וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים רוח: נבחרת המשפיענים החדשה של אלקטרה מיזוג עולה למסכים

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 13:00

אלקטרה מיזוג אוויר מציגה את נבחרת השגרירים החדשה שתוביל את הקמפיין החדש לקיץ שצפוי להיות לוהט במיוחד. הנבחרת, שכוללת את מאמן הכדורגל ברק בכר, לירון ויצמן ודר זוזובסקי, תופיע החל מהערב בערוצי התקשורת השונים, בהפקה שהושקעו בה כ-12 מיליון שקל

הקמפיין החדש של אלקטרה מיזוג אויר, סרטון בכיכובו של ברק בכר/יח"צ

שוק מיזוג האוויר בישראל עבר בשנה האחרונה מהפך של ממש, עם כניסתה לתוקף של הרפורמה והמעבר למזגני האינוורטר, שמבטיחים חיסכון של עד 50% בצריכת החשמל וכתוצאה מכך גם בעלויות הצריכה.

לקראת הקיץ הקרוב, שצפוי להיות חם ולוהט בתמיד, אלקטרה משיקה קמפיין חדש ומושקע שיובילו חברי נבחרת חדשים: המאמן ברק בכר, לירון ויצמן ודר זוזובסקי. עבור החברה מדובר בנבחרת משמעותית לקראת הקיץ, המייצגת את גווני החברה הישראלית, על מנת להגיע לכלל קהלי היעד השונים.

הקמפיין החדש מהווה קדימון לקראת ההשקה של החברה עם סדרת מזגני האינוורטר החדשים, שלראשונה יכללו בינה מלאכותית. אלקטרה מיזוג אוויר היא למעשה הראשונה בשוק המשלבת את תכונות ה-AI במוצריה.

הקמפיין שהושקעו בו כ-12 מיליון שקלים, צפוי לעלות בטלוויזיה, רדיו, יוטיוב, טיקטוק ואינסטגרם, וכן על גבי שלטי חוצות ברחבי הארץ.

משה ארדר מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: "אנו עדים לשינויים החדים במזג האוויר כתוצאה מההשפעות הסביבתיות, והקיץ הקרוב צפוי להיות להיות חם במיוחד. השנה, הקמפיין שלנו יושק עם נבחרת חדשה ומשמעותית, והוא למעשה מהווה קדימון לקראת קיץ עם בשורה גדולה לצרכן ולשוק כולו: מזגני אינוורטר AI שהולכים לחסוך עוד יותר בצריכת החשמל ובעלויות לצרכן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully