וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Team8 מתרחבת וממנה את אורי ינקלב כשותף חדש שיוביל את תחום המכירות (CRO)

7.5.2024 / 16:42

יובל שחר, יו"ר ושותף מנהל ב-Team8: "המודל הייחודי של Team8 לבניית חברות והשקעה בהן הוכיח את עצמו, וכדי לפתח את הפעילות העסקית של חברות הפורטפוליו שלנו אנחנו צריכים את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש"

אורי ינקלב. יחצ,
אורי ינקלב/יחצ

Team8 מודיעה על מינויו של אורי ינקלב כשותף חדש, שייכנס לתפקיד סמנכ"ל המכירות (CRO), ויסייע במכירות ובפיתוח העסקי של חברות הפרטפוליו של Team8, וכן ביצירת השותפויות של Team8 עם רשת השותפים הגלובליים שלה, ה-Team8 Village. אורי מצטרף לפורום המוביל בחברה ויישב במשרדיה בניו יורק.

לאורי ינקלב הוא משקיע בעל ניסיון רב בבניית חברות ובניהול מכירות B2B בחברות SaaS. בתפקידו האחרון שימש כ-CRO ב-Own (ידוע בעבר בשם Own Backup), בה נמנה מצוות המייסדים ופעל להגדלת ההכנסות למעל 170 מיליון דולר ARR. בעברו, אורי עבד בקרן הון סיכון הגלובלית OpenView Partners, וסייע ביישום והוצאה לפועל של אסטרטגיית Go To Market ליותר מתריסר חברות טכנולוגיה B2B.

Team8 מובילה מודל ייחודי של בניית חברות (Venture Creation), לצד הפעלת מודל מסורתי של השקעה בחברות (Venture Capital) בתחומי הסייבר, AI, דאטה, בריאות דיגיטלית ופינטק. לאחרונה, הכריזה על גיוס שלוש קרנות בהיקף כולל של 500 מיליון דולר, מה שמוביל את סך הנכסים המנוהלים של Team8 למעל מיליארד דולר.

יובל שחר, יו"ר ושותף מנהל ב-Team8: "אנו שמחים על הבחירה של אורי ינקלב להצטרף אלינו, הוא מביא עמו ידע, ניסיון רב בשוק הגלובלי בתחום המכירות. אורי יחבור לפעילות המקומית והבינלאומית של Team8, כחלק מההתרחבות העסקית של החברה. המודל הייחודי של Team8 לבנייה והשקעה בחברות הוכיח את עצמו בעשור האחרון, ולשם פיתוח פעילותן העסקית בשוק של חברות הפורטפוליו שלנו אנו נדרשים לאנשי המקצוע הכי טובים שיש, על כן מינויו של אורי לשותף וסמנכ"ל מכירות מהווה אבן דרך משמעותית בהתקדמות החברה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully