וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנס לאיירס, ביגבנד נטוורקס, סכמה ואקטיב קול נכללות ברשימת 25 החברות הראויות ל-IPO של המגזין "Venture Reporter"

צורי דאר

24.3.2003 / 18:32

דירוגה של אקטיב קול שטרם רשמה מכירות משמעותיות - מפתיע, והיא מקדימה חברות טכנולוגיה ישראליות מבוססות אחרות



חברות הסטארט אפ הישראליות ביזנס לאיירס (Business Layers), ביגבנד נטוורקס (Bigband Networks), סכמה (Schema) ואקטיב קול (Active Cool) נכללות ברשימת 25 החברות הראויות לצאת הנפקה ציבורית, אותה צפוי לפרסם בקרוב המגזין "Venture Reporter", כך נודע ל-TheMarker.



מגזין ונצ'ר ריפוטר בחן את שוק ההנפקות, ובנה פרופיל של חברות הטכנולוגיה הראויות להנפקה בטווח הקרוב. החברות הנכללות ברשימה נבחרו בשל יכולן להגיע להישגים עסקיים וצמיחה משמעותית בזמן הקרוב.



ראוי לציין כי דירוגה של אקטיב-קול ברשימה זו מפתיע, כיוון שמדובר בחברה קטנה, שגייסה סכומי כסף נמוכים וטרם רשמה מכירות משמעותיות. למרות זאת, נראה כי בוונצ'ר ריפורטר צופים לטכנולוגיה שלה עתיד מזהיר והיא מקדימה חברות טכנולוגיה ישראליות מבוססות אחרות, לצד סכמה, ביזנס לאיירס וביגבנד.



אקטיב קול שנוסדה ב-2000, פיתחה טכנולוגיה לקירור אקטיווי למעבדי מחשב של יצרניות המעבדים אינטל ו-AMD, עד למהירויות עבודה עתידיות של 4.2 ג'יגה הרץ. טכנולוגיה זו מספקת מענה לבעיות החום והרעש הנפלטים מהמעבדים. הטכנולוגיה מבוססת על רכיבים תרמו-אלקטריים, המבוקרים על ידי כרטיס אלקטרוני בתצורת PCI שמספק את הכוח החשמלי הנדרש כאשר הוא מבוקר ע"י מיקרו מעבד.



אקטיב קול גייסה עד כה כ-2.5 מיליון דולר מקבוצת גנדן, ר.ה. טכנולוגיות, מצורי דבוש - ממייסדי אמבלייז , מאיש העסקים ציון סימנטוב ומקבוצת משקיעים מארה"ב. רונן מאיר, מנכ"ל החברה, אמר ל-Themarker כי צבר ההזמנות של אקטיב-קול לרבעון הראשון בשנת 2003 מסתכם בכ-1.5 מיליון דולר וצפי ההכנסות לכל השנה הינו כ-10 מיליון דולר.



ביזנס לאיירס שהוקמה ב-1999, מפתחת פתרונות לתחום ה-eProvisioning. הפתרון של ביזנס לאיירס יוצר אוטומציה מלאה של כל תהליכי הפרישה וההקצאה של המשאבים הדיגיטליים לכל אחד מהמשתמשים, העובדים והשותפים העסקיים בארגון. פתרון התוכנה מייעל בין היתר קליטה ופיטורים של עובדים באמצעות ביצוע סדרה של פעולות כמו פתיחה או חסימה של הרשאות לקו טלפון, מכשיר פלאפון, מחשב נייד, חשבון דואר אלקטרוני וחשבון גישה למערכות הדואר הפנימיות.



ביזנס לאיירס גייסה מאז היווסדה ב-1999 סכום כולל של 50.6 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנים Canaan Partners, פורמולה ונצ'רס, יזראל סיד, אסנט ונצ'ר פרטנרס, ג'מיני, חברת התוכנה נובל ושלמה קרמר, ממייסדי חברת צ'ק פוינט. הכנסותיה של החברה ב-2002 מוערכות בכ-10 מיליון דולר. בעבר התפרסם ב-TheMarker כי BMC מנהלת מגעים לרכישת ביזנס לאיירס תמורת כ-80 מיליון דולר. ביזנס לאיירס לא התייחסה לידיעה.



ביגבנד נטוורקס, שהוקמה ב-1999, עוסקת בפיתוח פתרונות תקשורת עבור שירותי מולטימדיה מתקדמים. מוצר הדגל שלה הוא נתב מולטימדיה בפס רחב המכונה BMR, שהוא הנתב הראשון מסוגו שמסוגל לטפל בו זמנית בשידורי וידאו, אודיו ונתונים.



החברה גייסה עד כה כ-60 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנים צ'ארלס ריבר, לאודר פרטנרס, CommVest, קרן ההון סיכון של AOL-טיים וורנר, ומשקיעים קיימים - סידר, רדפוינט, פיילוט האוס ואוורגרין.



סכמה, שהוקמה ב-1994, עוסקת בתחום הנקרא RF Planning - פיתוח והטמעת מערכות לניהול משאבי טלקום. המערכת שפיתחה סכמה נועדה לאפשר לספקים סלולריים למקסם את קיבולת הרשת, לספק גמישות יתר בניצול המשאבים שעומדים לרשותם, ולהביא לשיפור משמעותי באיכות השירות ללקוחות הקצה. הכנסותיה ב-2002 הוערכו בכ-20 מיליון דולר.



סכמה גייסה עד כה כ-34 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנים BRM קפיטל, וולדן ישראל, וולדן ארה"ב, ג'מיני, אתגר, יורופאנד, קרן ההשקעות ההולנדית דוקור, הקרנות האמריקאיות TL ונצ'רס ואנרטק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully