וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוניקורן Own מגייס אנשי פיתוח להגנה על הדאטה של ארגונים בענן

12.5.2024 / 11:44

בין המשרות הפתוחות: ארכיטקט תוכנה, מפתחי דאופס ותוכנה, מהנדס אוטומציה בכיר, מהנדס תמיכת IT, מעצב מוצר ועוד

Own. ניר בוקסנבאום,
Own/ניר בוקסנבאום

Own Company (לשעבר OwnBackup), שמגנה על אלפי ארגונים בעולם מפני אובדן מידע המאוחסן בענן, מגייסת למגוון תפקידים במרכז הפיתוח הישראלי. בין המשרות הפתוחות: ארכיטקט תוכנה, מפתחי דאופס ותוכנה, מהנדס אוטומציה בכיר, מהנדס תמיכת IT, מעצב מוצר ועוד.

פלטפורמת המידע של Own הופכת את הבעלות על נתוני ה-SaaS לפשוטה. היא מאפשרת לכל חברה הפועלת בענן להבטיח את הזמינות, הנגישות והאבטחה של המידע הקריטי שלה, וסוללת דרכים חדשות לשימוש בנתונים אלה ולהשגת תובנות מעמיקות יותר לגבי העסק שלה.

חברות מכל התחומים ומכל הגדלים משתמשות היום ביותר ויותר מוצרי SaaS בכדי לנהל מספר גדל והולך של מערכות ותהליכים. המידע שנשמר במערכות האלה הוא קריטי לארגון, אבל לחברות לא תמיד יש את הכלים המתאימים בכדי לנהל את המידע הזה. הרבה פעמים החברות סומכות על חברות ה-SaaS, שידאגו למידע שלהן. אך למעשה חברות אלה אחראיות בעיקר לתשתיות החומרה ולתוכנה שהן מספקות, אך הן לא רואות עצמן אחראיות לניהול המידע עצמו. זהו עיקרון ה-Shared Responsibility Model, שעל-פיו מתנהלות חברות SaaS רבות, ולפיו הן אחראיות לשירותי הענן, אך ניהול המידע בשירות, ניהול המשתמשים, ההרשאות שלהם וכו' הוא באחריות החברה המשתמשת.

"חווית מעמד אישית"

Own משתפת פעולה עם אפליקציות ה-Saas המובילות בעולם כמו Salesforce, ServiceNow ו- Microsoft Dynamics 365 ומאפשרת לאלפי לקוחותיה ברחבי העולם לנהל את המידע המניע את העסקים שלהן, באופן עצמאי ובטוח.

החברה הוקמה ב-2015 ומובלת על ידי סם גוטמן (מנכ"ל). עם משרדים בניו-ג'רזי וקליפורניה (ארה"ב), לונדון (בריטניה), היידראבאד (הודו) בנוסף למרכז הפיתוח בתל אביב, Own משרתת כיום מעל ל- 6,500 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה כ-800 עובדים, מתוכם 180 במרכז הפיתוח הישראלי הממוקם במגדל עזריאלי שרונה.

ליאור צרפתי, ראשת צוות הגיוס בסייט הישראלי: "ב-Own אנו שואפים לייצר חוויית מועמד אישית, חיובית ומקצועית, ומאמינים בשקיפות מלאה אל מול המועמד, בין אם במתן פידבק ובין אם בקבלתו ויצירת דיאלוג משותף ומייצרים, ככל הניתן, גמישות בתהליך הגיוס. למשרדי Own בתל אביב אנחנו מגייסים כעת למגוון משרות שונות, בעיקר R&D, וניתן להיכנס לאתר החברה בכל עת ולהתעדכן במשרות הפתוחות."

בסביבה התחרותית של היום, למידה מהעבר היא הכרחית - הנתונים ההיסטוריים של חברה מהווים את היתרון האסטרטגי שלה. Own מסייעת ללקוחותיה למצות את מירב הפוטנציאל מהמידע שלהם באמצעות Own Discover המאפשר גישה מהירה וקלה למידע עסקי היסטורי בכל חתך זמן. מידע זה מונגש למטרות ניתוח מידע בכלי אנליטיקה שונים ולשם אימון מודלים של למידת מכונה שיאפשרו הבנה מעמיקה יותר של המידע הארגוני.

Own עובדת על עדכוני מוצרים חדשים כל העת ובוחנת סביבות SaaS חדשות שבהן לקוחות עשויים להזדקק להגנת נתונים והפעלתם. למידע נוסף, בקרו ב: Owndata.com.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully