וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: החברה הישראלית שמציגה חידושים בינלאומיים בתחום הראייה

רונית מטיאס

1.5.2024 / 11:07

מקדמים יצירה ישראלית, איך להשיג גבות עוצמתיות, מקיבוץ שמיר לעולם, ניחוחות אביביים בורוד, אופנה נינוחה, הסירים שהפכו לבסט סלר ומה קורה כאשר משלבים אייריש קרים ושוקולד ?

חופשי ומשוחרר קולקציית אביב-קיץ בהודיס. אהוד שגב,
חופשי ומשוחרר קולקציית אביב-קיץ בהודיס/אהוד שגב

חופשי ומשוחרר

אם יש דבר מציק בקיץ, הרי אלה בגדים צמודים, מזל שהטרנד הוא בגדים רחבים ומי שאימצה ויישמה זאת היא רשת האופנה "הודיס" שמשיקה קולקציית אביב-קיץ לנשים ולגברים ומתמקדת בנוחות, כי אנחנו הכי יפים כשנוח לנו.

בין הפריטים המובילים: סטים של חולצות מכופתרות עם צווארון ומחשוף V עם מכנסיים תואמים מבד ויסקוזה בגזרה חופשית ומשוחררת, קולקציית פשתן שמתרחבת עם דגמים חדשים גם לגברים, קולקציית הטטרה שזכתה להצלחה, ממשיכה עם דגמים וגזרות חדשות, חולצות מכופתרות משוחררת עם שרוולים ארוכים וחולצות טי במגוון הדפסים ושילובים. קו הספורט הודיס PRO, מקבל חיזוק עם דגמים חדשים לנשים ביניהם אוברול ספורט קצר במהדורה מוגבלת, מכנסי טייץ, טופים וסטים תואמים בצבעי קיץ מבד לייקרה.

חופשי ומשוחרר קולקציית אביב-קיץ בהודיס. אהוד שגב,
חופשי ומשוחרר קולקציית אביב-קיץ בהודיס/אהוד שגב

החיים בוורוד

לכבוד האביב, אלפא קוסמטיקה משיקה ניחוחות ורודים, אם החיים לא ורודים לפחות הבשמים.

טבע וסביבה הם מקור השראה מרכזי בבית היוקרה הצרפתי "גרלן" מאז הקמתו ב- 1928, "אקווה אלגוריה"-קולקציית בשמים ראשונה במחווה לטבע ויופיו, הושקה ב-1999 מחומרי גלם טבעיים שנאספו מכל העולם, הבשמים מכילים 90%- 95% מרכיבים ממקור טבעי ואלכוהול מגידולים אורגניים של צמח הסלק.

כסמל למחויבות ארוכת טווח של "גרלן" לכדור הארץ, סדרת אקווה אלגוריה ניתנת למילוי חוזר ונמצאת בעדיפות עליונה ובקדמת הבמה בחזון ובערכי המותג, לקידום איכות הסביבה ועולם ירוק יותר המכבד את הטבע ומעריך אותו. "פלורה סופר בלום" - הניחוח החדש, נוצץ, פרחוני, עדין ורענן עם תווי מנגו, פירות הדר, תמצית אבסולוט פרח טוברוז הודי, ורד מאי, סיגליות, איריס, אזוב ירוק וסנדלווד.

הישר מלוס אנג'לס, מותג הלייף סטייל "ג'וסי קוטור", משיק את הניחוח "ויוה לה ג'וסי סוקרה" א.ד.פ-ניחוח מתקתק כמו קינוח, רומנטי כמו אהבה ועסיסי כמו עוגיית מקרון נימוחה, ניחוח שמזכיר ביקור בקונדיטוריה כי צריך לחגוג את החיים עם קינוח. הניחוח משלב תווי תפוז, מנדרינה, דומדמניות, צוף אפרסקים, גרדניה, פרח תפוז ויסמין, וניל, פולי קקאו קצפת קרמית וקרם שקדים והבקבוק כמתבקש, בהשראת קאפקייקס עם ציפוי פונדנט נוזל.

הניחוח Irresistible EDP Very Floral החדש מבית "ג'יבנשי" חושף נשיות חופשית לוהטת, הבשמית קרוליין דומור מצטרפת לשלישיית הבשמים האייקונית ומשיקה ריח חושני, פרחוני, שובה לב וממכר. הניחוח מכיל ורד Essential© LMR- מרכיב ייחודי בסדרת בשמי איריזיסטובל, ורד סנטיפוליה אבסולוט מגראס, זר פרחים לבן, תמצית ילנג-ילנג ממדגסקר, יסמין סמבק הודי, אבסולוט, מי קוקוס, קשמרן, תמצית עץ ארז טהור, זרעי אמברט, מאסק טבעי.

המותג "אליזבת ארדן", משיק לראשונה פרשנות זוהרת ונשית לניחוח "וויט תה" הקלאסי, הלוכד את תמצית הרגעים היקרים והפינוקים הפשוטים, הניחוח זוהר וקסום, מכיל סימפוניה פרחונית של פרזיה ורודה, שושנת העמק איריס ורוד, יניקת דבש, מאסק, פולי טונקה, תה לבן ואמבר טוניק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
החיים בורוד; ג'וסי קוטור,אליזבט ארדן,גרלן,ג'יבנשי. יח"צ,
החיים בורוד; ג'וסי קוטור, אליזבט ארדן, גרלן, ג'יבנשי/יח"צ

רואים את העתיד

"שמיר תעשיות אופטיקה", מפתחת עדשות אופטיות מקיבוץ שמיר (וכיום חלק מקבוצת EssilorLuxottica), משיקה את החידושים האחרונים בתחום העדשות.

יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה: "אנו גאים להציג את הפיתוחים החדשים שלנו הנותנים מענה לצרכים המשתנים של עולם הראייה, אנו מחויבים להמשיך ולהוביל את החדשנות בתחום, תוך פיתוח פתרונות ראייה מתקדמים ואיכותיים, המאפשרים לכל אדם ליהנות מראייה מיטבית ואיכות חיים משופרת".

בעקבות שת"פ מתמשך בין שמיר אופטיקה לקבוצת פורמולה 1, הושקו עדשות שמיר דרייבר INTELLIGENCE™-עדשות ייעודיות לנהיגה, שפותחו עם אלמנטים של AI ובדיקות ותשאול נהגי מרוצים ונהגים רגילים, הן מספקות חווית ראייה פרימיום לנהגים גם המקצועיים שביניהם ומסייעות בהפחתת עייפות העיניים ושיפור זמני התגובה על הכביש, מיקוד הראייה, שדה ראייה רחב וברור, ניגודיות צבע משופרת ומענה לתופעה של קוצר ראייה לילי, תוך התאמה לתנאי תאורה משתנים. חידוש נוסף - עדשות Shamir Optimee™, פתרון פורץ דרך לטיפול בקוצר ראייה אצל ילדים, שהוכחו קלינית כמאטות את התארכות גלגל העין ואת התקדמות קוצר-הראייה.

חידוש נוסף עדשת -Autograph Intelligence -עדשת מולטיפוקל המתקדמת בעולם, שפותחה בהשקעה של כ-5 מיליון דולר.

רואים את העתיד חידושים  בחברת אופטיקה שמיר. יח"צ,
רואים את העתיד חידושים בחברת אופטיקה שמיר/יח"צ

נשית ישראלית

במטרה לקדם יצירה נשית ישראלית, מותג הקוסמטיקה "סבוקלם", חבר למאיירות ישראליות, שאיירו על מארזי המשלוחים החדשים של המותג, לטובת עמותות התומכות ומקדמות נשים ונערות. כל מאיירת שיקפה באיור כיצד העמותה מקדמת ומעצימה נשים מנקודת מבטה.

האיורים והסיפור מאחוריהם, מודפסים על האריזות הניתנות במתנה בכל רכישה, כשבכל מארז יש QR-code שמוביל לעמותת "עיגול לטובה" המאפשר תרומה לאחת מהעמותות. טליה דריגס איירה לבית רות-עמותה המפעילה כפר לנערות בסיכון המהווה עבורן בית חם ומאפשר להן לבנות גשר לעתיד טוב יותר.

יהלי זיו איירה ל"נשים לגופן" הפועלת לקידום בריאותן, רווחתן וזכויותיהן של נשים ונערות ומקדמת גישה רחבה לבריאות, הכוללת שיפור איכות החיים, בריאות נפשית, בריאות מינית, דימוי גוף ועוד; דניאל פלג איירה ל"שוות" הפועלת לחיזוק תחושת הערך והביטחון העצמי בקרב נערות צעירות, תוך מתן כלים למימוש הפוטנציאל שלהן; שירה גלעדי איירה ל"שדולת הנשים" הפועלת לקידום שוויון בין נשים וגברים, למאבק באלימות נגד נשים, למאבק באפליה בתעסוקה.

נשית ישראלית 1.דניאל פלג 2.טליה דריגס 3. יהלי זיו,
נשית ישראלית/יהלי זיו

פצצות לגבות

אוהבות גבות מלאות ועוצמתיות? שיר נקש, מאסטרית המיקרו פיגמנטציה, מורה ומעצבת גבות, משיקה 4 חותמות לגבות בגוונים מבלונד עד חום כהה מאוד, נקש אומרת כי מדובר בפורמולה ייחודית של אבקת פיגמנט עשירה במרקם משי, החותמות עמידות למשך כל היום, רק בוחרים שבלונה, מדביקים באזור הגבה, טופחים על הגבות באמצעות החותמת וממלאים בתוך גבולות המדבקה ומסירים עם מגבון להסרת איפור, לרכישה ברשת אפריל ובאתר אונלייז.

פצצות לגבות, שבלונות לגבות של שיר נקש. יח"צ,
פצצות לגבות, שבלונות לגבות של שיר נקש/יח"צ

סיר הסירים

סדרת כלי הבישול TWIST של "סולתם", מצדיקה את שמה, מדובר בקולקציית סירים מעוצבת בצבע לבן קרמי מונוכרומטי ופנים שחור, הקולקציה כל-כך יפה, שאפשר לוותר בקלות על כלי ההגשה ולהניח את הסירים במרכז השולחן.

היופי לא בא על חשבון האיכות, יש לסדרה ציפוי פנימי Non Stick Food Safe תלת-שכבתי המונע הידבקות וחלוקת חום שווה החוסכת זמן בישול, מכסה הסירים גבוה ומעוגל, מה שמגדיל את נפחם, הידיות עשויות בקליט מבודד תרמי, הן ארגונומיות, רכות, נעימות למגע ונוחות לאחיזה.

הכלים קלים לניקוי בשטיפה ידנית ומתאימים לשימוש לכל סוגי הכיריים לרבות אינדוקציה, הם ללא PFOA, קדמיום או עופרת. בקולקציה: סירים ב3 גדלים; סיר סוטאז' ומחבתות ב-5 גדלים וזמינים בסניפי רשת סולתם ובאתר.

סיר הסירים קולקציית טוויסט ב'סולתם'. אסף אמברם,
סיר הסירים קולקציית טוויסט ב'סולתם'/אסף אמברם

עונג מתוק

אוהבים לשתות אייריש קרים בייליס ולנשנש שוקולד בלגי מריר? עכשיו אפשר ליהנות משניהם במשקה אחד, אנטוני ווילסון-בנו של אחד ממובילי מותג בייליס בעולם, יצר ליקר בייליס שוקולד לוקס.

במשך 3 שנים, וילסון עסק ביצירת הליקר, תהליך שכלל טעימות של 200 שוקולדים בלגים שונים ויצירת 800 מתכונים שונים, עד קבלת התוצאה הסופית. זו הפעם הראשונה ששוקולד בלגי משולב עם אלכוהול ומייצר חוויה מולטי סנסורית של שני פינוקים אהובים, כשהתוצאה, טעם עשיר של שוקולד בלגי עם טעמי קרמל קרמי האופייני במיוחד לאייריש קרים בייליס וסיומת קקאו מרירה.

אייריש קרים היו הראשונים לייצר ליקר מסוג זה, המשלב וויסקי מאירלנד ושמנת מחווה באזור, רוצו לקנות בחנויות האלכוהול.

עונג מתוק ליקר בייליס שוקולד. יח"צ,
עונג מתוק ליקר בייליס שוקולד/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully