וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: ניחוח הלבנדר לנו וניחוח של מלון בוטיק לבית

רונית מטיאס

24.4.2024 / 11:07

הניחוח שקם לתחיה לאחר 30 שנה, הולכים על רגעים איטלקיים, ניחוח של בית מלון בוטיק בבית, אנטיאייג'ינג דרמטי לעור הפנים ללא התערבות כירורגית, מעצבים את הבית, היין הישראלי שמוגש במסעדות מישלן, המתוקים שימתיקו את החג וצובעים את הבית

מורשת איטלקית קולקציית אביב קיץ של פורלה. יח"צ,
מורשת איטלקית קולקציית אביב קיץ של פורלה/יח"צ

מורשת איטלקית

"רגעים איטלקיים" הוא שם הקמפיין של מותג האופנה האיטלקי FURLA, המציג תיקים פונקציונאליים ורלוונטיים שמשתלבים בשגרת חיינו, למותג מורשת של למעלה מ-90 שנה בייצור תיקים, ארנקים, אביזרים ונעליים וה-DNA שלו, הוא עור איכותי, כשבעונות האחרונות מסתמנת זליגה לקש, בדים ופרוות, כמותג שהערך העליון שלו הוא פונקציונליות, כל הסוגרים שודרגו כך שיהיו קלים יותר.

דנאל אטינגר, מנהלת שיווק קבוצת "סיטי טיים", אמרה כי הכוכב החדש הוא פורלה נובלה-תיקים קלים כמו ענן, 4 תיקים שניתן לשאת בדרכים שונות, כך שהתיק הולך איתנו לאורך כל היום, התיקים אווריריים, עם קיפולים רכים ובגוונים חיים והוסיפה כי בקולקציה גם הדגמים האהובים המזוהים עם המותג במגוון צבעים וחומרים, כמו תיקי קש קלועים, בשילובי צבעים, קש טבעי עם כחול, ירוק או כתום, לצד תיקים עם הדפסי פרחים או ציפורים.

דגמים מובילים נוספים הם פורלה מטרופוליס, דיאמנט, גילדה ופורלה 1927, לצד ארנקי כסף, ארנקים לכרטיסי אשראי בוורוד, כתום, ירוק וטורקיז, שחור, לבן וחום.

מורשת איטלקית קולקציית אביב-קיץ של פורלה. יח"צ,
מורשת איטלקית קולקציית אביב קיץ של פורלה/יח"צ

תחיית הבשמים

לפני למעלה מ-30 שנה, המעצב איסי מיאקי, ביקש מהבשם ז'אק קוואלייה, לייצר בושם הלוכד את ניחוח המים על עורה של אישה, מה שהוליד את L'Eau d'Issey, השנה משיק המותג את ל'או דיסי סולאר ויולט" לאישה ו-ל'או דיסי פור הום סולאר לבנדר" לגבר, ניחוחות שהם שיר הלל ליופיו של הטבע והטרנספורמציה של מים הפוגשים סיגלית ולבנדר-100% טבעי מפרובנס. הניחוחות מספרים סיפור מלא תשוקה, אור וניגודיות, בו המים משתלבים בהרמוניה עם עדינות של סיגלית ועוצמה של לבנדר ארומטי.

הניחוח הנשי פרחוני פודרתי והניחוח הגברי עצי ארומטי כי הטבע נמצא תמיד בלב הסיפור של מיאקי, הניחוחות נצחיים וברי קיימא עם פורמולות טבעוניות ומרכיבים טבעיים-93% בסולאר לבנדר ו-90% בסולאר ויולט שגדלים ונקטפים בצורה אתית, האלכוהול צרפתי, ממקור טבעי ומופק מסלק, לבקבוקים פקק עץ המוגן בפטנט, ללא תוספות פלסטיק והם מכילים 20% זכוכית ממוחזרת PCR, אריזות הקרטון עשויות מחומרים שמקורם ביערות בעלי אישור FSCTM וממקורות מבוקרים אחרים האריזה עשויה לפחות 20% חומר ממוחזר. להשיג ברשת סופר פארם, משביר ואתר אונליז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תחיית הבשמים השקה חדשה לאיסי מיאקי. יח"צ חו"ל,
תחיית הבשמים השקה חדשה לאיסי מיאקי/יח"צ חו"ל

פרימיום לפנים

רוצות אנטיאייג'ינג לעור הפנים ללא התערבות כירורגית? כדאי שתכירו את סדרת הדגל פרימיום העוצמתית של מותג הטיפוח ליראק פריז, סדרה טבעונית עם 96% רכיבים טבעיים שפותחה לאחר 10 שנות מחקר מדעי על הזדקנות התא, בהשראת רפואה רגנרטיבית שנבדקה דרמטולוגית.

המוצרים מתקנים את סימני ההזדקנות ביניהם: קמטים, קמטוטים, פיגמנטציה וגוון לא אחיד, צניחה ורפיון, אובדן זוהר וגמישות ומרקם עור לא אחיד, בסדרה: סרום בוסטר דו פאזי, קרם יום וולפטאוס, קרם משי לעור רגיל עד מעורב כולל רגיש וקרם עיניים.

אריזות המוצרים ניתנות למחזור, הצנצנות עשויות 40% זכוכית ממוחזרת והן ניתנות למילוי חוזר, להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק ובאתר.

פרימיום לפנים סדרת הטיפוח של ליראק פריז. אסף לוי,
פרימיום לפנים סדרת הטיפוח של ליראק פריז/אסף לוי

טאץ' של בית מלון יוקרתי

אם ריח של בתי מלון יוקרתיים עושה לכם את זה, כדאי שתכירו את סדרת ניחוחות בריח מלון בוטיק שהשיקה חברת טאצ', המתמחה במוצרי ניקיון איכותיים ומבושמים, בסדרה מגוון מוצרים לניקוי יסודי ולבישום עוצמתי שנשאר לאורך זמן ביניהם: נוזל מרוכז לניקוי והברקת רצפות מכל הסוגים בניחוח ספא מפנק או בניחוח מלון בוטיק; מטליות לחות נשלפות לניקוי וחיטוי לכל סוגי משטחים; מארז מטליות לחות נשלפות לרצפה עם פתח להלבשה על המגב לניקוי מיידי ומהיר.

טאץ' של מלון יוקרתי ניחוחות של מלון בבית. יח"צ,
טאץ' של מלון יוקרתי ניחוחות של מלון בבית/יח"צ

שמחת הלימון

מותג הלייף סטייל HAPPY LEMON, משיק קולקציית עיצוב לבית עם מגוון פריטים בסגנונות שונים, מודרני, אוריינטלי, אלגנטי, כפרי ועוד, עופרה לוין, מבעלי הרשת אמרה כי החזון של הרשת הוא חנויות שכולם רוצים לקנות בהן הכל.

המותג מציע קולקציית מיקס אנד מאץ' צבעונית ויצירתית, קולקציית טרו בלו שכולה כחול-לבן, קולקציית סוואנה בהשראת אפריקה עם פריטים בשחור-לבן, פריטי קש, קולקציה במראה טבעי בשילוב אלמנטים מעץ ודמוי אבן, צלחות בעבודת יד עם כוסות וסכום תואמים, כלי אמייל במראה רטרו וכלים זהים מסטיינלס שאינם נשרטים, מארזי ריחות על בסיס צמחים, ערכות טיפות לילדות ולנערות, מראות עם תאורת לד ועוד.

שמחת הלימון אביב-קיץ  ב Happy Lemon. ערן סלם,
שמחת הלימון אביב-קיץ ב Happy Lemon/ערן סלם

מאסטים טעימים וכשרים

יקב הבוטיק עמק יזרעאל מלב עמק יזרעאל, משלב בין שיטות גידול מסורתיות לטכנולוגיות מודרניות, מה שמוביל לייצור יינות איכותיים וייחודיים שמוגשים שנים במסעדות מישלן מובילות בעולם. לכבוד פסח, היקב משיק מארזי MIX & MATCH-מהלך חדשני המאפשר לקנות מתנה אישית המותאמת לטעמו של כל אחד ממגוון היינות האיכותיים של היקב במארז מושקע, שניתן להזמין במשלוח עד הבית. בין היינות המומלצים: אייקון-יין העל של היקב; ארגמן רזרב-זן הדגל של היקב; מגידו ספיישל רזרב; קריניאן רזרב; סוביניון' בלאן; גוורצטרימינר ואדומים.

אם יש עוד מאסט בחג, הרי אלה הקינוחים, "בן & ג'ריס ישראל", משיקים סדרת גלידות כשרה ללא גלוטן במהדורת חג מיוחדת עם 8 טעמים מובילים: וניל, שוקולד, בננה אגוזים, שוקולד אגוזים, ברי נ'אייס-גלידת שמנת עם תות שדה, דולצ'ה דה לצ'ה-גלידת שמנת משובחת עם ריבת חלב ופאדג' וטעם קפה , לאור הביקוש הגדול והצלחת העבר, המותג מחזיר את גלידת החרוסת, במהדורה מיוחדת לפסח.

רשת 'מקס ברנר' משיקה קולקציית מארזים חדשה בשם MUSE וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשת"פ עמותת אלו"ט, שחברה השנה לילדי העוטף, ניתן לרכוש הגדה מעוטרת בציורי תקווה של ילדי העוטף ועמותת אלו"ט, המודפסות בבית דפוס בארי. המארזים המוצעים: MUSE MEDDIUM, LTIMATE PASSOVER , WINE & CHOCOLATE

כשר וטעים בעמק יזרעאל, בן אנד ג'ריס ומקס ברנר. יח"צ,
כשר וטעים בעמק יזרעאל, בן אנד ג'ריס ומקס ברנר/יח"צ

שמים בלאנס

טמבור חושפת את בלאנס-קולקציית צבעים חדשה, צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק בטמבור אמרה כי על אף התקופה המורכבת ומצב הרוח הלאומי, נכון להשיק דווקא עכשיו, את קולקציית בלאנס.

הקולקציה מבטאת את השפעת הצבע על החללים ומחברת בין תכונות מיטיבות וההשראה שאנחנו שואבים מהטבע ומהסביבה, לבין הפסיכולוגיה של הצבע והשפעתו על מצב הרוח והתחושה הכללית בחלל בו אנחנו שוהים.

בקולקציה 5 קבוצות גוונים שלכל אחת השפעה אחרת על התחושות שלנו: רוגע ושלווה, התחדשות, נינוחות, יציבות והיקסמות, בחברה בחרו לתאר את הסיפור של כל קבוצת גוונים בכותרת ובמילת מפתח ולתת לצבעים להעביר את התחושות.

ניבה יחיאב אלון, ראש מחלקת העיצוב, סיפרה על שירות חדש, טסטר בהזמנה און ליין הביתה, המאפשר להזמין דוגמית צבע של 100 מ"ל המתאימה לכיסוי של 1 מ"ר, כדי לראות אם הצבע מתאים.

שמים בלאנס קולקציית צבעים חדשה לטמבור. בועז לביא,
שמים בלאנס קולקציית צבעים חדשה לטמבור/בועז לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully