וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אורן מונה למנכ"ל קבוצת AllJobs

15.5.2024 / 13:48

AllJobs הודיעה על מינויו של מיכאל אורן למנכ"ל הקבוצה; אורן שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל קבוצת הדיגיטל K Verse ובעברו שמש משנה למנכ"ל יד2

מנכ"ל אולג'ובס מיכאל אורן. טל רביב,
מנכ"ל אולג'ובס מיכאל אורן/טל רביב

קבוצת AllJobs הודיעה על מינויו של מיכאל אורן (48) למנכ"ל הקבוצה. אורן, המשמש כיום כמנכ"ל קבוצת הדיגיטל K Verse, כיהן בעברו במגוון תפקידים באתר יד2, בהם סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי וכן משנה למנכ"ל. במסגרת כהונתו היה אחראי על צמיחה בת מאות אחוזים בהכנסות יד2 להיקף של מאות מיליוני שקלים, יצירת מנועי הכנסה חדשים ושינוי המבנה העסקי הארגוני של החברה. אורן יחליף את שי מגל, שמונה לאחרונה למנכ"ל ynet, ויכהן במקביל כדירקטור פעיל ב-AllJobs.

הרצל עוזר, יו"ר ומייסד קבוצת AllJobs: "מיום הקמתה לפני 20 שנה ועד היום, מובילה AllJobs את תחום הדרושים וניהול הקריירה בישראל. יצרנו פעילות ענפה כקבוצה, עם מענה למגזרים ייחודיים, כגון: הייטק (TechIT), הצעירים (סחבק), הפרילנסרים (Xplace) החרדים (ג'וביק) וההשמה ((Match-IT, הרחבנו את תחום ניהול הקריירה בזכות שיתופי פעולה עם חברות רבות בתחום, ואנו מתכוונים להמשיך את תנופת הצמיחה של החברה. אני מברך את מיכאל על הצטרפותו, ובטוח כי ימשיך לשמר את המובילות של AllJobs בשנים הבאות, בזכות ניסיונו העשיר וזיקתו העמוקה לדיגיטל ולתחום המרקטפלייס בישראל".

מיכאל אורן, מנכ"ל AllJobs הנכנס, הוסיף: "אני גאה על הזכות שנפלה בחלקי להוביל את AllJobs, חברה שמהווה מודל לחיקוי לחברות רבות במשק הישראלי. אני מודה ליו"ר החברה על האמון שנתן בי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully