וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב בשקל: האם רמי לוי ישתלט מחר על דואר ישראל?

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 11:27

איש העסקים רמי לוי צפוי להגיש מחר הצעה לצד דלק ישראל במטרה להשתלט על הדואר שעובר תהליך הפרטה. מולו מתמודדים גופים נוספים בהם מילגם, אך זו רכשה לאחרונה את גט - דבר שעשוי להכביד עליה לבצע כעת רכישה משמעותית נוספת

האם רמי לוי צפוי להשתלט מחר על דואר ישראל? מחר הוא היום האחרון להגשת הצעות לרכישת חברת דואר ישראל שעומדת בפני הפרטה. אחת הקבוצות המסקרנות שמתמודדות במכרז היא קבוצת דלק ישראל בשיתוף רמי לוי. דלק ישראל ולוי נראים כאחת משתי הקבוצות המובילות שעשויות לזכות בדואר.

הקבוצה השניה היא קבוצת מלגם שנחשבה גם היא חזקה לאורך המירוץ, אך בימים האחרונים רכשה מלגם, באמצעות חברת פנגו שבבעלותה, את השליטה בחברת גט, דבר שעשוי לגרום לה 'להתקרר' מהמירוץ לרכישת הדואר בשל הקושי לבצע 2 עסקאות גדולות כאלה במקביל.

ישנם גם שני מתמודדים אחרים שלקחו את מסמכי המכרז הם איש העסקים יעקב אנגל וחברת לפידות קפיטל שבשליטת יעקב לוקסנבורג, אולם לפי שעה לא ברור האם יגישו הצעה רשמית להתמודדות במכרז.

תהליך הפרטת הדואר - אשר מובל בהצלחה ע"י היו"ר מישאל וקנין - צפוי לעשות היסטוריה כאשר לראשונה מקום המדינה הדואר יהפוך לחברה עסקית שאינה בבעלות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully