וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפינטק הבינלאומית רמיטלי מינתה את רונית פלד לתפקיד Chief People Officer

8.5.2024 / 14:50

לפלד ניסיון בינלאומי עשיר בתפקידי ניהול במספר חברות הייטק

רונית פלד. יחצ,
רונית פלד/יחצ

חברת הפינטק Remitly Global, Inc., המספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים בינלאומיים, הודיעה היום על מינויה של רונית פלד ל-Chief People Officer של החברה העולמית. לפלד ניסיון בינלאומי עשיר בתפקידי ניהול במספר חברות הייטק.

מאט אופנהיימר, מייסד שותף ומנכ"ל Remitly: "אנו נרגשים לקבל את פניה של רונית כ-Chief People Officer לצוות רמיטלי העולמית. רונית מביאה עמה לתפקיד ניסיון מוכח בניהול עסקי אסטרטגי, מחויבות עמוקה לאנשים ולתרבות ארגונית, והתאמה ברורה לערכים של רמיטלי. לאור העובדה שהצוות והתרבות הארגונית הם גורם מבדל של רמיטלי ובפרט מוקד עניין אישי שלי, אני נרגש לראות את היכולות המיוחדות של רונית בפעולה ואת ההשפעה שתהיה לה על אנשי החברה, על הלקוחות, ועל עסקינו."

רונית היא מנהיגה בעלת יכולות מוכחות בשוק הבינלאומי, עם ניסיון של למעלה משני עשורים בהגדלת ארגונים בעלי קצב צמיחה מהיר על מנת לספק תוצאות עסקיות חזקות. בתפקידה האחרון כיהנה פלד כ-CPO של DreamBox Learning, חברת טכנולוגיה בולטת בתחום החינוך, והובילה תהליך של ייעול תפעולי בתקופה בה החברה חוותה צמיחה מואצת.

רונית פלד Chief People Officer ב-Remitly: "אני מלאת מוטיבציה לאור ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לתרבות הארגונית המגוונת וחדורת המטרה של רמיטלי ולתרגם את אסטרטגיית הצמיחה של החברה לאסטרטגיה גלובלית של גיוס טאלנטים שתצעיד את החברה קדימה ותתבסס על הערכים המגדירים את תרבותה."

רונית תדווח לרנה יואקום, EVP of Customer and Culture, מה שיבטיח מעבר חלק לתפקיד והמשך התמקדות בלקוחות ובמצוינות תרבותית.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully