וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה ייצוגית נגד שופרסל: הטעתה לקוחות באמצעות קופונים

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 13:50

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר תביעה ייצוגית נגד שופרסל כאשר לכאורה, "לקוחות מימשו תלושי הנחה בקניותיהם באתר, אך נגבה מהם סכום כסף גדול מהסכום שהיה נקוב"; שופרסל: "החברה לומדת את החלטת בית המשפט"

עובד שופרסל נעצר לאחר ששם שלט של צלב קרס על משלוח/יחצ

אושרה תביעה ייצוגית נגד שופרסל: בית המשפט המחוזי אישר תביעה ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית, אשר מאשימה את שופרסל בפרסום קופונים מטעים אשר המחיר הנקוב בהם נמוך ממה שהלקוח משלם בפועל בסופו של דבר.

שופרסל דיווחה לבורסה כי ב-9/5 אישר בית המשפט את התביעה כייצוגית, כאשר טענת התביעה היא בגין "הטעיית לקוחות החברה הרוכשים מוצרים באמצעות קופונים באתר האונליין של החברה".

קבוצת הלקוחות הרלבנטית שייצוגה אושר במסגרת התביעה הם "לקוחות שופרסל שמימשו תלושי הנחה בקניותיהם באתר, אך נגבה מהם סכום כסף גדול מהסכום שהיה נקוב בהם, בתקופה שהחלה שבע שנים קודם להגשת הבקשה ומסתיימת היום".

לפי הנטען בתביעה, במהלך הגלישה באתר מציעה שופרסל קופונים שונים ללקוח אשר מייצרים מצג של הוזלה, אך בפועל הלקוחות מגלים בחשבונית כי ההנחה שהוצעה בקופון לא מומשה בפועל וכי הם שילמו מחיר גבוה יותר מזה שהוצע בקופון.

בדיווח לבורסה ציינה החברה כי היא "לומדת את החלטת בית המשפט".

סופר על גלגלים - שופרסל מציגה משאיות שישמשו חנות ניידת. קבוצת שופרסל,
רכב משלוחים של שופרסל. הפיצוי במקרה של הפסד יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים/קבוצת שופרסל

שופרסל נחשבת לאחת השחקניות הבולטות בתחום מכירות האונליין של מזון. לפי דוחות החברה ל-2023 מכירות האונליין מהוות 17.5% מכלל המכירות ועמדו על 2.4 מיליארד שקל ב-2023, מעל 99% מהמכירות הן של מזון.

בהתאם למספרים אלה, ההערכות הן כי הפיצוי הכולל במקרה של הפסד יכול להגיע לעשרות מיליוני שקלים בגין הצורך לפצות כמות גדולה של לקוחות על פני 7 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully