וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסיונרית בדיור ציבורי זכתה ב-8 מיליון שקל: "קראתי בהורוסקופ שצפויה לי שנה מוצלחת"

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 15:15

האשה מילאה לוטו בסכום של 30 שקלים וזכתה ב-8 מיליון שקל: "עליתי לארץ בגיל לא צעיר וללא נכסים. למרות השכלתי ומקצועי, אף פעם לא יכולתי להרשות לעצמי לשפר את מקום מגוריי. אתרום כסף לחיילי צה"ל"

בווידאו: ווג'יהה דיראני, זכתה ב-18 מיליארד לירות לבנוניות בפרס הגדול בלוטו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ב־13/04/2024 זכה טופס יחיד בפרס הראשון בסך 8 מיליון שקל, כאשר הזוכה היא פנסיונרית שעסקה עד פרישתה בתחום הרפואה. כשבוע לאחר ההגרלה, הגיעה הזוכה המאושרת בליווי בן זוגה לבית מפעל הפיס.

הזוכה סיפרה לאנשי מפעל הפיס בהתרגשות: "אני לא משתתפת באופן קבוע בהגרלות. אבל כשאני רוכשת כרטיס, אני שולחת טופס קבוע בן 10 טבלאות בסכום של 30 שקל".

היא גילתה על הזכייה יום אחרי ההגרלה כשסרקה את הטופס: "בעלת הדוכן אמרה לי שיש לי זכייה משמעותית. רציתי לדעת מה גובה הפרס, וביחד פתחנו את האפליקציה של מפעל הפיס, סרקנו את הטופס ולראשונה ראיתי את גובה הפרס. בהתחלה לא הבנתי, כי ראיתי הרבה אפסים. לקח לי רגע להתעשת. הסתכלתי שוב והבנתי שאני רואה טוב ומדובר בסכום של לא פחות מ־8 מיליון שקל. בעלת הדוכן חייכה אלי ואמרה: 'יש לך סכום מכובד מאוד'".

הזוכה סיפרה עוד כי "כשחזרתי הביתה, התקשרתי לבן זוגי ואמרתי לו: 'זכיתי בפרס' ולא פירטתי יותר. לא אמרתי לו את הסכום, רק אחרי שהוא הגיע מאוחר יותר, סיפרתי לו על מה מדובר ואז הוא אמר לי: 'את לא היית חייבת לספר...'. היה לי ברור שאני משתפת אותו ואת בתי שאיננה מתגוררת בארץ כרגע בבשורה המשמחת".

הטופס הזוכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה ב־13/04/2024. מפעל הפיס,
"האפיקומן שלי לחג". הטופס הזוכה/מפעל הפיס

לזוכה יש כבר מחשבות מה בכוונתה לעשות עם כספי הזכייה, כאשר סיפרה לאנשי מפעל הפיס: "הזכייה הזו האפיקומן שלי לחג. אני גרה בדיור ציבורי, עליתי לארץ בגיל לא צעיר וללא נכסים. למרות השכלתי ומקצועי, אף פעם לא יכולתי להרשות לעצמי לשפר את מקום מגוריי".

בצאתה ממפעל הפיס, הוסיפה כי "לפני זמן מה קראתי בהורוסקופ שצפויה לי שנה מוצלחת ושיהיה כרוך בה כסף. אני חייבת להודות שמה שקראתי גרם לי לציפייה ואופטימיות שמשהו טוב יקרה. אני כבר ממתינה לימים הקרובים שבהם אשקיע את זמני בחיפוש דירה, מה שייחלתי לו הרבה שנים. בנוסף נדרתי לעצמי שאם יום אחד אזכה, אתרום כסף לחיילי צה"ל שקרובים לליבי. עכשיו יהיה לי מספיק כסף גם לתרומה וגם לבית ואפילו ליהנות יותר מהפנסיה ולטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully