וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות שלישית למותג BIRKENSTOCK תיפתח בקניון רמת אביב

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 11:03

החנות השלישית של המותג BIRKENSTOCK בקניון רמת אביב משתרעת על שטח של כ- 75 מ"ר ובהשקעה של כמיליון שקל. החנות, שעוצבה בקונספט העדכני של המותג העולמי, מצטרפת לחנויות בקניון שבעת הכוכבים ובנמל תל אביב

פתיחת חנות בירקנשטוק קניון רמת אביב. שני צוויג,
חנות שלישית למותג BIRKENSTOCK תיפתח בקניון רמת אביב/שני צוויג

חנות BIRKENSTOCK החדשה בקונספט העיצובי העולמי נפתחה לקהל הרחב בקניון רמת אביב. החנות החדשה מציעה חווית קנייה חדשנית ומהנה ותציע את קולקציית אביב קיץ 24 המאופיינת השנה בצבעוניות נועזת ועיצוב חדשני.

המותג הבינלאומי והוותיקBIRKENSTOCK עוסק במלאכת ייצור נעליים מזה 240 שנה והכפכפים הקלאסיים הפכו לאייקוניים וטרנדיים כבר מזמן. המותג הגרמני שומר על סטנדרט גבוה ועל שימוש בחומרים איכותיים ועם זאת נוקט בגישה ירוקה ועושה שימוש בחומרים ממוחזרים וטבעיים ובטכנולוגיה ידידותית לסביבה.

טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת Originals מסר: "אנו שמחים להשיק את החנות השלישית של המותג BIRKENSTOCK, אשר ביחד עם החנויות בקניון שבעת הכוכבים ובנמל תל אביב יביאו לצרכנים בישראל את המגוון הכי רחב בארץ לצד חווית קנייה ייחודית. קניון רמת אביב הוא מיקום מצוין המציע מגוון מותגים בינלאומיים רחב ולכן בחרנו לפתוח בו את חנות הקונספט השלישית של המותג".

פתיחת חנות בירקנשטוק קניון רמת אביב. שני צוויג,
בפתיחת החנות השלישית של BIRKENSTOCK בקניון רמת אביב הושקעו כמיליון שקלים/שני צוויג

המותג BIRKENSTOCK שומר על הסטנדרטים הגבוהים שהציב לעצמו ושם דגש על איכות ונוחות מקסימלית תוך כדי הקפדה על עיצוב מדויק המשלב צבעוניות וטקסטורות מיוחדות.

הכפכף הקלאסי והאייקוני דגם ARIZONA מביא הקיץ טוויסט מעניין: אבזמים גדולים וצבעוניות נועזת תוך שמירה על קווי המתאר המקוריים והקפדה על איכות, נוחות ועמידות.

דגמי EVA המותאמים בדיוק לעונת הרחצה מגיעים בעיצוב חדשני, במגוון רחב של צבעים קיציים וכיפים. דגמי EVA קלי משקל, גמישים, עמידים ומותאמים לסביבה רטובה כמו ים ובריכה אשר ישדרגו את הלוק לקיץ הקרוב.

חברת Originals הינה היבואן הרשמי של Birkenstock בישראל

טווח מידות:
ילדים 24-34
נשים 35-42
גברים 40-47

טווח מחירים: 150-1,000 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully