וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החודש השחור של הקריפטו: ביטקוין ירד ב-18%, מטבעות נוספים בירידה חדה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 8:39

לאחר ראלי ארוך רושם שוק הקריפטו חודש אדום כאשר ביטקוין עם ירידה של 18% בחודש ו-23% מאז נקודת השיא במרץ. היום מאבד ביטקוין כ-7.5%. ירידות נוספות החודש: אתריום עם כ-20%, דוג'קוין כ-40%, סולנה ו-אבלאנצ' עם 38% ו-40%

בווידאו: תחנת כוח הופעלה מחדש כדי לכרות ביטקוין/זווית

לאחר 7 חודשים של עליות רצופות, ביטקוין משלים את החודש האדום הראשון, עם ירידה של כ-18% בחודש וכ-23% מהשיא כל הזמנים שקבע בחודש מרץ.

ביטקוין, המטבע המוביל שמכתיב את הקצב לשוק הקריפטו כולו, נגע במחיר של 73,700 דולר למטבע באמצע חודש מרץ, מחיר המשקף יותר מ-350% עלייה מהשפל שקבע לפני יותר מ-16 חודשים, במחיר של 15,500 דולר.

הירידותו נמשכות ביממה האחרונה כשביטקוין מאבד כ-7.5% מערכו, אתריום כ-6.35% ודוג'קוין כ-11.20%.

כעת נסחר ביטקוין במחיר של 56,900 דולר למטבע, כאמור שיעור הנמוך בכ-23% משיא כל הזמנים.

מטבעות אלטרנטיבים נוספים יורדים בחדות גם הם, ומשלימים חודש בצבע אדום בוהק - אתריום (ETH) מאבד כמעט כ-20%, דוג'קוין (DOGE) כמעט 40%, סולנה (SOL) כ-38%, ואבלאנצ' (AVAX) כ-40%.

שערי מטבעות הקריפטו. מערכת וואלה, צילום מסך
שערי מטבעות הקריפטו/צילום מסך, מערכת וואלה

מאחר ושוק המטבעות היציבים הולך וצובר תאוצה, ואיתם גם השקת קרן הסל חשפה משקיעים רבים לביטקוין, הדרך לקנות ולמכור הפכה לקלה ונגישה יותר, ולכן כפי שראינו עליות מטאוריות בחודשים האחרונים, הירידות לא מאחרות להגיע, ובקצב, לא פחות מהיר.

האם ישנן סיבות נוספות לירידות? ישנם משקיעים המייחסים חשיבות לקרנות סל נוספות בהונג-קונג של ביטקוין ואתריום שהושקו לפני מספר ימים.

יחד עם ציפייה גדולה לנפחי מסחר משמעותיים, קיבלנו תזכורת כי השווקים האמריקאים הם עצומים, ושהשקת קרן הסל בארה"ב, הביאה עימה נפחי מסחר שמגמדים את 11 מיליון הדולרים בנפחי המסחר ביון הראשון של הקרנות בהונג קונג.

בנוסף, חוסר הוודאות בנוגע לקרנות הסל של אתריום (ETH) והקרב על הגדרתו או אי-הגדרתו כנייר ערך, הופך לאינטנסיבי יותר, כשחברות גדולות בתעשייה כמו קונצנזיס (Consensys) מגישות תביעה כנגש הרשות לני"ע האמריקאית, שמוקדם יותר באפריל, הגישה אזהרה לחברה שבבעלותה מוצר המספק שירותים המפרים את חוקי ניירות ערך ולכאורה משמש כברוקר - הארנק הפופולרי מטאמאסק (MetaMask).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully