וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמי4 מציגה: אין טכנאי אבל תמשיכו לשלם

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 15:18

מפונה מהצפון רכש תמי4 וסבל מתקלה במכשיר, שטראוס מים סירבה לשלוח אליו טכנאי לתיקון וגם לא נורות וסנן להחלפה, ומסרבת לבטל חיוב חודשי של 91 שקלים: "אם אתם לא נותנים שירות, למה אתם ממשיכים לגבות ממני?"

העשיה החברתית של סטראוס./שטראוס.

יש חברות בישראל שמגלות אמפטיה למפונים, מקפיאות תשלומים, או לא גובות כסף על השירות שהן לא מסוגלות לתת בגלל ההגבלות וסיכון החיים, ויש כאלה שגם לא מספקות שירות וגם מתעקשות לגבות את מלוא התשלום. שטראוס מים, הבעלים של "תמי 4" היא אחת מהן.

מיכאל סבג, חקלאי ממושב דישון, קנה מכשיר תמי 4 חדש בסוף ספטמבר 2023, ועוד לפני שהספיק ליהנות ממנו, הוא התחיל לטפטף. הוא פנה לחברה, ששלחה טכנאי, אבל הבעיה לא נפתרה. ואז פרצה המלחמה, והמושב, שנמצא על גבול הלבנון בגליל המערבי, פונה. משפחת סבג נדדה ממקום למקום, טבריה, חד נס וקרובי משפחה, ומיכאל המשיך להגיע הביתה, כדי לטפל במשק, ורצה לשתות מים קרים כשיצא לשטח.

"בשבועות הראשונים סגרנו את המכשיר לגמרי, אבל כשהתחלתי להגיע לדישון לעבוד, רציתי להפעיל אותו. התקשרתי ל'תמי 4', וביקשתי שישלחו שוב טכנאי. בכל פעם אמרו לי, 'אנחנו לא מגיעים ליישובים מפונים'. שאלתי, אם אתם לא נותנים שירות, למה אתם ממשיכים לגבות ממני 91 שקלים בחודש? אפילו סנן ונורה שנשרפה הם לא מוכנים לשלוח.

"שבעה חודשים שאני מתקשר ומתחנן שמישהו יבוא לתקן את המכשיר, או שיפסיקו את החיוב, ושום דבר לא עוזר. אומרים לי, אי אפשר להפסיק את החיוב. בזק לא גובים מאיתנו כסף, גם חברת חשמל, יס הפסיקו את התשלומים, כולם באו לקראתנו, ורק תמי 4 מתעקשים לא לתת שירות ולקבל כסף. בנוסף, דיברו אלי בצורה מזעזעת, כאילו אני בא אליהם בדרישות לא הגיוניות".

שטראוס מים  מציג את סקר המים של ישראל. יח"צ שטראוס מים,
תמי4. "דיברו אלי בצורה מזעזעת, כאילו אני בא אליהם בדרישות לא הגיוניות"/יח"צ שטראוס מים

סבג התעייף מהשיח ורצה לפתור את הבעיה בעצמו: "באיזשהו שלב אמרתי, תשלחו לי את החלפים, ואני אנסה לתקן את הנזילה לבד, אבל גם את זה הם לא היו מוכנים לעשות. המקסימום שהציעו זה שאני אביא אליהם את המכשיר לנקודת איסוף, הם יתקנו אותו, ואלך לקחת אותו משם. בשביל זה אני ומפונים אחרים משלמים להם בכל חודש? בואו נגיד שמתוך 80,000 מפונים, רק 10% הם לקוחות תמי 4, אפשר לעשות חשבון כמה כסף הם עשו על גבנו במשך שבעת החודשים האחרונים, בלי לתת תמורה, מיליונים".

יום אחרי שפנינו ל"תמי 4" לבקשת תגובה, צלצל הטלפון של סבג. על הקו היתה נציגה שהבטיחה ששליח יבוא לאסוף את המכשיר, שיתוקן במעבדות החברה, ויוחזר אליו תקין. כשהתקשר הבוקר לברר מתי הטכנאי אמור להגיע, אמר לו נציג שיצרו אתו קשר להמשך טיפול והודה, שזה שירות שעושים במיוחד בשבילו, ולא עבור תושבים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

תגובת החברה: "קושי להגיע ליישובים בקו העימות"

משטראוס מים נמסר כי "החברה נרתמה מהיום הראשון למלחמה עבור לקוחותיה, עצרה חיובים, סיפקה מכשירים ללקוחות מפונים והקימה מוקד יעודי למפוני המלחמה.

"אנו עושים כל מאמץ לתת מענה לכל לקוחותינו. לאור המצב, יש קושי להגיע ולהעניק שירות ליישובים בקו העימות בהם הכניסה אינה מאושרת ונדרשים אישורים חריגים של קב"ט.

"קיימים מקרים ספציפיים מורכבים בהם נדרש לתת מענה שירותי יצירתי בשיתוף הלקוח, בהתאם לסטאטוס שלו, עד לשביעות רצונו וכך גם במקרה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully