וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפיוג'ן ממנה את דוד זילברמן לסמנכ"ל כספים

15.5.2024 / 13:51

המינוי של זילברמן בתוקף מיום ה-15 באוגוסט 2024, במקומו של אלברטו ססה, שיפרוש מהחברה באותו התאריך. דוד מצטרף לקומפיוג'ן מחברת אורמד פרמצבטיקה, שם הוא שימש כסמנכ"ל כספים

דוד זילברמן. יחצ,
דוד זילברמן/יחצ

קומפיוג'ן, (נאסד"ק ות"א:CGEN), חברה לאימונותרפיה של סרטן בשלבי פיתוח קליניים וחלוצה בגילוי חישובי של מטרות תרפויטיות, הודיעה היום על מינויו של דוד זילברמן לסמנכ"ל הכספים החדש של החברה, בתוקף מיום ה-15 באוגוסט 2024, במקומו של אלברטו ססה, שיפרוש מהחברה באותו התאריך. דוד מצטרף לקומפיוג'ן מחברת אורמד פרמצבטיקה (Nasdaq: ORMP), שם הוא שימש כסמנכ"ל כספים.

ד"ר ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "אני שמחה מאוד על הצטרפותו של דוד לקומפיוג'ן, וסבורה שהניסיון והתובנות שלו יהוו תוספת משמעותית לצוות שלנו. עם ניסיון בתחום תעשיית ההלת'קייר כסמנכ"ל כספים של חברת ביוטק ציבורית שנסחרת בנאסד"ק, בשילוב הלהט, החשיבה האסטרטגית והמחויבות שלו להשגת תוצאות, אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם דוד כחלק מצוות ההנהלה הבכירה של קומפיוג'ן, ולייצר ערך עבור בעלי המניות ועבור חולים".

זילברמן ציין, "אני מאוד שמח להצטרף לקומפיוג'ן בתקופה מרגשת זו של התפתחות החברה, עם מספר רב של אירועים משמעותיים המתוכננים ל-2024, מגוון נכסים ייחודיים, שותפויות עם חברות פארמה בינלאומיות, ופלטפורמת גילוי חישובי שמיועדת להעשיר את צנרת התרופות של החברה לצורך יצירת צמיחה לטווח הארוך. אני מקווה למלא תפקיד משמעותי לצד ענת והצוות של קומפיוג'ן, כדי להבטיח מעמד פיננסי איתן עבור החברה, במטרה להביא, בסופו של דבר, אפשרויות טיפול חדשות לחולי סרטן ברחבי העולם".

דר' כהן-דייג הוסיפה, "אני רוצה גם להודות לאלברטו ססה על תרומתו לחברה. מיום שהצטרף לקומפיוג'ן כסמנכ"ל כספים ב-2022, אלברטו תמך באופן משמעותי בקידום החזון שלנו להשפיע על חיי החולים על ידי פיתוח תרופות ראשונות מסוגן שמבוססות על פלטפורמת הגילוי החישובי שלנו".

לזילברמן ניסיון של מעל 15 שנה בעולם הפיננסי, כולל 10 שנים בתעשיות ההלת'קייר והביוטק. לפני שהצטרף לאורמד פרמצבטיקה כסמנכ"ל כספים ב-2021, דוד כיהן כמנהל תכנון ואנליסט פיננסי וכמנהל בכיר לביקורת פנימית בחברת טבע. מוקדם יותר במהלך הקריירה שלו, דוד סיפק שירותי ביקורת פנימית וניהול סיכונים במחלקת הייעוץ של Grant Thornton Fahn Kanne Control Management, והועסק במחלקת הביקורת של KPMG. לוד תארים בראיית חשבון ובניהול מהמשרד הצרפתי להשכלה גבוהה ולמחקר, והוא רואה חשבון ציבורי מוסמך בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully