וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיבורים הבלתי מוזכרים של המלחמה": מי עומד מאחורי שלטי הענק עבור משפחות חיילי המילואים

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 16:11

קמפיין שילוט חוצות חדש שתומך במשפחות חיילי המילואים עלה לאחר תרומה מצד זוג יהודים אמריקנים: "רצינו להאיר את מסירותם של המטפלים בעורף, אלה שנשארו בבית ומטפלים בילדים ובהורים במשך חודשים על גבי חודשים"

הרמטכ״ל פגש לוחמי מילואים בגבול לבנון אנחנו מכינים מתקפה בצפון/דובר צה"ל

קמפיין שילוט חוצות חדש שעלה לאחרונה על שלטי חוצות רבים במרכז הארץ, שם על נס את משפחותיהם של חיילי המילואים.

מודעות גדולות פורסמו על בניינים, במתחמי ציבור ועל שילוט חוצות כשהן נושאות את הקריאה: "תודה מקרב לב למשפחות חיילי המילואים. בזכותכם החיילים יכולים להגן עלינו".

מי שעומד מאחורי הקמפיין הם זוג יהודים אמריקנים שהחליטו להודות ולחזק את משפחות חיילי המילואים, באמצעות תרומה שהיקפה מוערך במאות אלפי שקלים. התורמים, המבקשים להישאר אנונימיים, הסבירו את הבחירה: "כולם מתמקדים בגבורה המדהימה של החיילים ובעבודת המתנדבים, ורצינו להאיר את מסירותם של המטפלים בעורף, אלה שנשארו בבית, ולרוב מטפלים בילדים ובהורים במשך חודשים על גבי חודשים. הם הגיבורים הבלתי מוזכרים של המלחמה הזו".

קמפיין למען משפחות חיילי המילואים. ענבל ראובן,
שילוט במסגרת הקמפיין. "הגיבורים הבלתי מוזכרים של המלחמה"/ענבל ראובן

התורמים פנו אל עמותת "תודה לצה"ל" וביקשו לסייע להם בהעלאת הקמפיין. "תודה לצה"ל" הוקמה בשנת 2005 ביוזמת אבא ופמלה קליימן, זוג יהודים שעלו מארה"ב ומקדישים את חייהם למען חיילי צה"ל מתוך "תחושת זכות לעשות למען מגיני העם והארץ".

העמותה עוסקת בפעילות חינוכית ותרבותית למען החיילים בשיתוף חיל החינוך. במסגרת פעילותיה הנחלת מורשת צה"ל, ארגון סיורים לימודיים, סדנאות וקיום שבוע הוקרה לחיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully