וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות דגל ראשונה ואתר למותג הגלישה RIP CURL בישראל

15.5.2024 / 6:44

רגע לפני הקיץ החם שמגיע, מותג הגלישה והאופנה האוסטרלי RIP CURL נחת בישראל ומביא לקהל הישראלי עשרות מוצרי ים, חוף ולייפסטייל

חנות חדשה למותג rip curl. יח"צ,
חנות דגל ראשונה ואתר למותג הגלישה RIP CURL בישראל/יח"צ

אתר חדש הושק למותג RIP CURL, עם בגדי גברים, נשים וילדים יחד עם חנות הקונספט החדשה של מותג הגלישה והלייפסטייל האוסטרלי. בין עשרות המוצרים האיכותיים של המותג האוסטרלי, שלל בגדי ים, חליפות גלישה, בורדשורטס, חולצות T, כפכפים ועוד.

להשקת החנות החדשה בביג פאשן אשדוד הגיעו גולשים מכל רחבי העיר והאזור ביניהם אלוף ישראל לנוער בגלישה, סאן מלכה. וכן, הגיעו גולשים מבתי הספר לגלישה הנחשבים בעיר- lee gal , waves ופוציוולי (FTV) אשדוד.

במקביל, המותג החל להפעיל בישראל אתר אינטרנט עם שירות משלוחים עד בית הלקוח שמציע את קולקציית הקיץ החדשה של RIP CURL, לצד ציוד גלישה מקצועי, כגון חליפות גלישה, שעוות וכדומה.

RIP CURL נוסדה באוסטרליה בשנת 1969 ונחשבת לאחת החברות המובילות בשוק הגלישה כבר למעלה מ- 50 שנה. החברה מפעילה כ-300 חנויות ברחבי העולם ופופולרית במיוחד באוסטרליה, ארה"ב, צרפת, דרום אפריקה וברזיל. המותג נותן חסות לגולשים האולימפיים מיק פאנינג, מולי פיקלום, גבריאל מדינה, טיילר רייט, טום קארן, סטפני גילמור ועוד.

אתר חדש למותג RIP CURL. יח"צ,
חנות דגל ראשונה ואתר למותג הגלישה RIP CURL בישראל/יח"צ

אלקטרה מוצרי צריכה (חברת סער), יבואנית מותג קולומביה בישראל, רכשה את הזיכיונות של מותג הגלישה הפופולרי ביוני האחרון. בהקמת חנות הקונספט הושקעו כמיליון וחצי שקלים.

חברת סער א.ת. יזמות ומסחר שנוסדה בשנת 1994 נמצאת בבעלות 'אלקטרה מוצרי צריכה' , תומר בן-סניור ואביעד צברי, המכהנים כמנכ"לים משותפים. החברה היא יבואנית המותג COLUMBIA בישראל ועוד מותגי OUTDOOR מובילים, מפעילה שלוש רשתות קמעונאיות - שבילים,
OUTSIDERS ו- COLUMBIA ומחזיקה 53 חנויות. החברה משווקת את מוצריה לחנויות סיטונאיות, למגוון רחב של חברות מובילות וללקוחות מוסדיים. ביוני האחרון הקימה החברה יחד עם מד סרף חברה משותפת בשליטתה, לפיה היא מחזיקה בזיכיונות ריפ קארל ומותגי גלישה נוספים של מד סרף.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "זהו הסניף הראשון של המותג RIP CURL מתוך עשרה סניפים שעתידים להיפתח וזאת כחלק מחזונה של החברה להמשיך להוביל את עולמות האאוטדור ואופנת הפנאי ולהגדיל את אחיזתה בעולמות הספורט וספורט השטח".

לינק לאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully