וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפית השרף מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת Quality מבית הפניקס

8.5.2024 / 14:20

מהלך זה מגיע כחלק מהתוכנית האסטרטגית של Quality להרחיב את הערך השיווקי לסוכני וסוכנויות הקבוצה ויצירת יתרונות תחרותיים חדשניים

יפית השרף. יחצ,
יפית השרף/יחצ

קבוצת Quality מבית הפניקס במהלך אסטרטגי, יפית השרף מונתה לסמנכ"לית השיווק של הקבוצה. מהלך זה מגיע כחלק מהתוכנית האסטרטגית של Quality להרחיב את הערך השיווקי לסוכני וסוכנויות הקבוצה ויצירת יתרונות תחרותיים חדשניים. השרף תוביל מהלכים שיווקיים התומכים באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה במטרה לסייע לסוכנים ולסוכנויות לבצע עבודה שיווקית חכמה ובעלת ערך רב ללקוחות.

השרף נכנסת עם חזון משכנע להפוך את התכנון הפיננסי למובן ונגיש לכולם: "הצטרפותי ל-Quality נובעת מהאמונה העמוקה שלי בהנגשת התכנון הפיננסי לכלל האוכלוסייה, אנחנו עובדים קשה עבור הכסף שאנחנו מרוויחים ולא מבינים מספיק מה הדרך הטובה ביותר לחסוך לפנסיה, להתכונן לפרישה, להשקיע ולהבין לאן הכסף שלנו הולך?".

כחלק מהתוכנית האסטרטגית השיווקית תפעל השרף לפיתוח יוזמות שיווק חדשניות, שחלקן אף לא קיימות בענף, שיספקו לסוכני הקבוצה נראות משודרגת ויציידו אותם במיומנויות ובתובנות הנדרשות, כדי לעמוד בדרישות המתפתחות של הצרכנים המושכלים של היום ולספק את הפתרון המותאם ביותר עבורם.

להשרף רזומה עשיר וניסיון רב שנים בתחום השיווק של למעלה מ-15 שנים. בתפקידה האחרון הובילה את מחלקת ה-Marcom בפירמת היעוץ Deloitte, והיא מביאה איתה מומחיות ייחודית בפיתוח אסטרטגיות שיווק מורכבות בדגש על מתן ערכים ופתרונות שיווקיים יצירתיים.

Quality אשר מיצבה עצמה כאחת מהקבוצות המשמעותיות והצומחות בישראל, ממשיכה להשקיע ולהעניק ערכים מוספים לסוכני וסוכנויות הקבוצה, במטרה להמשיך ולהוביל את ענף בתי הסוכן והסוכנויות בישראל. Quality נבחרה כבר 4 שנים ברציפות, כנבחרת השנה בענף, על ידי "עדיף תקשורת" והיא נהנית מביקוש משמעותי ושיעורי צמיחה גבוהים.

יפית השרף: "אני נרגשת להצטרף למשפחת Quality הצומחת ובטוחה שנמשיך ואף נאיץ את הצמיחה של הקבוצה באמצעות מערך השיווק, שצפוי להתרחב משמעותית. אנו מתכננים ליזום מהלכים שיווקיים פורצי דרך ונבצע קפיצת מדרגה משמעותית בניתוח הנתונים הפנימי שלנו, הטכנולוגיה המתקדמת והרשת הענפה.

איתי ברדה יו"ר Quality: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של השרף לקבוצה, אני בטוח שבזכות ניסיונה הגלובאלי והמקומי, כישוריה ואישיותה היא האדם הנכון להצעיד את החברה קדימה, אני בטוח, שבתפקידה תדע להוביל את Quality לקפיצת מדרגה משמעותית בתחום השיווק".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully