וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקלה בקו הייצור": מחסור בקוטג' שטראוס

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 15:58

המוצר הפופולרי נעלם ממדפי רשתות השיווק בימים האחרונים. משטראוס נמסר: "מחסור נקודתי בשל תקלה, צפוי להסתיים בימים הקרובים"

תפוצ'יפס וחקלאי העוטף בקמפיין מרגש./שטראוס

הקוטג' של שטראוס, אחד המוצרים הפופולריים בישראל, נעלם ממדפי רשתות השיווק בימים האחרונים. צרכנים מדווחים על מחסור במוצר, זאת אחרי שגם בקוטג' של תנובה, נרשמה ירידה באספקה בגלל פסח, שטופלה בינתיים. הסיבה - תקלה בקו הייצור של הקוטג' של חברת שטראוס, שמחירו, נזכיר, עלה לאחרונה בכ-4%.

תקלה דומה אירעה באוגוסט 2022, אחרי משבר הסלמונלה והשרפה במפעל הממתקים. קו הייצור במחלבה באחיהוד יצא מפעולה, וגרם לחוסרים בכל השוק, שכן המתחרות לא עמדו בביקושים המוגברים, ביניהן תנובה, ששולטת בו. הקמעונאים מדווחים גם על מחסורים נקודתיים בחלב ניגר, ותולים אותם בימי העבודה הקצרים בחול המועד פסח.

מוצרי חלב בסניף שופרסל דיל, קצרין, 2 במאי 2024. מיכאל גלעדי, פלאש 90
מוצרי חלב בסופר. חשש כי החברה תנצל את הביקוש הגבוה להעלאת מחיר/פלאש 90, מיכאל גלעדי

אחד מהקמעונאים הביע חשש כי החברה תנצל את הביקוש הגובה לטובת העלאת מחיר. הוא אמר לוואלה כי "בגלל הביקוש הגבוה שנוצר עקב המחסור, סביר להניח שלצערנו, הצרכנים יגלו הבנה להתייקרות שתבוא עם החזרה לייצור מלא של הקוטג'. אם אכן יש תקלה, היא עובדת מצוין לטובת שטראוס".

משטראוס נמסר בתגובה: "ישנו מחסור נקודתי שצפוי להסתיים בימים הקרובים, ונובע מתקלה נקודתית. יחד עם זאת, קיים ביקוש גבוה בשל היציאה מחג הפסח, והדבר יצר מחסור שמטופל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully