וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד היי-טק הישראלי ממנה את נעמה מנובה-טויטו כחברת הנהלה

15.5.2024 / 15:14

מנובה-טויטו מגיעה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול שיווק בינלאומי בחברות ציבוריות ופרטיות, הן באנטרפרייז והן בסטארטאפים. בנוסף, הובילה יוזמות שתרמו להשקעות של למעלה מ-50 מיליון דולר

נעמה מנובה טויטו. יחצ,
נעמה מנובה טויטו/יחצ

איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים, הפועל לקידום תעשיות ההיי-טק לצמיחה כלכלית, מודיע היום (ד') על מינויה של נעמה מנובה-טויטו, מייסדת-שותפה ומנכ"לית חברת Marketeam.ai, לחברת הנהלה באיגוד.

מנובה-טויטו מגיעה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול שיווק בינלאומי בחברות ציבוריות ופרטיות, הן באנטרפרייז והן בסטארטאפים. בנוסף, הובילה יוזמות שתרמו להשקעות של למעלה מ-50 מיליון דולר, מיזוגים ורכישות, והנפקות ציבוריות בפוקוס על תהליכים אסטרטגיים חוצרי ארגון, ניהול צמיחה וחדירה לשווקים חדשים, ובניית צוותים מוכשרים. הניסיון שלה בניהול תהליכי שיווק מורכבים משתרעת על פני תעשיות שונות, כולל איקומרס, AgeTech, קמעונאות, גיימינג, תקשורת, IT, מחשוב ענן ועוד.

חברת Marketeam.ai העוסקת בתחום ה-GenAI, שפיתחה ואימנה את מודל השפה (foundation model) הראשון בעולם לתחום השיווק (FLM, DALM), ומאמנת צוות של autonomous ai marketing agents ייחודי, העובד בשיתוף פעולה עם בעלי עסקים ומנהלי שיווק, כדי לספק מצוינות שיווקית לכל עסק, בכל תקציב.

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי: "זהו כבוד גדול עבורנו לצרף לשורות ההנהלה את נעמה אשר הוכיחה יכולות יוצאות דופן בניהול חברות סטארטאפ במהלך השנים האחרונות. אין לי ספק כי הניסיון והידע הרב שהיא צברה יתרום רבות לטובת קידום וסיוע לחברות ההייטק הישראליות."

מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההייטק הישראלי: "נעמה מביאה עימה יכולות מגוונות בכניסתה לתפקיד זה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אנושית. אנו מאמינים כי צירופה לשורות האיגוד מהווה צעד מבורך ובעל חשיבות להמשך צמיחתנו תוך דגש על הבינה המלאכותית שמהווה חלק מרכזי מעתיד התעשייה".

נעמה מנובה טויטו מנכ"לית חברת Marketeam.ai: "איגוד ההייטק הישראלי פועל בנחישות לקידום האיקוסיסטם של הסטארטאפים וההייטק בישראל, ולכבוד לי להצטרף להנהלת האיגוד, בפרט בתקופה כה מאתגרת במדינה שלנו. אני גאה לקחת חלק במאמץ הקולקטיבי להניע יוזמות חדשניות ולהבטיח את המשך הצמיחה והשגשוג של ההייטק בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully