וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה המרה של דיפלומט לצרכנים: מחירי מילקה, אוריאו וטובלרון מזנקים

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 17:35

לאחר שבתחילת החודש ייקרה יבואנית הענק שורה של מוצרים, כעת היא מודיעה לקמעונאים על התייקרויות של מוצרי השוקולד בהיקפים של עד 14%; דיפלומט: "השוקולד יתייקר רק ביוני כי הצלחנו לדחות בחודש את העדכון לטובת הצרכנים"

הפיקוח על מחירי המזון/דוברות מבקר המדינה

הבשורה המרה של דיפלומט לצרכנים: מחירי מילקה, אוריאו וטובלרון מזנקים. לפי מחירונים שהעבירה החברה לקמעונאים השונים יתייקרו מוצרי השוקולד השונים בהיקף שנע בין 5%-14%, כאשר בשוקולד מילקה תעמוד ההתייקרות על 14% לטבלאות השוקולד ו-8% למוצרי מילקה אחרים כגון עוגיות.

מוצרי אוריאו יתייקרו ב-10%-15%, ושוקולד טובלרון יעלה ב-12%.

מדובר בצעד נוסף במסגרת גל ההתייקרויות העצום של החברה בתחילת החודש, שכלל שורה ארוכה של מוצרי צריכה.

דיפלומט היא חברת ענק המייבאת ומשווקת בישראל שורה ארוכה של מוצרים, ומחזיקה את המותגים הנמכרים ביותר בכל קטגוריה, בין היתר פמפרס, היינץ, ג'ילט, טונה סטאר קיטס, פרינגלס, וולה, קיקומן, ג'ייקובס, טמפקס, פיירי, אריאל ועוד.

מדובר בחברה רווחית כאשר דוחותיה ל-2023 היו משופרים לעומת השנה הקודמת, כשהרווח הנקי של החברה עלה ל-80 מיליון שקלים במקום 76 מיליון שקלים ב-2022, והחברה אף חילקה דיבידנד בגובה 40 מיליון שקלים

נעם וימן מנכ"ל דיפלומט אחזקות. קרן בן ציון, דיפלומט אחזקות, עיבוד תמונה
נעם וימן יו"ר דיפלומט. גורם בחברה אמר כי "מוצרים השוקולד יתייקרו רק ביוני כי הצלחנו לדחות בחודש את העדכון"/עיבוד תמונה, קרן בן ציון, דיפלומט אחזקות

בתחילת החודש הודיעה הממונה על התחרות כי דיפלומט פגעה בצרכנים ותשלם קנס ענק של יותר מ-9 מיליון שקל. לפי ההודעה, חברת דיפלומט, מהיבואניות והמשווקות הגדולות במשק, התנהלה בניגוד להוראות בחוק קידום התחרות בענף המזון.

דיפלומט תשלם למעלה מ-9 מיליון שקל במסגרת עיצומים מוסכמים בגין הפרות סעיפים בחוק קידום התחרות בענף המזון, העוסקים בהתערבות בשטחי תצוגה אצל קמעונאים, ובהעברות תשלומים לקמעונאים, שלא כהנחות למוצרים אותם היא מוכרת להם.

החברה הפרה סעיפים בחוק המזון העוסקים בהתערבות בשטחי תצוגה אצל קמעונאים ובהעברות תשלומים לקמעונאים, בכסף ובשווה כסף, שלא כהנחות למוצרים אותם היא מוכרת להם. ההפרות בסעיפים אלה יכולות לכלול בין היתר התערבות בשטחי תצוגת חוץ מדף לקמעונאים ודרישה שמוצרי סנו ישובצו במיקומים אטרקטיביים, המלצה לקמעונאים בנוגע לתמחור מוצרי סנו, והעברות כספים לקמעונאים שלא במסגרת הנחה על מוצרים ספציפיים.

גורם בדיפלומט אמר כי "עדכון המחירים של השוקולדים תוקשר כבר באפריל מול הרשתות והתקשורת במסגרת עליית המחירים שרובה נכנסה למאי אחרי פסח. המוצרים של השוקולד יתייקרו רק ביוני כי הצלחנו לדחות בעוד חודש את העדכון, לטובת הצרכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully