וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות אם אס רוק הודיע על מינוי רועי לוי כמנהל השקעות ראשי

5.5.2024 / 12:11

לוי יהיה אחראי על בניית תיקי השקעות משולבים נכסים סחירים וכאלה שאינם סחירים כדי לשפר פוטנציאל תשואה כוללת ולהפחית תנודתיות

רועי לוי, מנהל השקעות ראשי בבית ההשקעות אם אס רוק. רמי זרנגר,
רועי לוי, מנהל השקעות ראשי בבית ההשקעות אם אס רוק/רמי זרנגר

בית ההשקעות אם אס רוק, המומחה בעולם ניירות ערך שאינם סחירים, מודיע על מינוי רועי לוי כמנהל השקעות ראשי. המינוי מגיע כחלק מהגידול בתיקי הנכסים ומצבת הלקוחות של בית ההשקעות שנרשמה בשנה האחרונה.

לוי (43) התחיל את דרכו בעולם הפיננסים לפני קרוב ל-20 שנה, באחת מקבוצות הביטוח והפנסיה הגדולות בישראל, שם עבד בחדר למסחר לעצמאים ולאחר מכן במחלקת לניהול תיקי השקעות. בעיצומו של משבר הסאב פריים עבר לבית השקעות מוביל, שם בתפקידו האחרון שימש כמנהל השקעות בכיר והיה אחראי על בניית מוצרי השקעה שונים ומגוונים. בתחנה הבאה בקריירה, כיהן כמנהל השקעות ראשי בבית ההשקעות בוטיק, שם היה אחראי בין היתר על בניית אסטרטגיית ההשקעות של החברה. בתפקידו האחרון, כיהן במשך שנתיים כמנהל לקוחות עושר בפמילי אופיס. לוי הוא בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בהנדסה פיננסית.

בתפקידו הנוכחי לוי יהיה אחראי על בניית מוצרי השקעה שונים, פיזור סיכונים ויצירת איזונים מול נכסי הלקוחות.

בית ההשקעות אם אס רוק. רמי זרנגר,
בית ההשקעות אם אס רוק/רמי זרנגר

בית ההשקעות אם אס רוק, מומחה בהשקעות שאינן סחירות המפוקחות על ידי רגולציה, בבנקאות השקעות ואסטרטגיה פיננסית. החברה מציעה שירותי ניהול תיקים וניהול קרנות השקעה ייחודיות בארץ ובחו"ל, ומציעה פתרונות השקעה המשלבים חדשנות פיננסית בסטנדרטים בינלאומיים, יחד עם ניהול נכסים מסורתי כמו שילוב עם מוצרים מחקי מדדים. בנוסף, אם אס רוק מומחה בניהול אסטרטגיה פיננסית כוללת בשילוב פתרונות מיסוי ישראלי פנסיוני ובינלאומי, פתרונות השקעה סחירים ולא סחירים וגישה למוצרי השקעה יציבים ומגוונים.

יובל אייזנברג ואייל רחוביצקי, מייסדי בית ההשקעות אם אס רוק: "רועי מביא איתו המון ניסיון והבנה מעמיקה בעולמות ההשקעות והמסחר. השילוב בין השקעות בנכסים שאינם סחירים, להשקעות בשוק ההון, מייצר יציבות והפחתת תנודתיות וגם וודאות גבוהה יותר בתשואות. היכולות של רועי בניתוח השקעות, יסייעו לנו להתאים ללקוחות החברה את הרכבי התיקים המתאימים ביותר".

רועי לוי, מנהל השקעות ראשי בבית ההשקעות אם אס רוק: "אני סבור כי הסינרגיה בין נכסים סחירים לכאלה שאינם סחירים תייצר ערך מוסף משמעותי ללקוחות. החיבור לגופים בינלאומיים משמעותיים וקרנות גדולות שיש לאם אס רוק, מנגיש לקהל הלקוחות בישראל יתרונות משמעותיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully