וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאודור בסרט

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 10:51

עמי אלה, דניאל חוסידמן וליגד רוטלוי. רפי דלויה,
עמי אלה, דניאל חוסידמן וליגד רוטלוי/רפי דלויה

טרום יום העצמאות התקיימה פרמיירה חגיגית לרגל הקרנת הבכורה של הסרט 'תיאודור'. מדובר למעשה באופרה ישראלית ראשונה אי פעם, שצולמה לקולנוע.

מאחורי היוזמה לתת לאופרה 'תיאודור' חיים נוספים, ולהביאה בפני רבבות צופים בקולנוע, עמד עמי אלה מנכ"ל חברת התוכן וההפצה ELLACOM, שצפה באופרה, והחליט שאת 'תיאודור' חייבים לצלם ולהפיץ לכולם. אלה קיבל את ברכתו של צח גרנית - מנכ"ל האופרה הישראלית, לרעיון, ויצא לדרך.

כעת, ולרגל חגיגות יום העצמאות ה-76 לישראל, הסרט יוצא לאקרנים. הוא מספר את סיפורו של חוזה המדינה ולוקח את הצופים למסע מרגש בתחנות חייו של הרצל, כולל כאלה שלא הכרנו מעולם, מזווית אישית ורגשית, החל מימיו כסטודנט צעיר ועד להפיכתו למנהיג ציוני פורץ דרך. באמצעות המוסיקה המופלאה של יונתן כנען והבימוי של עידו ריקלין נחשף הקהל לרגעים מכוננים בחייו של הרצל: המאבק באנטישמיות, מערכת היחסים עם ז'ולי אשתו המיוסרת, הקשיים, ההתמודדויות והדרך אל החזון המופלא של מדינת היהודים.

צילום ההפקה התאפשרה הודות לתמיכתו הנדיבה של דניאל חוסידמן אשר יזם בשעתו את הרעיון להעלות את האופרה. להקרנת הבכורה הגיעו: חוסידמן עצמו יחד עם בת הזוג - בתיה כהנא; יאיר רוטלוי וליגד רוטלוי - שתמכו בצילום הסרט, עודד רייך - המגלם את התפקיד הראשי ומשחק את דמותו של הרצל; צח גרנית - מנכ"ל האופרה הישראלית; מלחין האופרה - יונתן כנען; עידו ריקלין - במאי האופרה; זמרי האופרה המשתתפים בהפקה; שרה סלע, ונוספים.

יונתן כנען ועודד רייך. רפי דלויה,
יונתן כנען ועודד רייך/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully