וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר: הצלם זיו קורן, משיק אלבום תמונות מלחמה

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 13:55

הצלם הישראלי זיו קורן, משיק את אלבום צילומי המלחמה "שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר" הכולל תיעוד ויזואלי מאותה שבת ארורה. מעשי הזוועות שתועדו בעדשת המצלמה שלו מוגשים כמסמך אנושי עוצמתי למטרת זיכרון והנצחה. בקרוב תושק מהדורה בשפה האנגלית שתסייע גם להסברה העולמית

אלבום צילומי מלחמה, זיו קורן, המחיר 220 שקל. יח"צ,
אלבום צילומי המלחמה של הצלם זיו קורן, המחיר" 220 שקל/יח"צ

דוהר עם המצלמה לעבר המלחמה

בוקר שבת, 7 באוקטובר. מדינת ישראל בכאוס, נעה בין אי ודאות לחוסר אונים. זיו קורן, צלם העיתונות והדוקו המעוטר, יודע רק דבר אחד: שהוא חייב להיות שם - בשטח - עכשיו. הוא לוקח את המצלמה, עולה על האופנוע ודוהר דרומה. בתוך פחות משעה הוא יהיה בין הצלמים הראשונים שנחשפים לזוועה ביישובי הדרום, יצלם בתוך קרבות אש מול מחבלי חמאס ויתעד מראות שיחרטו לעד בזיכרון הלאומי.

כך מתחיל פרויקט דוקומנטרי ענק, חסר תקדים, שבמהלכו מתעד קורן מדי יום ביומו את אירועי הטבח והמלחמה שפורצת בעקבותיו. פרויקט, שבמהלכו הוא מצלם למעלה מרבע מיליון תמונות - ביישובי העוטף החרבים, בכבישי הבריחה מפסטיבל הנובה, בשטחי הכינוס של צה"ל, בלחימה ברחובות עזה, בעורף המגויס, בערים שסופגות מטחי טילים. הוא מנציח הלוויות, מתעד את מאבק החזרת החטופים, מתעד פצועים במחלקות השיקום, נוכח בכל מקום שדרכו ראוי לספר את הסיפור של סתיו-חורף 2023/4: ישראל במלחמה.

אלבום צילומי מלחמה, זיו קורן, המחיר 220 שקל. יח"צ,
ספר צילומי המלחמה של זיו קורן "שבעה באוקטובר", בקרוב, מהדורה בינלאומית/יח"צ

בקרוב, מהדורה בינלאומית

כ-400 צילומים נבחרים מתקופה זו מאוגדים עתה בספר חדש, שיראה אור בפורמט אלבומי גדול, במפרט יוקרתי ובהיקף של כ-300 עמודים. בצד התמונות - שחלקן התפרסמו בעיתונות הישראלית והעולמית וחלקן נחשפות כאן לראשונה - יכלול הספר קטעי טקסט פרי עטם של קורן וכותבים נוספים. הספר מתוכנן לצאת לקראת יום הזיכרון ובהמשך יופק גם במהדורה אנגלית.

"שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר" הוא ספרו ה-22 של זיו קורן, צלם בעל שם עולמי שסיקר אירועים כמו רעידת האדמה בהאיטי, אסון הצונאמי בדרום-מזרח אסיה, המלחמה באוקראינה ומגפת הקורונה בישראל. זהו פסיפס דוקומנטרי עוצמתי של אחת ההתרחשויות הגדולות בהיסטוריה של מדינת ישראל. זהו יומן מצולם של תקופה כואבת ומטלטלת שעצב, תקווה והוד של גבורה משמשים בה בערבוביה. ובעיקר, זהו מסמך היסטורי-ויזואלי יוצא דופן שמספר פרק חדש בתולדות המדינה; שמצליח להמחיש בתמונות את גודל הרגע, את עומק השבר ואת הרוח הישראלית - תיעוד מרגש שיישאר אחרינו עבור הדורות הבאים.

הפצת ומכירת הספר "שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר" של הצלם זיו קורן, תעשה על ידי רשת Story שמאז אותה שבת ה 7.10.23, יוצרת ומקדמת פעילויות חברתיות שונות שאת כל הרווחים מהן היא תורמת לארגוני הסברה וכן לשיקום יישובי ותושבי הדרום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלבום צילומי מלחמה, זיו קורן, המחיר 220 שקל. יח"צ,
רשת Story מסייעת להפצת ההסברה בעולם/יח"צ

מפיצים הסברה

רשת Story הייתה הראשונה ליצור שיתוף מעצבי אופנה צעירים מהדרום שהיו בביתם באותה שבת, בשם Border Story, וביחד השיקו ליין טישרטים שנמכרו בחנויות ואתר Story. מהפרויקט שנחל הצלחה רבה, נאסף סכום כסף גדול שהועבר אל ארגוני ההסברה השונים מתוך המחשבה על הצורך להמשיך ולספר את סיפורי המקום וסיפורם של האנשים שעברו את מעשי זוועה באותה שבת ולהפיצם בכל העולם.

מחיר הספר "שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר": 220 שקל והוא יימכר בחנויות Story בזל, שינקין, כיכר דיזינגוף, רמת אביב, חיפה, יהוד, שרונים, איילון, TLV, ב"ש ובאתר www.stoeyonline.co.il. הרווחים ממכירת הספר ברשת ייתרמו לארגוני הסברה על מנת להמשיך ולהשמיע את הקולות והסיפורים של האנשים מאחורי התמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully