וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בצמרת: ישראכרט ממנה שני בכירים

7.5.2024 / 11:25

יוני רגב, סמנכ"ל ניהול סיכונים, ימונה לסמנכ"ל הכספים; מוני אברהם, מבקר החברה, יחליף את רגב כסמנכ"ל ניהול סיכונים

יוני רגב. תמי בר שי,
יוני רגב/תמי בר שי

דירקטוריון ישראכרט אישר היום (יום שלישי, 7 במאי) שני מינויים בכירים בהנהלת החברה, מתוך החברה: יוני רגב, סמנכ"ל ניהול הסיכונים, ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים, ומוני אברהם, מבקר החברה, ימונה לתפקיד סמנכ"ל ניהול סיכונים.

יוני רגב החל את דרכו בישראכרט לפני כ-9 שנים כעוזר מנכ"ל, ומזה 6 שנים מכהן כחבר הנהלה בתפקיד סמנכ"ל האחראי על תחומי הרגולציה ומניעת ההונאות ובשנתיים האחרונות, כמנהל הסיכונים הראשי של החברה. רגב ימונה כעת לסמנכ"ל הכספים ויהיה אמון על ניהול החטיבה הפיננסית של החברה. רגב יחליף את רונית זלמן מלאך שהודיעה לאחרונה על רצונה לסיים את תפקידה.
לרגב ניסיון רב בניהול פיננסי והוא כיהן במשך כעשור במגוון תפקידים במשרד האוצר, האחרון שבהם כסגן הממונה על התקציבים.

לרגב תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.
מוני אברהם מכהן ב-6 השנים האחרונות כחבר הנהלה וכמבקר החברה, הממונה על מערך הביקורת הפנימית. אברהם ימונה כעת לתפקיד סמנכ"ל ניהול סיכונים. לאברהם ניסיון ניהולי רב שנים ובתפקידיו הקודמים שימש כמבקר המערך הטכנולוגי בבנק הפועלים, כמנהל פיתוח בחברות טכנולוגיה ופינטק וכמנהל תחום מחשוב ביחידת חמ"ן.

לאברהם תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב (בהצטיינות) מהאוניברסיטה הפתוחה. המינויים של רגב ואברהם כפופים לאישור בנק ישראל.

מוני אברהם. תמי בר שי,
מוני אברהם/תמי בר שי

רן עוז, מנכ"ל ישראכרט, מסר: "אני גאה בעתודה הניהולית החזקה והמקצועית שטיפחנו וגידלנו בחברה. יוני ומוני לוקחים על עצמם שני תפקידים בתחומים הנמנים על פעילויות הליבה, לאחר שביצעו בהצלחה רבה תפקידים קודמים ואני מאחל להם הצלחה רבה בתפקידיהם החדשים. אין לי ספק כי הניסיון העשיר של שניהם והאיכויות יוצאות הדופן שהם מביאים לתפקידים אלה יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר. יחד עם שאר חברי ההנהלה, העובדות והעובדים של החברה, נמשיך לעמוד אל מול האתגרים כדי להמשיך ולייצר ערך לכל מחזיקי העניין שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully