וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם רשף לוי: כלמוביל משיקה מהלך אסטרטגי ומיתוג מחדש

15.5.2024 / 10:29

לצד המיקוד במכירות ומתן שירות עבור מותגי הרכב המובילים, החברה תתמקד בחיזוק מערכת היחסים עם לקוחותיה על ידי הרחבת השירותים והפתרונות שהיא תספק להם ובכך תהווה לנהגות ולנהגים בישראל כתובת ובית לכל פנייה, שאלה וצורך הקשורים לרכב ולדרך

כלמוביל - קמפיין חוצות חדש. יחצ,
כלמוביל - קמפיין חוצות חדש/יחצ

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס, ORA ו- smart, משיקה מהלך אסטרטגי ומיתוג חדש, במסגרתו החברה הוותיקה שמלווה את הנהגות ונהגים בישראל משנת 1906, מעמיקה את תפקידה בחיי הלקוח עם מספר מהלכים וערכים לשיפור חיי הנהגות והנהגים בישראל.

לצד המיקוד במכירות ומתן שירות עבור מותגי הרכב המובילים, החברה תתמקד בחיזוק מערכת היחסים עם לקוחותיה על ידי הרחבת השירותים והפתרונות שהיא תספק להם ובכך תהווה לנהגות ולנהגים בישראל כתובת ובית לכל פנייה, שאלה וצורך הקשורים לרכב ולדרך.

למהלך האסטרטגי קדם מחקר לקוחות מקיף של תחום הרכב, בו בחנה כלמוביל את צרכי הלקוחות והעדפותיהם, בייחוד לאור השינויים שחווה התחום בשנים האחרונות. הממצאים הציפו את הוואקום שקיים כיום בשוק, שמתבטא בהיעדר כתובת ומענה איכותי למגוון הצרכים שיש לנהגות ונהגים.
במסגרת המהלך האסטרטגי, כלמוביל מפתחת מספר פתרונות ושירותים שיתנו ערך ומענה לאותם צרכים, יאפשרו תשתית לבניית מערכת יחסים חזקה וארוכת טווח עם הלקוחות ויחזקו את האמון שלהם בחברה.

השירותים הראשונים במסגרת מפת הדרכים של כלמוביל הם: "כלמוביל איתך בדרך 24/7" - מערך חדש הכולל שירות, סיוע, מידע וחילוץ שפועל מסביב לשעון וללא עלות. המערך מורכב ממוקד שירות ותמיכה ומערך שטח לשירותי התנעה, גרירה וחילוץ. המערך פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונותן מענה למגוון צרכי לקוחות החברה בדרכים מכל מותגי כלמוביל ומכל שנת יצור. זמין ב- 6858* גם ב-וואטסאפ.

האקדמיה לנהגות ולנהגים - מתוך ההבנה שחסר ללקוחות מידע זמין, נגיש ופשוט, כלמוביל החליטה להקים פלטפורמת הדרכות היברידיות לכלל נהגי ישראל, כולל מי שאינם נמנים על לקוחות החברה. הפלטפורמה תהיה גם פיזית וגם וירטואלית לבחירת ונוחות הלקוח וללא עלות. כבר כעת ניתן להירשם באתר כלמוביל להדרכות בנושאים שונים. מערך ומגוון ההדרכות יורחב ויועשר בחודשים הקרובים והוא זמין לכלל נהגי ישראל.

יובל גור סמנכ"ל השיווק ויניב שיראזי מנכ"ל החברה. יחצ,
יובל גור סמנכ"ל השיווק ויניב שיראזי מנכ"ל החברה/יחצ

בנוסף כלמוביל מפתחת עוד שירותים ופתרונות אשר יושקו בעתיד. לטובת הקמפיין גויס כפרזנטור היוצר והסטנדאפיסט רשף לוי, אשר זכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל קאן, בפרס התיאטרון הישראלי וארבע פעמים ובפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה. מעבר לרזומה המקצועי העשיר, שכולל גם ספרות ומחזאות, ללוי תוכנית טלוויזיה במהלכה הוא מראיין נוסעים ברכב והוא מייצג דמות של איש משפחה מסור, אב לשבעה ילדים - ערך שעולה בקנה אחד עם הערכים והמסרים אותם החברה מבקשת להעביר.

יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל, מציין כי כלמוביל השיקה בשנה האחרונה שני מותגי רכב חדשים ובחודשים הקרובים תשיק שני מותגי רכב נוספים (OMODA&JAECOO). לצד התפתחות זו, החברה ממשיכה בפיתוח עסקי מואץ בתחומים משלימים ומשיקים ובהם, עולמות האנרגיה המתחדשת, עמדות טעינה, מיחזור סוללות ועוד, ובכך מרחיבה את מכלול השירותים והצעת הערך לנהגות ולנהגים בישראל. עוד מציין שיראזי כי המהלך האסטרטגי אותו אנו מובילים מבטא את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו חווית שירות מקיפה ומצוינת ולאורך זמן, תוך הדגשת הערכים העיקריים שלנו: מקצועיות, אמינות ואכפתיות. ומסכם שבסיסמת המותג היה חשוב לנו להשתמש בפונט רב מגדרי, כדי לבטא את השוויון המוחלט שאנו נותנים לנשים ולגברים.

יובל גור, סמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח של כלמוביל: חרטנו על דגלנו לשפר את חייהם של הנהגות והנהגים בישראל והשירותים החדשים שאנו משיקים הם חלק מתכנית ארוכת טווח לחיזוק הערך שאנחנו מספקים ללקוחותינו. את השינוי האסטרטגי בחרנו לסמן בעדכון הלוגו וביצירת שפה תקשורתית חדשה. עשינו זאת תוך כבוד ל-120 שנות היסטוריה של המותג ומתוך הסתכלות על העתיד. אנחנו גאים בכך שמהיום כלמוביל היא בית לנהגות ונהגים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלמוביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully