וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים זיכרון: Wix מציגה ערכת שיח לעיבוד תחושת האבל

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 15:38

לרגל יום הזיכרון שיתקיים בשבוע הבא ויהיה שונה בעוצמתו לאחר השבעה באוקטובר, מציגה חברת Wix את ערכת השיח "מעצבים זיכרון" שנולדה להקל בעיבוד תחושות האבל הלאומי, הזיכרון והתקווה

designdutykit. אלן צצקין,
מעצבים זיכרון: Wix מציגה ערכת שיח לעיבוד תחושת האבל/אלן צצקין

ימים ספורים לאחר השבעה באוקטובר יזמה גילדת המעצבים של Wix את פרויקט Design Duty וכעת היא משיקה את "מעצבים זיכרון", ערכת פעילות ושיח לעיבוד תחושות אבל לאומי, זיכרון ותקווה.

הפרויקט הציע ל- 300 המעצבים הפעילים בחברה כלי לביטוי הכעס, ההלם והעצב שהלמו בחברה הישראלית. עשרות העבודות שעלו לאתר הפרויקט ולפרופיל האינסטגרם היו עוצמתיות ורגישות, ומהר מאוד, באופן אורגני, נפוצו ברשתות החברתיות ככלי הסברה וביטוי רגשי. בחלוף כמה ימים נפתחה האפשרות לכל קהילת העיצוב הישראלית להגיש עבודות. הפרויקט הפך לקהילתי.

מאות העבודות ב-Design Duty זכו למיליוני חשיפות, חלקן מקרב אנשי ונשות חינוך - שבחרו להשתמש בדימויים הוויזואליים ככלי לתיווך מסרים מורכבים עבור בני נוער.

הערכה כוללת דימויים ויזואליים שהם פרי עבודתם של מעצבים מקהילת העיצוב הישראלית, והיא מיועדת למדריכות/ים, לנשות ואנשי חינוך ולכל מי שמחפש כלים ליצירת שיח רגשי ויצירתי עם בני נוער, ומעלה.

ליום הזכרון. אלן צצקין,
ימים ספורים לאחר השבעה באוקטובר יזמה Wix את פרויקט Design Duty וכעת היא משיקה את ערכת השיח "מעצבים זיכרון"/אלן צצקין

הפרויקט, שנולד ככלי ביטוי עצמי של קהילת העיצוב, נטען במשמעות נוספת, חשובה ועוצמתית, של תרומה לקהילה.

צוות הפיתוח הארגוני של חברת Wix הרים את הכפפה וביחד עם מחלקת העיצוב של החברה יצר את ערכת השיח והפעילות ?מעצבים זיכרון?, מתוך מטרה להנגיש אותה ככלי עבור אנשי ונשות חינוך בישראל לקראת יום הזיכרון.

מורן קדוסי, מובילת תחום אסטרטגיית התוכן בוויקס: "פרויקט העיצוב 'דיזיין דיוטי' לא נולד כפרויקט הסברה קלאסי - זהו פרויקט רגשי, שנבע מהלב, וכך אנשים גם חוו אותו. לקראת יום הזיכרון חשוב לנו להנגיש אותו גם לקהלים צעירים כדי לאפשר שיח מזווית אחרת על הכאב שעדיין כל כך נוכח אצל כולנו. אנחנו מקווים שמחנכות ומחנכים ימצאו בערכת הפעילות הזו דרכים יצירתיות לגעת בנושאים שממשיכים לצערנו ללוות אותנו לאור התמשכות המלחמה ומשבר החטופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מעצבים זיכרון. אלן צצקין,
"מעצבים זיכרון": חברת Wix הפיקה מאות ערכות לחלוקה עבור אנשי ונשות חינוך/אלן צצקין

חברת Wix הפיקה מאות ערכות לחלוקה עבור אנשי ונשות חינוך שיבחרו בכך, ובאתר המיוחד שהקימה ניתן גם להוריד ערכה להדפסה עצמאית. הערכה היא חלק קטן מהפעילות של Wix ועובדיה עבור תמיכה בחברה הישראלית בתקופה המורכבת בה אנו מצויים.

"מעצבים זיכרון" ערכת השיח של Design Duty מבית Wix, להזמנת/הורדת הערכה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully