וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ בין לשכת עורכי הדין לרשות הדואר: שליחי הרשות ימסרו כתבי בימ"ש תמורת 27 שקל

TheMarker

24.3.2003 / 12:32

עורכי דין יוכלו להירשם כמנויי רשות הדואר ולזכות בהנחה בהזמנת נסחי טאבו, בהזמנת דו"חות אצל רשם המשכונות ובביצוע רישומים במשרדי רשם החברות



רשות הדואר ולשכת עורכי הדין חתמו בימים אלה על הסכם שת"פ חדש המאפשר לחברי לשכת עורכי הדין ליהנות ממגוון שירותי דואר חדשים וייחודיים המותאמים לצורכיהם. השירות נועד להקל על עורכי הדין, המחויבים על פי תקנון סדרי הדין האזרחי להמציא כתבי דין (תקנה 475 א).

יו"ר מועצת רשות הדואר והמנכ"ל בפועל, יוסי שלי, מסר כי מעתה יכולים כל עורכי הדין לשלוח כתבי דין באמצעות שירותי השליחים של רשות הדואר. השליחים יאספו את כתבי הדין מעורכי הדין, יבצעו שלושה נסיונות מסירה אישית ויחזירו את אישור המסירה למשרדו של השולח, בהתאם לתקנות מסירת כתבי דין. השירות החדש מאפשר מעקב רצוף אחר מהלך המסירה באתר רשות הדואר באינטרנט www.postil.com. רכישת תעודות המשלוח מתבצעת בלשכות המחוזיות של לשכת עורכי הדין. התעריף עבור ביצוע מסירה הוא אחיד בכל רחבי הארץ - 27 ש"ח.



שירות נוסף מבוסס על פעילות במשרדי רשם המקרקעין (טאבו), במשרדי רשם המשכונות ובמשרדי רשם החברות. במסגרת ההסכם, יכולים עורכי הדין להירשם כמנויי רשות הדואר ולזכות בהנחה בהזמנת נסחים, בהזמנת דו"חות מרשם המשכונות, בביצוע רישומים במשרדי רשם החברות ועוד. השירות, הניתן באמצעות חברת "טאבו ישיר", מאפשר קבלת נסחי טאבו ודו"חות רשם המשכונות מכל לשכה בארץ תוך שעתיים בפקס ובאינטרנט, במקביל לשליחתו בדואר רגיל. שירות זה נועד לחסוך את הטירחה שכרוכה בקבלת שירותים אלה. ראוי לציין כי מדי שנה מתקבלות כ-400 אלף בקשות לנסחי טאבו. ההצטרפות לשירות נעשית באמצעות המוקד הטלפוני של רשות הדואר, בטלפון שמספרו 171.



שלמה כהן, ראש לשכת עורכי הדין, בירך על הסדר המכירה החדש שגובש עם רשות הדואר. יחד עם זאת, כהן הדגיש כין אין ההסדר בא במקום המאבק שאותו מנהלת לשכת עורכי הדין, המתנגדת להפצת כתבי דין על חשבון הלקוחות באמצעות עורכי הדין - במקום שתיעשה ע"י בתי המשפט עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully