וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר למעלה משני עשורים: אודי רובינשטיין, מנכ"ל מגדל סוכנויות, ביקש לסיים את תפקידיו בקבוצה

5.5.2024 / 14:06

רובינשטיין ילווה את פעילות מגדל סוכנויות עד לסוף שנת 2024 וזאת כדי להבטיח שחילופי התפקידים יבוצעו באופן חלק. בתקופה הקרובה תעדכן הקבוצה לגבי זהות מחליפו

אודי רובינשטיין. אדיר גנון,
אודי רובינשטיין/אדיר גנון

לאחר שני עשורים בקבוצת מגדל ביטוח ופיננסים, הודיע אודי רובינשטיין, מנכ"ל מגדל סוכנויות בעשור האחרון, על רצונו לסיים את תפקידיו בקבוצה ולפנות לדרך חדשה. רובינשטיין ילווה את פעילות מגדל סוכנויות עד לסוף שנת 2024 וזאת כדי להבטיח שחילופי התפקידים יבוצעו באופן חלק. בתקופה הקרובה תעדכן הקבוצה לגבי זהות מחליפו.

אודי הוביל בשנות כהונתו לצמיחה בפעילות העסקית של סוכנויות מגדל ובמסגרת זו, מונו הנהלות חדשות לסוכנויות, שחם ואורלן מוזגה לבית סוכן אחד עוצמתי, גובשה אסטרטגיה למערכות המידע והוחל ביישום השדרוג הטכנולוגי הגדול ביותר בעולם הסוכנויות בישראל. הסוכנויות מותגו מחדש וחודדו ערכי הליבה שלהן. את כל זאת ניתן לראות בבירור גם בתוצאות הכספיות והדו"חות הכספיים לשנת 2023 משקפים צמיחה מואצת בכל מגזרי הפעילות.

רובינשטיין מסר כי לאור העובדה שהפעילות העסקית בשיאה והסוכנויות נמצאות על פסים של צמיחה, הוא החליט כי נכון יהיה לתת את המושכות על מנת שניתן יהיה להמשיך לפתח את מגדל סוכנויות. רובינשטיין הודה לכל המנהלים, העובדים והסוכנים בקבוצת מגדל על העשייה המשותפת לאורך השנים.

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ויו"ר מגדל סוכנויות, מסר: "אני מבקש להודות לאודי על תרומתו המקצועית וארוכת השנים בניהול פעילות הסוכנויות הענפה של קבוצת מגדל. לניהולו המסור של אודי תוך הצמחת הסוכנויות היה ערך משמעותי בפעילות הקבוצה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully