב "מצה": 399 שקל. סט אוכל 18 חלקים במחיר: 1,519 שקל והגדה לפסח בכריכת דמוי עור לבנה במראה אבני הכותל בציפוי כסף במחיר: 160 שקל. להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

5. יקב פסגות בשיתוף עם מרכז תלם- מארז חגיגי בהרכבה אישית 230שח. אילן נרינסקי,
יקב פסגות בשיתוף עם מרכז תלם- מארז חגיגי בהרכבה אישית 230 שח/אילן נרינסקי

הפסגה לנערות בסיכון

'יקב פסגות' מציע מארזים חגיגיים בהרכבה אישית, בשת"פ עם מרכז תל"ם לנערות בסיכון בירושלים. את יינות היקב ניתן לארוז לצד שמן זית מקומי, כוסות יין ממותגות, אביזרי יין, סבון יין בעבודת יד, הטבעות שונות על חימר, דבש, שוקולדים ועוד.

הנערות שותפות בהכנת המארזים וההכנסות מסייעות להמשך קיומו של פרויקט "תלם ביקב". מחיר לדוגמא: מארז אדום הכולל יין EDEN, סט אביזרים, חרוסת ושמן זית: 230 שקל. להשיג בחנות היקב במרכז המבקרים בבנימין, ובהזמנה טלפונית: 02-9979333

זר פור יו מארז תוצרת הארץ 249 שח. יח"צ,
זר פור יו, מארז תוצרת הארץ, המחיר: 249 שח/יח"צ

פרחים ויין

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לפסח 2024 מאופיינת במראה חגיגי ואלגנטי של סידורים שונים שיתאימו לשולחן החג לצד מארזי מתנה שונים המשלבים יינות, שוקולד, שמן זית וחרוסת איכותית של פתורה במחיר החל מ-125 שקל.

מחיר לדוגמא: מארז "תוצרת הארץ" הכולל יין, חרוסת, אגוזי מלך ושמן זית במחיר: 259 שקל, סידור פרחים מפואר "עמנואל" במחיר: 289 שקל. להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר.

7. קסטרו הום - מארז tea time - 249.90שח. מידן מור אלון,
קסטרו הום - מארז tea time, המחיר: 250 שקל/מידן מור אלון

עץ או זכוכית?

מותג העיצוב לבית של קסטרו מציע מארזים חגיגיים, ביניהם: מארז Say cheese שכולל קרש עץ להגשת גבינות, 4 סכינים לחיתוך גבינות ופומפיה מעוצבת במחיר: 140 שקל ומארז Tea time הכולל מגש עץ מעוצב קנקן תה בשילוב זכוכית ועץ, 4 כוסות זכוכית כפולה לשתייה חמה במחיר: 250 שקל.

המארזים משתתפים במבצע קונים ב- 300 שקל ומשלמים 200 שקל, בתוקף עד סוף חודש אפריל. להשיג באתר ובחנויות CASTRO HOME.

8. הגדה עמותת ילדים בסיכוי 2024 החופש של ילדי הפנימיות. יח"צ,
הגדה עמותת ילדים בסיכוי 2024 החופש של ילדי הפנימיות, המחיר: 35 שקל להגדה./יח"צ

החופש לחלום

עמותת "ילדים בסיכוי" אשר פועלת מעל 35 שנה למען ילדים וצעירים בסיכון, נעדרי עורף משפחתי, הפיקה את הגדת החופש, המביאה לידי ביטוי את החיבור בין חג החירות והחופש לבחור ולחלום.

ילדיה העמותה נשאלו מה זה חופש עבורם, והתשובות שלהם שובצו בתוך קולאז'ים מרהיבים המעטרים את דפי ההגדה והופכים אותה לייחודית ויצירתית. כל ההכנסות מיועדות לשיפור חייהם של ילדי העמותה. המחיר: 35 שקל להגדה. לפרטים והזמנות באתר.

קוביות טלה- מרינדו. אנטולי מיכאלו,
בר וקדירה, קוביות טלה - מרינדו. המחיר: 289 שקל/אנטולי מיכאלו

בישול ברגע

רשת קצביות הבוטיק "מרינדו" מציגה סדרת מארזים מרשימה להכנת מנות חג במינימום מאמץ ומקסימום תוצאה: נתחי שף מוכנים לבישול מבשר איכותי מושרה ומתובל שמגיע יחד עם סירי אמייל יפיפיים שאפשר להגישם הישר מהכיריים למרכז השולחן.

הסדרה כוללת: 1.5 ק"ג של קוביות טלה בסילאן, 1.5 ק"ג צלעות עגלה בשזיפים ובצל. מחיר המארז כולל הסיר: 289 שקל. להשיג באתר ובקצביות הרשת בפריסה ארצית, בטלפון: 050-3993810 עם משלוחים לכל חלקי הארץ, וגם בוולט עם חלוקה לאזור תל אביב.

10. חיסכון במתנה. מתוך אתר buyme. יח"צ,
חיסכון במתנה של בית ההשקעות אלטשולר שחם ואתר המתנות BUYME/יח"צ

שובר לחיסכון

בית ההשקעות אלטשולר שחם ואתר המתנות BUYME, משיקים שיתוף פעולה עם רעיון למתנה יוצאת דופן: שובר מתנה שניתן להפקידו ישירות לקופת גמל להשקעה.

מדובר בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המחולל מהפכה בדרך שבה אנשים תופסים את טקס הענקת המתנות לחג ובכלל, יוזמה שהופכת את המתנה לכלי שעשוי לאפשר צמיחה כלכלית. לרכישה באתר אלטשולר שחם או באתר BUYME.

מארז מתנה רולדין הכולל קייקס מארז מקרונים טארט וממרח מתוק מחיר לצרכן 202 שח. רונן מנגן,
מארז מתנה רולדין הכולל קייקס מארז מקרונים טארט וממרח מתוק מחיר לצרכן 202 שח/רונן מנגן

עם הקינוח ביד

רשת הקונדיטוריות 'רולדין' מציעה מגוון מארזי מתנה מתוקים שישמחו את המארחים ויוגשו אל שולחן הקינוחים מיד בתום הארוחה. המארזים המפנקים והטעימים, עשירים ומגיעים במגוון אפשרויות המתאימות לכולם. מחיר המארזים: החל מ-122 שקל.

מחיר לדוגמא למארז מתוק הכולל קייקס לבחירה, מארז מקרונים, טארט/בר לבחירה וממרח מתוק. המחיר: 202 שקל. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

מקרר יין שולחני של המותג CASO. יח"צ,
מקרר יין שולחני של המותג CASO, המחיר: 730 שקל/יח"צ

מקרר על השולחן

עם מקרר היין השולחני המעוצב של CASO, תוכלו להגיש את היין האהוב עליכם בטמפרטורה המושלמת עבורכם ממש על השולחן. המקרר השולחני מיועד לבקבוק יחיד (עד קוטר של 9 ס"מ), הוא שקט והוא ישמור על טמפרטורה אחידה במהלך הארוחה ועד לשלב הקינוח ובכלל.

הוא מגיע במידות קומפקטיות ובעיצוב יוקרתי עם גימור נירוסטה שחורה, תצוגת לד לבנה שמציגה את הטמפרטורה וכיוון טמפרטורה באמצעות לחצני מגע. המחיר: 730 שקל להשיג ברשתות החשמל.

סיר מולטי קוק מבית סולתם 349 שח להשיג בסניפים ובאתר. גיל אבירם,
סיר מולטי קוק מבית סולתם להשיג בסניפים ובאתר, המחיר: 349 שח/גיל אבירם

הפרקטיקה מנצחת

המותג סולתם המתמחה בכלי בישול ואפייה, מציג בין החידושים הקולינרים לחג הפסח מארז סיר מולטי קוק מולטי פונקציונאלי שלושה חלקים, הכולל סיר ומכסה זכוכית, המתאימים יחדיו לבישול מגוון רחב של מאכלים, וכן פלנצ'ה בקוטר 32 ס"מ עם פסי גריל העומדת הן בפני עצמה והן משמשת כמכסה לסיר לצורך בישול קדרות ומאכלים בתנור.

המחיר: 349 שקל. להשיג ברשת חנויות סולתם ובאתר המותג

14. ג׳נטלמן_סט יין 5 חלקים כולל פותחן חשמלי ומשאבת וואקום _מחיר 199 שח. יח"צ,
ג׳נטלמן_סט יין 5 חלקים כולל פותחן חשמלי ומשאבת וואקום. המחיר: 199 שקל/יח"צ

ארגז כלים ליין

לאנשים שחובבי יין, יתאים סט אביזרים שישמש אותם ככלי עבודה בשעת הבילוי. הסט כולל 5 אביזרים בהם פותחן חשמלי, משאבת וואקום איכותי, פיית מזיגה, פקק ואקום, 2 פקקים וסכין קילוף לפקק בסיס והוא מופעל ע"י סוללות.

המחיר: 199 שקל. להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully