וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים לארה"ב? זה סכום הכסף שתצטרכו כדי לחיות בכל מדינה

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 16:18

פערים גדולים בין מדינות ארה"ב השונות: כמה כסף יצטרך יחיד וכמה תצטרך משפחה עם שני ילדים כדי לחיות בנוחות בכל מדינה?

קו החוף של ארצות הברית - מהחלל/NASA

עוברים לארה"ב? מחקר חדש בדק כמה כסף תצטרכו על מנת לחיות בנוחות בכל מדינה, בין אם מדובר במשפחה עם שני ילדים ובין אם מדובר באדם יחיד.

תוצאות המחקר שנערך על ידי אתר "smartasset", מצביעות על כך שאמנם קיימים פערים משמעותיים בין מדינות וערים שונות, אך שנים של אינפלציה הובילו לכך שעליות המחירים השפיעו גם על יוקר המחיה במקומות שנחשבו זולים יחסית. האתר התבסס על תחשיב מומלץ בשיטת 50/30/20 - 50% מההכנסה מוקדשת לצרכים בסיסיים כמו דיור ומזון, 30% על רצונות שונים כגון תחביבים והוצאות לא מחויבות המציאות ו-20% לחיסכון או תשלום חובות. 80% מהמדינות בארה"ב יצריכו הכנסה של יותר מ-200 אלף דולר למשפחה,

המדינה שנמצאה יקרה ביותר לחיות בה בנוחות היא מסצ'וסטס: מבוגר יחיד צריך להרוויח לפחות 116,022 דולר על מנת לחיות בנוחות ולכסות הוצאות בסיס כגון השכרת דירה, מחיה ועוד. משפחה עם שני הורים עובדים לשני ילדים, תזדקק להכנסה משפחתית כוללת של לא פחות מ-301,184 דולר עבור אותה רמת נוחות. זו המדינה היחידה שמצריכה הכנסה של יותר מ-300 אלף דולר בשנה לטובת מחיה וגידול משפחה.

במקום השני מדינת האיים היקרה הוואי עם הכנסה נדרשת של 294 אלף דולר למשפחה ו-113 אלף דולר ליחיד, ושלישית קונטיקט עם הכנסה נדרשת של 279 אלף דולר למשפחה ו-100 אלף דולר ליחיד. במקומות הרביעי וחמישי שתי מדינות שידועות לשמצה ביוקר המחיה שלהן - ניו יורק וקליפורניה.

מחיה בארצות הברית למשפחה. יחצ,
מחיה בארצות הברית למשפחה/יחצ

ומי המדינות הזולות ביותר למשפחה? בתחתית הרשימה מיסיסיפי עם הכנסה נדרשת של 177 אלף דולר למשפחה בת ארבעה נפשות, ו- 82 אלף דולר ליחיד. יחד איתה בחמישייה שסוגרת את הרשימה - ארקנסו, מערב וירג'יניה, לואיזיאנה וקנטאקי.

ואילו ערים יקרות ביותר למחיה? היקרה ביותר היא סן פרנסיסקו (קליפורניה) עם הכנסה רצויה של 339 אלף דולר, שנייה סן חוזה, גם היא בקליפורניה, עם 334 אלף דולר. העיר השלישית היקרה ביותר למחיה למשפחה היא בוסטון, אחריה ארלינגטון (אזור המטרופולין של וושינגטון די. סי), וסוגרת את החמישייה ניו יורק עם צורך ב-318 אלף דולר למשפחה.

ארבע מתוך חמשת הערים הזולות ביותר למחיה נמצאות בטקסס: יוסטון, אל פאסו, לובוק ולרדו, ואילו במקום הרביעי טולדו באוהיו. במדינות אלה במדינות אלה תזדקקו להכנסה שנתית שנעה בין 175-178 אלף דולר למשפחה, ולהכנסה של 75-78 אלף דולר ליחיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully