וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל לוי מונה למנכ"ל פינרג'י

5.5.2024 / 11:25

לוי שהצטרף לחברה בשנת 2011, היה אמון בין היתר, על הפעילות המסחרית בשוק הטלקום בארץ ובאירופה וכן, מוביל את פרויקטי החברה מול ענקית הענן. בשנים האחרונות כיהן כמשנה למנכ"ל החברה # לדברי אביב צידון, יו"ר ומייסד החברה

עמנואל לוי. יחצ,
עמנואל לוי/יחצ

חברת פינרג'י (ת"א: פנרג), מתכבדת להודיע על מינויו של מר עמנואל לוי למנכ"ל החברה, החל מתאריך ה-2 במאי 2024. מר לוי יחליף את מר דיויד מאייר שכיהן בתפקיד בשנים האחרונות. מר דיויד מאייר ילווה את כניסתו לתפקיד של מר עמנואל לוי.

ב-13 השנים האחרונות, כיהן לוי בשורה של תפקידים שונים בפינרג'י ולו חלק חשוב בהתפתחותה. בין התפקידים כיהן לוי כמשנה למנכ"ל החברה והיה אמון על הובלה ופיתוח ההיבטים המסחריים של תחום הטלקום הן באירופה והן בישראל. כמו כן, לוי הוביל את פיתוח פעילות אנרגיית הגיבוי לענן ואת המו"מ המסחרי מול ענקית הענן האמריקאית (Data Centers). ללוי מעל ל-15 שנות ניסיון בפיתוח עסקי, בתפקידיו הקודמים היה אמון על ניהול פעילות השותפויות האסטרטגיות מול חברות בתחום המתכות, הרכבים והחשמל.

לוי שהצטרף לחברה בשנת 2011, היה אמון בין היתר, על הפעילות המסחרית בשוק הטלקום בארץ ובאירופה וכן, מוביל את פרויקטי החברה מול ענקית הענן. בשנים האחרונות כיהן כמשנה למנכ"ל החברה. לדברי אביב צידון, יו"ר ומייסד החברה, "הבחירה בעמנואל היא אך טבעית ומהווה המשך ישיר לתרומתו להתפתחות החברה בשווקים האסטרטגיים עליהם הוא היה אחראי. ברצוני להודות לדיוויד בשמי ובשם הדירקטוריון על תרומתו הרבה לפינרג'י וקידומה, אני מאחל לו בהצלחה בכל דרך אליה יפנה".

עמנואל לוי, מנכ"ל פינרג'י הנכנס: "פינרג'י היא חברה פורצת דרך בתחום האנרגיה הנקייה ברמה עולמית. לאחר שנים בהן זכיתי לתרום ולהיות שותף בתהליך המעבר ממעבדת פיתוח לחברה עם פעילות מסחרית בינלאומית, אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי להוביל את החברה למימוש פוטנציאל הצמיחה שלה. ברצוני להודות לאביב צידון ולדירקטוריון על האמון ובעיקר על החזון המשותף. כבוד גדול עבורי לעמוד בראש חברה חדשנית עם צוותים מוכשרים והנהלה מובילה."

טרם הצטרף לפינרג'י, לוי כיהן כיועץ, ב-OC&C Strategy Consultants , בפריז שם עסק בפרויקטי צמיחה והשקעות עבור קרנות השקעה וחברות גלובליות בתחומים של אנרגיה, קמעונאות ותעשיות ביטחוניות. ללוי תואר שני במנהל עסקים, ESCP Business School (פריז, צרפת).

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully