וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: משקפיים ובשמים עם מחויבות לקיימות

רונית מטיאס

15.5.2024 / 8:07

תחייתו של בד הג'ינס, הרימונים שמסייעים לפנים, העדשות שמתכהות בשמש, המותג שתומך בקהילות מוחלשות ופגיעות כלכלית, עולם התינוקות משתדרג, מתקנים 7 סימני הזדקנות, שותים בירה משקמים את הפאבים בעוטף

דור הג'ינס קולקציית הקיץ של מותג LEE. יח"צ חו"ל,
דור הג'ינס קולקציית הקיץ של מותג LEE/יח"צ חו"ל

דור הג'ינס

דרך ארוכה עבר בד הג'ינס מאז נולד בעיר נים שבצרפת, יוצר בג'נובה וזכה לתהילה בארה"ב, העונה הוא חוזר בפול גז והמותג LEE-מחלוצי בגדי הדנים כבר מעל 130 שנה, משיק קולקציית קיץ רעננה המשלבת גזרות חדשות ופריטים קיציים.

האנרגיה הצעירה, האופטימיות הנצחית והביטחון חסר הפחד של המותג, הולידו בעולם קהילות נאמנות למותג. כמותג אמריקני אייקוני, המורשת של Lee היא אופנה שמתחדשת בהתאמה לטרנדים עכשוויים אשר מתבססת על פריטים אייקוניים של המותג לגברים ונשים בכל הגילאים.

בקולקציה יש מגוון מכנסי ג'ינס בצבעי קיץ בהירים, טופ קרופ ג'ינס, אוברולים, חולצות מכופתרות, גופיות ממותגות, חגורות עור ועוד, הכל ממתין לכם בחנויות הדגל של LEE ובאתר האונליין.

דור הג'ינס קולקציית קיץ של מותג LEE. יח"צ חו"ל,
דור הג'ינס קולקציית הקיץ של מותג LEE/יח"צ חו"ל

ניחוחות ברי קיימא

בהשראת מסע חושי, המעצב ג'ורג'יו ארמני, משיק לנשים את "מיי וואי או דה פרפיום נקטר"-ניחוח פירות ופרחים המופקים מרכיבים ממקור טבעי, נרכשים באופן בר-קיימא ומיוצרים בטכניקות מיצוי מסורתיות וחדשניות. הניחוח מכיל פריחת תפוז ממצרים-שם הפרחים נקטפים ידנית כשהם מגיעים לבשלות אופטימלית, פרח הטוברוזה הנקטף ידנית בהודו, וניל ממדגסקר ורכיבים איכותיים המופקים ונרכשים תוך מתן כבוד לסביבה ולקהילות בהן הם נמצאים.

ארמני משתף פעולה עם ארגונים לא ממשלתיים מקומיים על-מנת לרכוש רכיבים טבעיים באמצעות תוכניות מקומיות המבוססות על עקרונות סחר הוגן, ותמיכה בקהילות מוחלשות ופגיעות מבחינה כלכלית.

הגברים מתחדשים עם ארמני "אקווה דה גיו פרופונדו פרפיום"-ניחוח עוצמתי וחושני, עם תווי ענבר חריפים, תווי הדרים ותווים ימיים, בהשראת המסתורין של הים. ניחוח גברי נוסף הוא "ארמני אקווה דה ג'יו א.ד.ט רנובציה", בושם רענן, מתוחכם, אלגנטי ועמיד לאורך זמן, המשלב ניחוח ים, פירות, פרחים, עצי יער וארזים, תווי מושק צמחיים ופצ'ולי. את כל הטוב הזה ניתן להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת-אביב, ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ניחוחות ברי קיימא בשמים חדשים לג'ורג'יו ארמני. יח"צ,
ניחוחות ברי קיימא בשמים חדשים לג'ורג'יו ארמני/יח"צ

מורחים ומתקנים

מרגישות שמראה העור שלכן זקוק לשיפור? מותג הטיפוח הניו-יורקי קילס', מרחיב את סדרת הטיפוח "סופר מולטי קורקטיב" ומשיק את Kiehl's Super Multi- Corrective Soft Cream , קרם אנטי אייג'ינג לתיקון 7 סימני הזדקנות ניכרים לעין בקרם אחד, במרקם ג'ל קליל, נטול שומן, המתאים לעור שמן ומעורב ולעור צעיר יותר כקרם אנטי-אייג'ינג ראשון בשגרת אנטי-אייג'ינג.

חנית נצר, מנהלת ההדרכה בקילס': "הקרם החדש, ממצק, מרים ומותח את העור באופן ניכר לעין, תוך הפחתת מראה הקמטים, הוא מגביר את הזוהר, משפר את גמישות העור ומעניק מרקם חלק יותר וגוון אחיד יותר, הרכיבים העיקריים מעניקים לקולגן תמיכה כפולה, לרבות פרוקסילן גי.איקס-רכיב עליו רשומים פטנטים רבים שנבדק קלינית והוכח כמשפר תחושת המיצוק, אלסטיות ועידון קווי המתאר של הפנים; אדנוזין המחזק את הקולגן ומעניק תמיכה למבנה העור, ורכיב-העל החדש פריליול גליצין, המתמקד בוויסות השומן עבור גימור נטול ברק". להשיג בחנויות המותג.

מורחים ומתקנים סדרת סופר מולטי קולקטיב מתרחבת. יח"צ,
מורחים ומתקנים סדרת סופר מולטי קולקטיב מתרחבת/יח"צ

רימונים לפנים

המותג WELEDA משיק סדרת טיפוח חדשנית ועוצמתית המבוססת על רכיבים פעילים מהטבע ביניהם: פפטידים משורש מאקה המעודדים ייצור חלבונים וקולגן הנחוצים לשיפור מראה העור ותומכים בחידוש תאי העור, פפטידים הם אבני הבניין המרכיבים חלבון, כאשר החיוני ביותר הוא הקולגן, המוצרים מכילים גם שמן זרעי רימונים הנחשב לנוגד חמצון מהחזקים בטבע ומסייע בעיכוב תהליכי הזדקנות בעור.

מוצרי הסדרה עשירים באנטי אוקסידנטים הנלחמים ברדיקליים החופשיים ובנזקי הזמן של העור. בסדרה: סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן וניתן להשיגם ברשתות הפארם, רשתות הטבע ובתי מרקחת וטבע פרטיים.

רימונים לפנים סדרה חדשה לוולדה. יח"צ,
רימונים לפנים סדרה חדשה לוולדה/יח"צ

עד הירח ובחזרה

בהשראת המשפט "עד הירח ובחזרה" המבטא אהבה ללא גבולות, סופר-פארם משיקה את קולקציית הקיץ של המותג Take Me Home שהקימה אלינור קופלר: "ההשראה לקולקציה נולדה מהמשפט שהילדים שלי גדלו עליו-עד הירח ובחזרה, שמבטא את הדרך הכי פשוטה להביע את כמות האהבה האינסופית שלי כלפיהם, הפוקוס בכל פריט הוא בנראות, באיכות ובנוחות הבדים והעיצובים עבור הבייבי וההורים".

ההשראה להדפסים שאיירה יהל דוידי ומזוהים עם המותג, הם כוכבים, שמש וירח, אליהם מצטרפים הדפסי סירות, מגדלור וכדור פורח המזוהה עם המותג, מחפשים מתנה מקורית? להשיג באחת מ-80 מסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.

עד הירח ובחזרה עם מותג Take Me Home. טל זליקוביץ,
עד הירח ובחזרה עם מותג Take Me Home/טל זליקוביץ

לראות את האופק

רשת אופטיקנה משיקה את HorizonHope-קולקציית קיץ של מותג הבית Cattleya, עם 25 דגמים חדשים של משקפי שמש ו-15 דגמי משקפי ראייה המצטרפים לבסט סלרים.

גלוריה בבאי, טרנדולוגית, מעצבת הבית ומי שעיצבה את הקולקציה, אמרה כי המחויבות של המותג הוא עיצוב אקולוגי השומר על כדור הארץ, המסגרות עשויות חומרים מהמתקדמים בעולם האופטיקה, כמו אצטט ממוחזר וטיטניום ומיוצרים בתנאים קפדניים, האפונים הקרמיים יוצרו בשיטה ייחודית של מילוי שרף מבודד כך שהם לא מורגשים על האף, לצירים תוספת פנימית קשיחה מפלדת אל-חלד, המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות, העדשות עשויות מחומרים מתקדמים ועוברות מבדקי בקרת איכות מחמירים במטרה להעניק הגנה וסינון מקסימלי של קרינה מזיקה.

העונה מככבות עדשות שקופות בצבעי פסטל: תכלת, ורוד, סגול, ירוק וצהוב ועדשות בהירות המתכהות בשמש, רוב המסגרות קטנות ומינימליסטיות ויש גם גיאומטריות גדולות. ההשראה לקולקציה היא קיימות וחדשנות, המסע שעברו המשקפיים לאורך הדורות, הסתכלות אל עתיד אופטימי וטוב יותר, עיצוב אותנטי המשלב את הקסם שבקלאסי עם טוויסט מודרני. סקרנים? תקפצו לחנות הפופ-אפ המדליקה שנפתחה בקניון רמת-אביב, לחנויות הרשת ולחנות החדשה של "קאטליה" בקניון מול הים באילת.

לראות את האופק קולקציה חדשה ל'קטליה'. שי פרנקו,
לראות את האופק קולקציה חדשה ל'קטליה'/שי פרנקו

עצמאות בבירה

מבשלת הקראפט הישראלית שקמה, משיקה במהדורה מוגבלת, את BERRIES-בירת אייל בגוון אדמדם וארומה פירותית, במתיקות מאוזנת ומרירות נמוכה בתוספת תפוחים ופירות יער, הטעם הושק כחלק ממארז "עצמאות של תקווה" וכולל את טעמי אמבר אייל וביטר וויט, אתר "וואלה" ומבשלת שקמה, יצאו בפרויקט שיקום לפאבים מהעוטף, שסגורים מאז השבת השחורה, לעסקים יינתן ליווי מקצועי, קולינרי ועזרה לוגיסטית, במטרה לשקם את הפאב כך שיתאים לצרכי הקהילה. מותג שקמה שם דגש משמעותי על ערך הישראליות, ועושה שימוש בלתת ישראלי מקומי, הבלעדי רק למבשלת שקמה בארץ.

מבשלת אלכסנדר הישראלית, השיקה מארז מעוצב במהדורה מיוחדת ליום העצמאות ופתיחת עונת הקיץ, המארז כולל שני בקבוקי בירה BLONDE-הבירה הנמכרת ביותר של המותג בסגנון בלונד אייל אנגלי, זהובה, בהירה, ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות ושני בקבוקי בירה "חיטה ישראלית", מחיטה הישר משדות הנגב, קלה, מרעננת, מאוזנת עם מרירות מעודנת, טעמי וריחות פירות וכוס זכוכית ממותגת ומיוחדת.

עצמאות בבירה מארזי הבירות של 'שקמה' ו'אלכסנדר'. יח"צ,
עצמאות בבירה מארזי הבירות של 'שקמה' ו'אלכסנדר'/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully