וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופגאם מודיעה על מינוייה של מרינה לנגה לסמנכ"לית הכספים

2.5.2024 / 13:55

לנגה כיהנה ב-5 השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"לית הכספים בחברת ליימן שליסל ולפני כן כיהנה בתפקיד סמנכל"ית הכספים באסתי לאודר ישראל. ללנגה ניסיון עשיר ומוכח בתחום הניהול הפיננסי; תחליף את צוקי הרוש

מרינה לנגה. לירון כהן אביב,
מרינה לנגה/לירון כהן אביב

טופגאם, החברה המובילה בשוק תוספי התזונה המיוצרים כסוכריות גומי, דיווחה היום על פרישתם של עמיחי בר-ניר, אשר כיהן כמנכ"ל החברה עד לסוף שנת 2023 וצוקי הרוש, סמנכ"ל הכספים של החברה ב-5 השנים האחרונות. בד בבד הודיעה החברה על מינויה של מרינה לנגה לתפקיד סמנכ"לית הכספים החל מחודש יולי.

לנגה מגיעה לטופגאם אחרי כ-5 שנים בהן שימשה כסמנכ"לית הכספים של קבוצת ליימן שליסל, ובמהלכן הובילה את האספקטים הפיננסיים כמו גם תהליכים מורכבים של מיזוגים ורכישות של חברות הקבוצה והשתתפות וזכייה במכרזים משמעותיים. במשך 7 השנים שקדמו לכך, שימשה לנגה כסמנכ"לית הכספים של אסתי לאודר ישראל, שם הובילה תהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון מול המטה הגלובלי של המותג, ועוד קודם לכן שימשה במשך כ-4 שנים בתפקיד כלכלי בכיר בחטיבת המלוחים של חברת שטראוס בשיתוף עם פפסיקו.

לנגה מביאה עמה לתפקיד ניסיון עסקי משמעותי של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול וכספים, והיא בעלת היכרות מעמיקה של ניהול כספים בעולם תעשיות המזון ובחברות גלובליות.

צוקי הרוש, מי שמכהן כסמנכ"ל הכספים של טופגאם ב-5 השנים האחרונות, מסיים קדנציה מוצלחת ועמוסה בחברה, אשר כללה בין היתר את הנפקתה המוצלחת של החברה בבורסה בתל-אביב, מיסוד התשתיות הפיננסיות, גיוס הון ממשקיעים מוסדיים מובילים, התרחבות של החברה לפעילות בינלאומית ועוד.

"המשך יישום האסטרטגיה של החברה"

עמיחי בר-ניר שימש במשך 4 שנים ועד לסוף שנת 2023 בתפקיד מנכ"ל חברת טופגאם ובתחילת שנת 2024 הוחלף על ידי אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים לשעבר. בר-ניר הצטרף לטופגאם עת הייתה עדיין חברת ממתקים מקומית והוביל את החברה בשנים בהן הפכה לחברת תוספי תזונה גלובלית מובילה בתחומה. תחת ניהולו של בר-ניר טופגאם העמיקה את היכולות הטכנולוגיות שלה, השיקה מוצרים חדשים וחדשניים, נכנסה להסכמי אספקה עם חברות גלובליות מובילות, שילשה את מצבת העובדים, החלה בבניית המפעל החדש וחדרה לשווקים הבינלאומיים תוך הקמת ערוצי שיווק ומכירות. לאחר מינויו של שוחט למנכ"ל החברה, הודיעה החברה, כי בר-ניר יבצע רילוקיישן לארה"ב שם ינהל את השוק האמריקאי. עם זאת, לאור הערכת החברה כי הרילוקיישן לא יתבצע לפני סוף השנה החליט בר-ניר, בשל סיבות משפחתיות, על פרישתו מהחברה.

חגי שטדלר, יו"ר טופגאם, מסר: "אנחנו נפרדים מעמיחי וצוקי שהם מעמודי התווך של החברה ומי שהובילו את הפיכתה של החברה לחברת תוספי מזון גלובלית מובילה. במהלך השנים האחרונות עמיחי וצוקי הובילו את החברה במסירות אין קץ, באכפתיות ונתינה, ומילאו תפקיד מרכזי בבניית הזהות שלה, במיסוד תשתיות הניהול ובהצלחתה העקבית של החברה. אנו בטוחים כי יעשו חיל גם בהמשך בכל מקום בו יהיו. לחברה הערכה רבה הן לעמיחי והן לצוקי על תרומתם המשמעותית לחברה במהלך השנים האחרונות ומוקירה את פועלם. אנחנו שמחים על הצטרפותה של מרינה לנגה ומשוכנעים שהניסיון העשיר שלה יסייע לנו בהמשך מימוש החזון של החברה."

אייל שוחט, מנכ"ל טופגאם, אמר: "הצטרפותה של מרינה למשפחת טופגאם מהווה המשך יישום האסטרטגיה של החברה לצמיחה מהירה בשווקים בינלאומיים וחיזוק מעמדה כשחקן מוביל בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי. הניסיון המוכח והמוצלח של מרינה בניהול תהליכים מורכבים בחברות גלובליות מחד, והבנתה המעמיקה בחברות צריכה יצרניות מאידך - מהווים מכפיל כוח משמעותי עבור טופגאם. ברצוני להודות לעמיחי ולצוקי על תרומתם המשמעותית להצלחתה המתמשכת של טופגאם, ולאחל להם הצלחה גדולה בהמשך."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully