וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה מקולקלת, שכבה נצלנית מתחזקת שלטון מושחת"

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 15:27

לקראת כנס חירום של בוגרי אגף תקציבים אמר מנכ"ל האוצר לשעבר רם בלינקוב, "בולטת שתיקת הכבשים של הדרג המקצועי המתקרנף"; בכיר אחר הוסיף כי "כל דבר קדוש וחשוב נמצא במהלך השמדה מתוכנן ומבוקר. עלינו לעשות ככל יכולתנו, כדי למנוע השמדה מוחלטת של הבית שלנו"

סמוטריץ׳ במימונה עם מפונים קוראים לנתניהו להורות על כניסה לרפיח - עכשיו/מערכת וואלה!

רם בלינקוב, לשעבר הממונה על התקציבים ומנכ"ל האוצר, אומר כי "האסון שאירע לנו בשבעה באוקטובר לא בא מחלל ריק. הוא תולדה של הסתאבות של החברה הישראלית. של רדיפה אחרי האינטרס האישי, תוך התעלמות מהאינטרס הציבורי. של המרדף הבלתי פוסק אחר ממון והנאות החיים.

"ובתוך כל זה, באה הממשלה המקולקלת ומעצימה את זה בדרך של תגמול לשכבה הלא יצרנית, אלא נצלנית. זו המתחזקת שלטון מושחת. זאת בדרך של העדפת מינוי מקורבים נאמנים על פני מצטיינים ישרי דרך, הנאמנים למדינה, ולא לנבחריה".

לדבריו, "בתוך כל הריק הזה בולטת שתיקת הכבשים של הדרג המקצועי זה המתקרנף מדי בוקר, משל השמירה על הכיסא היא חזות הכל. אנחנו באים לזעוק את זעקת המדינה הציונית הנאורה, הפלורליסטית וזו שתהיה אור לגויים".

רם בלינקוב מנכ"ל משרד האוצר במסע"ת משרד החקלאות. ראובן קסטרו
בלינקוב. "האסון שאירע לנו הוא תולדה של הסתאבות החברה הישראלית"/ראובן קסטרו

בלינקוב אמר את הדברים לקראת כנס "איך נמנעים מאסון?" שיתקיים מחר ב"צוותא" ביוזמת בוגרי אגף התקציבים באוצר. בין היתר ישתתפו בכנס פרופ' מנואל טרכטנברג, פרופ' קרין נהון, ירום אריאב, דוד ברודט, אליעד שרגא, עדינה בר שלום ועליזה בלוך. כן ישתתפו בו שרי האוצר לשעבר אביגדור ליברמן, דן מרידור ומאיר שטרית.

אברהם ביגר, בוגר אגף תקציבים וממארגני הכנס, אומר כי "אנחנו נאבקים ונלחמים למען הבית. אבותיי עלו ארצה באמצע המאה ה-19 בתחושת שליחות. מזה חודשים אני חש שכל דבר קדוש וחשוב כמו מערכת המשפט, צה"ל, חלוקת המשאבים, נמצאים במהלך השמדה מתוכנן ומבוקר על ידי חלקים נרחבים בממשלה, ואין עוצר".

לדבריו, "אנחנו בוגרי אגף התקציבים, בעלי ניסיון רב, איננו מהמוותרים. מרגישים שחובתנו לעורר ולעשות כקבוצה - מהלך של מחאה והתראה על הסכנות. עלינו לעשות ככל יכולתנו, כדי למנוע את ההשמדה המוחלטת של הבית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully