וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: החברה האמריקנית שמגדילה את השקעותיה בישראל

9.5.2024 / 10:54

לאחר מגה גיוס של כ-109 מיליון דולר, אירוספייק מגדילה את השקעתה בסניף הישראלי: תגייס עובדים נוספים לכל המחלקות ותגדיל את נוכחותה באקוסיסטם המקומי

עמי אהרונוביץ'. יחצ,
עמי אהרונוביץ'/יחצ

אירוספייק (Aerospike), ענקית מסדי הנתונים האמריקאית, הודיעה על גיוס סבב E בשיעור 114 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה Sumeru Equity Partners. החברה, שהוקמה ב-2009 כ-NoSQL דאטה בייס, גייסה מאז הקמתה כ-197 מיליון דולר. מאז 2019 אירוספייק החלה לפעול בישראל, תחילה בפעילות עסקית בלבד ובהמשך גם באמצעות הקמת מרכז מחקר ופיתוח. כעת, לאחר השלמת סבב הגיוס, אירוספייק מתכננת להרחיב את השקעתה בסניף הישראלי, לגייס עובדים נוספים לכל המחלקות ולהגדיל את נוכחותה באקוסיסטם המקומי.

על רקע טרנד ה-AI ששוטף את העולם, הטכנולוגיה של אירוספייק נהנית מביקושים אדירים. החברה פיתחה פלטפורמת דאטה המאפשרת פעילות בסקייל בלתי מוגבל, תוך שמירה על ביצועים מעולים ועלויות נמוכות. הפתרונות של אירוספייק מותאמים לכל סוגי הענן וגם לסביבת קוברנטיס, ומספקים מענה לשלל תרחישים באמצעות יכולות גרף, וקטור ועוד.

אירוספייק משרתת מגוון רחב של גופים משלל תעשיות. כך למשל הפתרון של החברה מאפשר לגופים פיננסיים כמו פייפאל או בארקליס לבצע פעולות למניעת הונאות בזמן אמת ובהיקף נרחב, או לחלופין לשחקנים כמו אדובי, סנאפ או פלייטיקה לנהל קמפיינים פרסומיים יעילים יותר. בגזרת הלקוחות הישראלים, חברות צמיחה מקומיות רבות בחרו באירוספייק כמנוע הנתונים שלהן ליישומי זמן אמת, ביניהן יוניטי (איירון סורס), וויקס, אפספלייר, פורטר, ביוקאץ' ועוד.

"הביקוש לנתונים בזמן אמת ובסקייל משמעותי רק הולך והופך משמעותי יותר, בכל התעשיות", אומר סאבו אייר מנכ"ל אירוספייק. "הבסיס עליו הוקמה החברה מראשיתה הוא היכולת לספק ביצועים בזמן אמת, בסקייל, במחיר התחרותי ביותר בשוק". בין היתר, ההון שגוייס ישמש להגדלת ההשקעה בפעילות הישראלית, שהפכה לאחת ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר באירוספייק בשנים האחרונות.

"עם הגידול שחווינו בשנים האחרונות, בחברות צמיחה ישראליות הצורכות כמויות אדירות של מידע תוך שימוש בטכנולוגיות מורכבות בזמן אמת, הצורך בפתרון של אירוספייק הפך משמעותי יותר ויותר", מספר עמי אהרונוביץ' GM הסניף הישראלי של אירוספייק. "הטירוף סביב ה-AI תורם גם הוא למגמה הזאת כמובן. הטמעה של מערכת דאטה בייס חדשה בחברה היא מורכבת, אפשר להקביל אותה להחלפת מנוע ברכב - אך רגע לאחר שהיא מתרחשת, הערך מיד מורגש. למרות הקושי בהטמעה של תשתיות מורכבות, בשנים האחרונות בטח ובטח כשהשוק בהאטה, ויעילות הפכה לשם המשחק, ראינו ביקושים גבוהים מצד החברות הישראליות, מה שבהחלט תרם לצמיחה המשמעותית שלנו כאן. ההון שגוייס יתרום להמשך המגמה אצלנו כאן בסניף הישראלי. שום מלחמה לא תמנע מאירוספייק להמשיך להשקיע משאבים בטק הישראלי, שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם.

  • עוד באותו נושא:
  • השקעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully