וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנים של תקומה: קרפור פותחת סניף חדש בשדרות

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 10:17

רגע לפני יום העצמאות, מציינת ענקית המזון הבינלאומית 'קרפור' שנה בישראל ופותחת את הסניף ה-90 שלה בעיר שדרות. צוות העובדים חזר אחרי 7 חודשים לעבודה, בהם גם הקופאית הוותיקה ילנה, שאיבדה את בעלה במהלך המתקפה הרצחנית

קרפור פותחת את הסניף ה-90 שלה בשדרות, העסק הראשון החדש שנפתח בעיר מאז מתקפת הטרור. שי מחלוף,
קרפור פותחת את הסניף ה-90 שלה בשדרות, העסק הראשון החדש שנפתח בעיר מאז מתקפת הטרור/שי מחלוף

הסניף של 'קרפור' הוא העסק החדש הראשון שנפתח בעיר שדרות מאז מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר והוא יהווה מקור פרנסה לתושבי העיר והסביבה.

עובדי הסניף שחזרו אתמול לעבודה אחרי 7 חודשים, שבה היו מפוזרים בכל רחבי הארץ, לקחו חלק באירוע המרגש ילנה, הקופאית הוותיקה, שאיבדה את בעלה במהלך המתקפה הרצחנית, כמו גם צוות ההנהלה של אלקטרה מוצרי צריכה וקרפור, ספקים ומאות מתושבי העיר.

'קרפור' שיפצה את הסניף שנפגע מטיל ב-7/10 בעלות של 12 מיליון שקלים, ופתחה סניף היפר עבור התושבים שחזרו לאחרונה לעיר. הסניף שנפתח ייתן לתושבים חווית קניות חדשה, עם מוצרי 'קרפור' האיכותיים, קצביה, מעדניות, דגים טריים, מאפייה ועוד במחירים אטרקטיביים.

מנהל הסניף, איציק אליהו, שהיה נצור בביתו יחד עם משפחתו במשך שלושה ימים, כשבחוץ התנהלו קרבות עם מחבלים, ונאלץ להתפנות מהעיר לחודשיים, חזר לעבוד יחד עם כל הצוות אחרי 7 חודשים: "כל עובדי הסניף עברו חוויה נוראית בשבעה באוקטובר שייקח לנו המון זמן להשתקם ממנה. גם היום, יש עובדים שמפחדים להגיע לעבודה, מה גם שירי הטילים מעזה ממשיך. איבדתי בשבעה באוקטובר שני חברים קרובים מאוד, ואין עובד בסניף שלא איבד מישהו קרוב. היה לנו חשוב לפתוח את הסניף מחדש, גם עבור העובדים שלנו וגם עבור התושבים. פתחנו סניף היפר של קרפור עם המחירים הכי זולים עבור בתושבים והשקענו מאמצים אדירים כדי להביא חדשנות לסניף ולייצר לאנשים פה את חווית הקניות הטובה בישראל".

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "ביום ההולדת שנה ל'קרפור', אנחנו גאים לפתוח את הסניף ה-90 של הרשת דווקא בשדרות. בשנה הסבנו 90 חנויות בכל רחבי הארץ, שיא עולמי של קצב פתיחת סניפים. הבאנו כ-1500 מוצרים של מותג 'קרפור' האיכותיים במחירים שוברי שוק. השקנו מועדון כרטיס אשראי עם בנק הפועלים וכאל, הכנסנו שותף והסכמי שכירות ארוכי טווח במקומות הכי טובים בארץ. והכי חשוב כולם רוצים ויודעים שיש 'קרפור'. אנחנו נמשיך להביא מוצרים ולצמוח לטובת תושבי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully