וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: ערכה ליום העצמאות ופיתוח ישראלי באופנת הספורט

רונית מטיאס

8.5.2024 / 11:07

מי החברה שפיתחה בד ייחודי, המוצר שיציל את השיער, מותגי הביוטי והלייף-סטייל שיגיעו בקרוב לישראל, משקפיים קונים הרבה, בשמים ממוספרים ובושם באווירת רטרו, סרום לילה מרים, תוסיפו טאץ' ליום העצמאות

דור ה-Z קולקציית בגדי אקטיב של Z-Sport. שי פרנקו,
דור ה-Z קולקציית בגדי אקטיב של Z-Sport/שי פרנקו

דור ה-Z

במותג הספורט אקטיב הישראלי Z-sport, יודעים שאחרי החגים ולקראת הקיץ, כולם עושים כושר ומשיקים קולקציה חדשה, המותג החוגג עשור, מתמחה בבגדי ספורט איכותיים נאמנים לטרנדים עולמיים בתחום הספורט והאקטיב. העונה ממשיכים עם הדגם הנמכר ביותר-טייץ בגזרה גבוהה ומחטבת; 2 טופים, אחד מהם בגזרה חדשה; גופיית סטרפלס; אוברול קצר עם רוכסן בחזית ושמלת ספורט בשילוב טייץ פנימי מבד פוליאמיד.

רוב הקולקציה עשויה מבד FOUR WAY STRETCH FABRIC המזוהה עם החברה, בד שפותח קרוב לשנתיים ומה שמייחד אותו הוא אלסטיות מיוחדת לאורך ארבעת הצירים הראשיים, מה שמעניק לו יותר חופש תנועה. אל הצבע השחור ששלט עד היום בקולקציה, נוספו צבעי שחור תכלת, זית ואבן, כשאת רוב הדגמים ניתן להשיג במידותXXS-XXL, התאהבתן? כנסו לאתר המותג או לעמוד האינטגרם.

דור ה-Z קולקציית בגדי אקטיב של Z-Sport. שי פרנקו,
דור ה-Z קולקציית בגדי אקטיב של Z-Sport/שי פרנקו

מותגים עם ערכים

כמה אנחנו אוהבים הצלחה ישראלית ועוד רגע לפני יום העצמאות, פלטפורמת הקמעונאות המקוונת הישראלית OH GLOW ממשיכה לצמוח וחתמה ברבעון הראשון של 2024, על הסכמי מכירה עם חברות טיפוח ביוטי ולייף סטייל בינלאומית בשווי של כ-15 מיליון ₪, החברה מבית DNO GROUP היא בית למותגי אינדי ותומכת במותגים קטנים, עצמאיים, נישתיים עם אג'נדות חברתיות וסביבתיות, עם רכיבים איכותיים, בקרת איכות גבוהה ושאינם עורכים ניסויים בבע"ח.

בן המותגים שיגיעו בקרוב: 11skin -מותג טיפוח בריטי המככב במכוני ספא יוקרתיים בעולם כמו 'מפינסקי / הרודס / מנדרין ועוד; Apotheke-מותג אמריקאי לבישום ואוירה לבית; מותג האיפור Yamour-מותג איפור הולנדי שחרט על דגלו רכיבים איכותיים, טבעונות ומיחזור, כל המוצרים ניתנים למילוי חוזר.

יוני שור סמנכ"לית שיווק אתר או גלואו "אתר OH GLOW משיק מותגים חדשים בהיקף גבוה מאוד, אנו נרגשים להנגיש לקהל הצרכנים הישראלי את המותגים החדשים שלנו ולתת טעימה ממה שקורה בעולם הביוטי והוולנס הבינלאומי, אנחנו מקפידים על בחירת מוצרים ייחודיים ואיכותיים לצד חווית קניה נוחה וקלה".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
מותגים עם ערכים השקות חדשות ל-OH Glow. יח"צ,
מותגים עם ערכים השקות חדשות ל-OH Glow/יח"צ

מתבשמים בסיפורים

ובאווירת הפטריוטיות, נפרגן לרשת "סקארה" שאחרי השקת קולקציית בשמי נשים 1 - 13, היא משיקה קולקציה נוספת בשם 14-19, בהשראת תמציות פרחים ובשילוב תמציות המעניקות נגיעות מרעננות ועדינות, 14 הוא ניחוח מאסקי, דבשי; 15 פרחוני וסקסי; 16 קוקוס וניל וענבר; 17 רענן ומתוחכם; 18 עז, ונמרץ ו-19 עצי ורענן.

מותג ל'אוקסיטן ישראל משיק בושם אביבי טבעוני מסדרת ורדים ואפרסקים-קולקציית קפסולה המכילה מיצוי תמצית שמנים אתריים מוורדים, אפרסק עסיס, אשכולית תוססת, ברגמוט, לימון, אמבר חמים ומאסק קטיפתי. האריזה עוצבה בשת"פ האמן סטיבן וילסון, בהשראת שנות ה- 70, העשור בו הוקמה ל'אוקסיטן והיא מסמלת אופטימיות, חופש ואפשרויות בלתי מוגבלות, עם אלמנטים של רטרו והשפעות מהטבע וניתן להשיג באתר החברה ובחנויות הרשת.

בשמים עם סיפור סקארה. קית גלסמן לוקסיטאן ויח"צ חו"ל,
בשמים עם סיפור סקארה/קית גלסמן לוקסיטאן ויח"צ חו"ל

משקפיים קונים הרבה

אם יש לכם פטיש למשקפיים, אתם חייבים לבקר באחת מחנויות הקונספט Vintage Original המציעות מגוון דגמי משקפי שמש וראייה עם מסגרות אייקוניות של הרשת. בהשקת הסניף הרביעי שנפתח לאחרונה ברמת השרון, הושק גם מתחם בדיקות ראייה מתקדם בשם VOptic שהרשת פיתחה בשת"פ עם חברת העדשות הבין לאומית optimize ומאפשרת עיצוב עדשות בכל צבע רצוי.

דנה גמצ'י ורז זהביאן, מבעלי ושותפים ברשת "וינטג' אוריגינל": "הרעיון נולד מהרצון שלנו להביא מוצר איכותי ונגיש, כזה שיהיה על זמני, שיתאים לכל אאוטיפיט ולכל עונה, אבל עם שפה משלו, בסגנון שמזוהה אתנו שנים ובהשראתו נולד המותג Vintage Original. עם הזמן למדנו את התחום לעומקו והבנו את הצורך שקיים למשקפיי שמש וראייה במחיר נגיש עם סטייל אבל לא רק, שמנו דגש על עיצוב ייחודי וטרדני".

דורון ג'מצי, אבא של דנה: "פעם הסתדרנו עם זוג משקפיים אחד, אולם היום, בעידן הרשתות החברתיות, אף אחד לא רוצה להראות עם אותו זוג משקפיים, הרשת היא אופציה נהדרת לקנות מספר זוגות במחיר נמוך".

משקפיים קונים הרבה רשת  וינטג' אוריגינל מתרחבת. יח"צ,
משקפיים קונים הרבה רשת וינטג' אוריגינל מתרחבת/יח"צ

מהפכת לילה

רגע לפני שאתן הולכות לישון, מעדכנת כי מותג הטיפוח היפני שיסיידו, משיק סרום לילה מסדרת ויטאל פרפקשן שאתן חייבות לשלב בטקס הטיפוח לפני השינה. במותג מבטיחים כי LiftDefine Radiance Night Concentrate יעיל נגד עור נפול, הוא מהווה פתרון ממוקד לצניחת עור הנגרמת כתוצאה מכוח המשיכה הטבעי ומגדיר מחדש את קווי המתאר של הפנים.

מהפכה בלילה הסרום החדש של שיסיידו. יח"צ חו"ל,
מהפכה בלילה הסרום החדש של שיסיידו/יח"צ חו"ל

אס.או.אס לשיער

רובנו מכירות את התופעה שרגע לפני שאנחנו עומדות לצאת מהבית, אנחנו מגלות שהשיער שלנו נראה זוועה, זה הרגע לשלוף את הנשק הסודי-שמפו יבש, בטיסט-מותג השמפו היבש מהמובילים בעולם, משיק שמפו יבש XXL המעניק לשיער נפח, טיפוח והזנה. ה-XXL, מכיל פורמולה המועשרת בעמילן תירס, טלק וסיליקה המוסיפים אקסטרה נפח לשיער, הוא מועשר בקרטין המטפח ומזין ושמן אינקה אינצ'י המעניק לשיער מראה רענן ונקי כך שהוא מתאים לשימוש בין החפיפות, מעניק תחושת רעננות, נפח וניחוח נעים, רוצו לקנות ברשת סופר פארם.

אס.או.אס לשיער מוצר פצצה של מותג בטיסט. יח"צ,
אס.או.אס לשיער מוצר פצצה של מותג בטיסט/יח"צ

עצמאות בטאץ'

את יום העצמאות, לא נחגוג השנה במסיבות ונציין אותו בעיקר במפגשים משפחתיים וחברתיים ועם אוכל כי ככה זה בישראל, הכל סביב אוכל. המותג טאצ', משיק סדרת מוצרים לאירוח בבית בחצר או בטבע כדי להקל על החיים.

בקולקציה: מארז של 100 מפיות איכותיות, סופגות ונעימות למגע בצבעי לבן, חמאה ואפרסק; מפת שולחן מניילון שקוף, עבה ואיכותית חזקה, אטומה ונוחה לשימוש; כוסות פלסטיק איכותיות לשתייה קרה; כוסות קרטון איכותית לשתייה חמה; סכו"ם חד-פעמי קשיח ואיכותי במיוחד, לא כזה שישבר לכם באמצע הביס בגוון קרם/שקוף; תבניות אלומיניום לאפיה, צליה והגשה; ניירות אפיה איכותיים וחזקים הנשלפים אחד אחד; רדיד אלומיניום חזק עבה ואיכותי לעיטוף מזון, לאפיה ולהקפאה.

ניילון נצמד בגליל אריזת ענק סוף סוף בשיטת חיתוך חדשה נוחה ואיכותיות נוח, מתאים גם לשימוש במיקרוגל; שקיות אשפה עבות ואטומות עם ידיות מובנות לחוזק מוגבר; שקיות לאחסון, הקפאה ושמירה על טריות המזון; שקיות פסגור לאחסון, הקפאה ושמירה על טריות המזון; מטפה קצף לכיבוי אש (תמיד טוב שיהיה בבית), הוא קל להפעלה ובעל אישור תקן ישראלי כולל מתלה פלסטיק תואם נייד.

טאצ' משיקה לקראת עצמאות. יח"צ,
עצמאות בטאץ'/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully