וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה מייקרת את המשקאות הקלים והבירה, וכן את מוצרי החלב של טרה

30.4.2024 / 14:14

החברה הודיעה כי תייקר את מוצרי החלב המפוקחים בכ-4.5% וכן על ייקור ממוצע של 3.2% במוצרים הלא מפוקחים; משקאות קלים, בירות ומים מינרלים יתייקרו בכ-4.5%

בווידאו: ד"ר חזי גור מזרחי בריאיון לליאת רון בוואלה פתרנו על הוזלת סל הקניות לפסח/אולפן וואלה

נמשכות ההתייקרויות במשק: החברה המרכזית (קוקה קולה ישראל) הודיעה הבוקר לקמעונאים השונים על התייקרות של מוצרים שונים, החל משתייה קלה ומים מינרלים, דרך בירות ועד למוצרי חלב בפיקוח ולא בפיקוח של חברת טרה שבבעלותה. התייקרויות המוצרים בפיקוח ייכנסו לתוקף מחר, והאחרים ב-19/5.

לפי הודעת החברה לקמעונאים, "בעקבות הודעת משרדי החקלאות והאוצר על עדכון מחיר מוצרי החלב המפוקחים , אנו מודיעים על עדכון מחירים בהתאם. המוצרים המפוקחים יעודכנו בשיעור של 4.48% והמוצרים הלא מפוקחים יעלו בשיעור ממוצע של 3.2%. מחירון מוצרים מפוקחים יכנס לתוקף החל מאספקות 1.5.2024, מחירון מוצרים לא מפוקחים יכנס לתוקף החל מאספקות 19.5.2024".

כך למשל פיוז טי, פריגת ונביעות יתייקרו ב-4.5, וכך גם בירות קרלסברג וגינס. בירות אחרות כמו ויינשטפן, 1664 ושקמה יתייקרו ב-2%.

בנוגע למוצרי החלב, מדובר בשורה ארוכה מאוד של מוצרים: גבינות לבנות, קוטג', גבינות צהובות, גבינות שמנת, שמנת מתוקה לסוגיה, חלב מועשר ומשקאות חלב, מעדני ילדים ומבוגרים, חמאה ועוד.

התייקרות מוצרי החלב. מערכת וואלה!,
התייקרות מוצרי החלב בפיקוח - המחירים החדשים שייכנסו לתוקף מחר/מערכת וואלה!

לפני כשבועיים הודיע משרד החקלאות כי מוצרי החלב בפיקוח יתייקרו בשיעור של 4.5% לאחר פסח. החל מה-1 במאי יתייקר חלב טרי בקרטון (3) למחיר של 7.11 שקלים לעומת 6.81 שקלים כיום, קילו גבינת עמק יעלה למחיר של 51.15 שקלים לעומת 48.95 שקלים כיום. מוצרים נוספים שיתייקרו כוללים גבינה לבנה, שמנת מתוקה וחמוצה, אשל, גיל, גבינה קשה גלבוע וחלב טרי לסוגיו.

התייקרות מוצרי החלב בפיקוח תוביל לעליית מחירים מתגלגלת, בנוסף על התייקרויות אחרות שייכנסו לתוקף בתחילת מאי. מכיוון שמדובר בעליית החלב הגולמי ב-0.6%, המשמש לייצור מעדנים, גבינות וחלב שאינם בפיקוח, צפוי היה שהיצרניות יודיעו על עליית מחירי המוצרים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully