וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה שוטן-אזולאי מונתה לשותפה בקרן הההון סיכון lool Ventures

21.4.2024 / 15:47

lool Ventures, קרן הון סיכון מובילה המשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים, מודיעה על הרחבת ההנהלה עם חזרתה של מאיה שוטן-אזולאי לקרן ומינויה כשותפה

מאיה שוטן אזולאי שותפה בקרן ההשקעות lool ventures. מריאנה סטבנבה,
מאיה שוטן אזולאי שותפה בקרן ההשקעות lool ventures/מריאנה סטבנבה

lool Ventures, קרן הון סיכון מובילה המשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים, מודיעה על הרחבת ההנהלה עם חזרתה של מאיה שוטן-אזולאי לקרן ומינויה כשותפה.

שוטן-אזולאי, בעלת למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתחומי פיתוח עסקי ואסטרטגיה, תסייע בהמשך פיתוח הצמיחה של lool Ventures ותוביל זיהוי והשקעה בסטארטאפים ישראלים בשלבים מוקדמים.

עם הצטרפותה כשותפה, תתמקד שוטן-אזולאי בפיתוח אסטרטגיית ההשקעה של lool Ventures באמצעות ניסיונה העשיר הן כמשקיעה והן כמנהלת במספר חברות טכנולוגיה מובילות.

בעבר שימשה שוטן-אזולאי מנהלת השקעות ב-lool Ventures במשך שלוש וחצי שנים. לאחר מכן המשיכה לתפקידי ניהול, כסמנכ"לית פיתוח עסקי והתרחבות גלובלית במספר חברות טכנולוגיה מובילות, ביניהן: Hibob, Venn, ולאחרונה שימשה כ-COO ב-EX.CO, שם הובילה את האופרציה, הפיתוח התאגידי, ההתרחבות הגלובלית ומיזוגים ורכישות. בעברה, שירתה ביחידה לכוחות המיוחדים בצה"ל וסיימה בהצטיינות תואר במשפטים ומימון באוניברסיטת רייכמן.

לדברי מאיה שוטן-אזולאי: "אני מאמינה בהזדמנות הענקית, דווקא בעת הזאת להשקיע בחברות מקומיות. לאורך השנים צברתי ידע רב בעבודה בחברות בצמיחה מהירה, בחיזוק וטיפוח יזמי סטארטאפים ואני בטוחה שאוכל לתרום רבות עם חזרתי. בימים אלה, יותר מתמיד, אנו מחויבים לקדם את צמיחת האקוסיסטם הטכנולוגי הישראלי ולספק תמיכה בלתי מעורערת למייסדי סטארטאפים ישראלים".

חזרתה של מאיה שוטן-אזולאי ל-lool Ventures כשותפה, מסמנת אבן דרך חשובה באסטרטגיית ההשקעות של הקרן, תוך מינוף הצמיחה הפנימית של הקרן ופיתוח חברות הפורטפוליו של הקרן להצלחה.

אביחי ניסנבאום, שותף מייסד ב-lool Ventures: "החזרה של מאיה כשותפה הוא רגע מכריע עבורנו. לאחרונה חגגנו 10 שנים לקרן, ואנחנו מוכנים לקחת את אסטרטגיית ההשקעה שלנו לשלב הבא. הניסיון והמחויבות של מאיה למצוינות יתמכו ללא ספק בצמיחת תיק ההשקעות שלנו וביעדי ההשקעה שלנו".

"בתור מייסד של קרן הון סיכון, אני מאמין שזה שלא רק נתמוך במייסדים שלנו, אלא באמת נבין אותם". מסביר יניב גולן, שותף מייסד ב-lool Ventures. "נוסף על הניסיון הרב שלה כמשקיעה, הידע שצברה מאיה בתפקידי ניהול בסטארט-אפים שחוו צמיחה אינטנסיבית, יכול לעזור לנו להבטיח שאנו מספקים למייסדים את התמיכה וההכוונה המרבית כדי להבטיח שהמיזמים שלהם יגדלו ויצליחו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully