וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרים על גיבורים: מזרחי טפחות יקיים מפגשי זיכרון במהלך החודש

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 10:51

לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יקיים בנק מזרחי-טפחות את סדרת המפגשים "זוכרים יחד" שיתקיימו במהלך חודש מאי, להנצחת הגיבורים ושימור הסיפורים והזיכרונות. במפגשים ישתפו עובדי ועובדות הבנק את הנוכחים, בסיפורי שואה וגבורה של בני משפחתם ששרדו את השואה

הפלאפל של דוגו - הנצחת גיבורים שורדי שואה בסדרת מפגשים שיקיים בנק מזרחי טפחות. יח"צ,
הפלאפל של דוגו - הנצחת גיבורים שורדי שואה בסדרת מפגשים שיקיים בנק מזרחי טפחות/יח"צ

זהבה קור, סופרת ומדריכה בבית העדות, תשתתף גם היא במפגשים ותספר את סיפור הגבורה ההיסטורי של אביה דוגו (דוד לייטנר ז"ל) ששרד את צעדת המוות שהתקיימה ב-18.1.1945, והחליט עם עלייתו לארץ, כי בכל שנה בתאריך ה- 18 בינואר הוא יאכל את ה"בילקעלך" הישראלי - הפלאפל כאות וכסמל לניצחונו האישי על הנאצים. יוזמה אישית שלו שהפכה עם הימים למבצע חובק עולם תחת השם 'מבצע דוגו'. זהו סיפור על ילדות בצל המלחמה, תקווה ואופטימיות.

מפגשי "זוכרים יחד" יתקיימו במהלך חודש מאי במספר סניפי הבנק ברחבי הארץ. המפגשים פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום וכרוכים בהרשמה מראש באתר הבנק.

"זוכרים יחד" הוא חלק מפרויקט "נפגשים" של בנק מזרחי-טפחות - מיזם חברתי שמטרתו להעניק ערך מוסף לקהילה וליצור קשר וקירבה בין סניפי הבנק לסביבה המקומית. במסגרת הפרויקט מתקיימות לאורך השנה פעילויות והרצאות מגוונות בסניפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully