וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Agora מגייס עובדים לפיתוח פלטפורמת ההשקעות בנדל"ן

16.5.2024 / 16:58

בין המשרות הפתוחות בישראל: מפתח פולסטאק בכיר ועם ניסיון חלקי, אנליסט דאטה בדרגת ביניים, מעצב מוצר בכיר, מהנדס פתרונות מוצר, מגייס טאלנטים ומנהל מכירות מתחיל. בנוסף מגייסת החברה מנהל מכירות למשרדים בניו יורק ובפלורידה

מייסדי Agora. Barak Radunsky,
מייסדי Agora/Barak Radunsky

סטארטאפ הפינטק Agora, המפתח פלטפורמה לניהול השקעות בנדל"ן, מגייס עובדות ועובדים למגוון תפקידי פיתוח, מוצר, מכירות, שיווק ו-HR. בין המשרות הפתוחות בישראל: מפתח פולסטאק בכיר ועם ניסיון חלקי, אנליסט דאטה בדרגת ביניים, מעצב מוצר בכיר, מהנדס פתרונות מוצר, מגייס טאלנטים ומנהל מכירות מתחיל. בנוסף מגייסת החברה מנהל מכירות למשרדים בניו יורק ומנהל מכירות בפלורידה אשר שולט גם בשפה הספרדית.

החברה השלימה סבב גיוס בסך 34 מיליון דולר בסדרה B בהובלת קרן ההון סיכון Qumra Capital ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Insight Partners ו- Aleph. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה ל-63 מיליון דולר.

Agora פיתחה מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל"ן, שוק שמגלגל סכומי עתק בעולם. אולם מתנהל עדין ברובו הגדול בשיטות מיושנות של מסמכי אקסל, מיילים אקראיים ותוכנות מיושנות שלא עונות על הצרכים של יזמי הנדל"ן. כתוצאה מכך חברות המנהלות עסקאות נדל"ן, בין אם מדובר בבתי השקעות, יזמים או קרנות. אינן יעילות ומבזבזות זמן רב על עבודות ידניות, חסרות יכולות לנהל מעקב אחר המשקיעים והשקעותיהם בדרך אופטימלית.

פלטפורמת הSaaS שפיתחה Agora מרכזת נתונים ומידע פיננסי, מבצעת אוטומציה לתהליכים ידניים, חישובי עמלות, תשואה, מיסוי, הנהלת חשבונות ומרכיבים נוספים ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות והן למשקיעי נדל"ן באופן שקוף, נאמן למציאות וללא סיכון לאבטחת מידע. בעזרת Agora יכולים העוסקים בענף להתמקד בעשיה האמיתית, לשפר את השירות וחווית לקוחותיהם ולקבל החלטות על בסיס מידע מדויק בזמן אמת. המערכת מאפשרת לכל לקוח להתאים את המערכת לצרכיו, למודל ההשקעות שלו ולמשקיעים, ומאפשרת במקרה הצורך שיתוף מידע בקלות עם אנשים נוספים.
פורטל החברה כולל מוצרים פיננסיים משלימים ובהם יכולות עיבוד והעברת כספים במגוון רחב של מודלי השקעה בלחיצת כפתור, המרות מט"ח והעברות בינלאומיות, כלים לניהול גיוס הכספים, שמשנה את הדרך שבה חברות מציעות הזדמנויות השקעה חדשות למשקיעים ומערכת למילוי ועמידה בדרישות המס ובדרישות רגולטוריות נוספות.

"הבעת אמון גדולה בפוטנציאל"

בר מור, שותף מייסד ומנכ"ל Agora: "אנחנו נרגשים מסגירת סבב צמיחה, שמהווה עדות לעוצמה של הפלטפורמה שלנו ולמהפכה שהיא מובילה בתחום ההשקעות בנדל"ן. כספי ההשקעה יאפשרו לנו להרחיב את סל המוצרים, להקצות משאבים למחקר ופיתוח, לתת מענה טוב יותר לצרכים המתפתחים של לקוחותינו ולהמשיך לבנות את חווית ההשקעה בנדל"ן הטובה ביותר בשוק. הלקוחות שלנו אוהבים את מוצרי Agora, ואנו אסירי תודה על תמיכתם המתמשכת."

סיוון שמרי דהן, שותפה מנהלת בקומרה קפיטל: "ההנהלה יוצאת הדופן של אגורה והמומחיות העמוקה בשוק הנדל"ן, בשילוב עם מוצר חדשני המותאם לשוק המשקיעים המודרני, יוצרים עבורה הזדמנות להובלת שוק משמעותי שהולך וגדל. עקבנו מקרוב אחרי הצמיחה המהירה של החברה בשנתיים האחרונות והובלת סבב הגיוס הנוכחי בחברה הינו הבעת אמון גדולה בפוטנציאל להפוך את פלטפורמת ה-SaaS של Agora לסטנדרט החדש בשוק השקעות הנדל"ן הבינלאומי. אגורה שייכת לדור החדש של החברות המרגשות אותנו בקומרה - חברות שצמחו בתבונה וביעילות תוך כדי משבר עולמי גלובלי ומוכנות כעת לשלב הצמיחה הבא - הדור הזה הוא שיצעיד את ההייטק הישראלי קדימה בשנים הבאות".

ג'ון רוזנבאום, שותף מנהל בInsight Partners: "ההתרחבות לשווקים גלובליים וההשקה של מוצרים ושירותים חדשים ויחודיים הם שיצרו את המומנטום החזק של אגורה מאז ההשקעה הקודמת שלנו בחברה. כל זאת מתאפשר ע"י הצוות באגורה שמכיר ומבין לעומק את האתגרים של קרנות ויזמי נדל"ן והמשקיעים שלהם. אנחנו נרגשים להשקיע פעם נוספת באגורה גם בסבב גיוס הנוכחי ולהמשיך את השותפות הפורה."

מידע נוסף על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully