וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ האסטרטגי מוטי שרף נכנס כשותף במשרד הפרסום סיטימדיה, בניהולו של דניאל וינר

7.5.2024 / 13:04

שרף ירכוש את חלקו של ליאור ששון שעשה רילוקיישן לארצות הברית (לוס אנג'לס)

מוטי שרף. יהב שרף,
מוטי שרף/יהב שרף

משרד הפרסום סיטימדיה יוצא לדרך חדשה עם שינויים במבנה הבעלות בחברה: מוטי שרף, מייסד ומנכ"ל פירמת הייעוץ האסטרטגי והתקשורתי שרף תקשורת, רוכש את חלקו של המייסד המשותף, ליאור ששון, ויחבור למייסד ומנכ"ל החברה, דניאל וינר.

משרד הפרסום סיטימדיה הוקם לפני מעט יותר מעשור על ידי ששון ווינר ולאורך השנים הציג צמיחה חזקה הודות ללקוחות אסטרטגיים כמו: הבורסה לנירות ערך, מור בית השקעות, אוניברסיטת תל אביב, חברת אנלייט הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א ובנאסד"ק ועוד.

לסיטימדיה צוות עובדים יצירתי ורענן שמתמחה בהובלת מהלכים מהירים וחזקים המותירים אימפקט משמעותי, בתקציבים הנעים בין 2-8 מיליון שקלים. לאורך השנים המשרד צבר ניסיון בשווקים היפר-תחרותיים המצריכים מהלכים שעוברים את סף הרעש ומייצרים יתרון יחסי ללקוח.

דניאל וינר. טל שחר,
דניאל וינר/טל שחר

מוטי שרף: "אני מלווה את סיטימדיה מתחילת דרכם. מדובר במשרד בעל די.אנ.איי ייחודי בענף, שבא לידי ביטוי בחשיבה היצירתית והמשוחררת, שמביאה לקמפיינים בעלי אימפקט תודעתי נרחב ביחס לתקציבי המדיה שהושקעו בו. מבחינתי זו פרמיה שהיא נדירה בענף. אני מאמין שעם היכולות המוכחות של שרף תקשורת בפן האסטרטגי, נוכל להאיץ יחדיו את צמיחתה של סיטימדיה ולהשלים את היכולות הקיימות".

דניאל וינר, מנכ"ל סיטימדיה: "לאחר שנים רבות של שיתוף פעולה מקצועי והדוק, אני שמח על כניסתו של מוטי כשותף בסיטימדיה ומאמין כי יחדיו נוכל להרחיב את פעילותנו ולהביא לשוק מוצר מנצח שכולל גם יצירתיות וגם אסטרטגיה. אני רוצה להודות לחברי ושותפי לדרך, ליאור ששון, שבחר לפנות לקריירה חדשה בעולם הפרסום בארה"ב, ואין לי ספק שיותיר את חותמו גם שם".

ליאור ששון: "אחרי יותר מ-13 שנים בתפקיד בעלים וסמנכ"ל קריאייטיב בסיטימדיה, אני ממשיך לאתגר הבא שלי, הפעם באמריקה. אני עוזב בלב כבד אך בתחושת סיפוק בית מקצועי חזק וטוב. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדניאל, שהשותפות איתו הייתה אי של יציבות וחברות, ולכל האנשים שליוו אותנו לאורך הדרך. אני מברך את מוטי על כניסתו לחברה, ובטוח כי סיטימדיה תמשיך לגדול ולצמוח בזכות הצוות המוביל שלה והד.נ.א הייחודי שיצרנו לאורך שנים".

שרף תקשורת ייעוץ ואסטרטגיה נוסדה ב-2001 ונחשבת לאחת מחברות יחסי הציבור המשפיעות בישראל, תוך שהיא מקפידה להציף ערך ללקוחותיה באמצעות שיתוף הסיפור שלהם, עיצוב נרטיב מדויק ובניית מוניטין הנשען על בסיס רחב של ערכים. החברה מנוהלת על ידי השותפות יעל ארנון, ורד לב, ענת פז ונטע שונר ומייצגת את חברות המובילות והמשפיעות בארץ ובעולם, ביניהן: גוגל, מקדונלדס העולמית, בנק דיסקונט, מגדל, ישראכרט, אמדוקס, נייס, אל על, קבוצת עזריאלי, קבוצת בזק, מיטב, טאבולה, מאנדיי ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully