וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פרארי לטנק מרכבה: כיסא הבטיחות הבטוח בארה"ב הגיע לישראל

בשיתוף שילב

15.5.2024 / 14:02

babyark פותח ויוצר על ידי סטרטאפ ישראלי שמקימיו נמנו על מפתחי טנק המרכבה ומוטמע בו פטנט ייחודי לבטיחות מירבית. הוא כולל אפליקציה לחיווי התקנה נכונה, התרעה במקרה של שיכחת ילדים באוטו והוא עוצב על ידי מעצב פרארי ומזראטי

כיסא הבטיחות babyark. יח"צ,
המושב פותח על ידי שי מינדל, מהנדס אווירונאוטיקה ומנכ"ל החברה, שהיה מעורב גם בפיתוח טנק המרכבה/יח"צ

לאחר שהושק בארה"ב, babyark - הדור החדש של מושב הבטיחות מגיע לישראל. babyark ישווק בבלעדיות בסניפים נבחרים ובאתר רשת שילב.

קבוצת פוקס, המחזיקה ברשת שילב, אף השקיעה בבייביארק יחד עם קבוצת קרסו. המושב פותח על ידי שי מינדל, מהנדס אווירונאוטיקה ומנכ"ל החברה, שהיה מעורב גם בפיתוח טנק המרכבה, מתוך הצורך והחוויה האישיים שלו כאשר הפך לאב. מינדל מספר כי בהתנסות הראשונה שלו בעבר כהורה טרי, הסתבר לו שחיבר את כיסא הבטיחות לא נכון, וכשהחל לחקור את התחום, נדהם לגלות שהחומרים והטכנולוגיה של כיסאות הבטיחות , לא השתנו שנים ארוכות. מההבנה הזו יצא מינדל לפיתוח בייביארק וחבר לצורך הפרויקט למעצב העל פרנק סטפנסון, שעיצב מכוניות למותגים כמו מזראטי, מיני ופרארי.

כיסא הבטיחות babyark. יח"צ,
מציע סטנדרט חדש ובלתי מתפשר של בטיחות לילדים. Babyark/יח"צ

Babyark מציע סטנדרט חדש ובלתי מתפשר של בטיחות לילדים, עיצוב ונוחות. פיצ'ר הבטיחות של הכיסא לקוח מהעולם הצבאי: מינדל היה שותף להמצאת פטנט ייחודי של סליל ספירלה, אשר פותח על ידי חברת Mobius Protection Systems, הסופג את האנרגיה המועברת לנוסע בזמן פיצוץ בכלי צבאי או בזמן תאונות דרכים. את אותו הסליל הוא הטמיע גם בכיסא babyark. מחקרים הוכיחו כי עוצמת הפגיעה המועברת אל הילד שבכיסא במקרה של תאונה הופחתה פי 2.5 בהשוואה למושבים אחרים: סלילי המתכת הנמצאים בבסיס הכיסא נפתחים במהלך תאונה ומעבירים את האנרגיה לחלקו האחורי של המתקן ולא לגוף הכיסא, בו נמצא הילד.


הסליל מצוי בתוך בסיס ייעודי, המתחבר לרכב באמצעות חיבור איזופיקס ועליו מולבש הכיסא. הדבר מקנה נוחות מירבית בהעברת מושב הבטיחות מרכב אל רכב, בלי להסתבך עם התקנה כל פעם מחדש. לכיסא יש גם כנף צדדית מיוחדת, האחראית על ספיגת האנרגיה במקרה של פגיעה צידית.

פיתוח נוסף שמוטמע ב-babyark ונועד להגביר את רמת הבטיחות שלו הוא 14 חיישנים שמוקמו בבסיס המושב, המאפשרים לדעת אם המושב הותקן כהלכה באמצעות אפליקציה. יתרון נוסף ומשמעותי של אותם חיישנים והאפליקציה היא התראה במידה וילד או ילדה נשכחו חלילה באוטו. האפליקציה זמינה באנדרואיד וב-iOS.

כיסא הבטיחות babyark. יח"צ,
על עיצובו הייחודי של הכיסא חתום מעצב-העל פרנק סטפנסון/יח"צ

על עיצובו הייחודי של הכיסא חתום מעצב-העל פרנק סטפנסון שעיצב דגמים לפרארי, מקלארן, מזראטי ועוד. הבחירה בסטפנסון נועדה להקנות למושב הבטיחות את הצורה שתתמוך בבטיחות הגבוהה ביותר בשילוב עם הטכנולוגיה. בשל כך נוצרה צורת הביצה, שיוצרת מעין "עריסת בטיחות", בהשראת תבניות ומערכות טבעיות של בטחון ושמירה על החיים. קליפת הביצה אמנם נחשבת בטעות לשברירית ודקה, אך מדובר באחד המבנים החזקים ביותר בטבע, אפילו יותר ממתכות מסוימות.


babyark מיועד עבור תינוקות וילדים החל מ-1.8 ק"ג ועד כ-29.5 ק"ג ומאפשרת הצבת המושב לישיבה אחורית של עד כ-25 ק"ג. המושב זמין בסניפי רשת שילב באופן בלעדי בישראל במחיר של 3,990 ₪.

seperator

קצת על babyark

babyark הוא מותג בינלאומי המתמקד בטכנולוגיה חדשנית, המשפרת את בטיחות הילדים בנסיעה. babyark משלבת מערכות ספיגת אנרגיה (Energy Absorption System), שנבדקו ביישומי תעופה וצבאיים עם טכנולוגיית IOT, ויוצרת סטנדרט חדש של בטיחות. טכנולוגיית SafeCoil™, סיבי פחמן ו-D3O™, הפולימר הסופג פגיעות המתקדם ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית, הם חלק מכיסא הבטיחות לרכב Babyark. בבסיס חכם, ממוקמים 14 חיישנים, המתריעים באמצעות אפליקציה כאשר המושב מותקן כהלכה ושגוי ואם הילד אינו חגור או נותר ללא השגחה. מידע נוסף על babyark ניתן למצוא באתר.

בשיתוף שילב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully