וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Pontera תגייס השנה 30 עובדים בישראל כדי "לעזור לאנשים לפרוש ברווחה כלכלית"

19.5.2024 / 10:00

לאור הגידול בלקוחות ובהכנסות החברה, פונטרה תכפיל את מספר העובדים במשרדיה בהרצליה וניו יורק ב-2024

במרכז: איל הלחמי, מייסד שותף וCTO; דוד ויס, מייסד שותף ו-CPO; שי מלר, סמנכ"ל אנליזה פיננסית. איל מרילוס,
במרכז: איל הלחמי, מייסד שותף וCTO; דוד ויס, מייסד שותף ו-CPO; שי מלר, סמנכ"ל אנליזה פיננסית/איל מרילוס

חברת הפינטק, Pontera, שעוזרת לאנשים לפרוש ברווחה כלכלית טובה יותר, מכפילה את מספר העובדים הטכנולוגיים שלה בישראל ובארצות הברית במטרה לתמוך בצמיחה המהירה של החברה ובהמשך התרחבותה.

עם מיקוד על הרחבת יכולות ה-R&D שלה בישראל, פונטרה גייסה בחודשים האחרונים 20 עובדים בתחומי אבטחת מידע, הנדסת תוכנה, ניתוח דאטה וניהול מוצר, ובכוונתה לגייס 30 עובדים נוספים בתחומים אלה השנה. על רקע הצמיחה המהירה, עברה פונטרה למשרדים גדולים יותר בהרצליה והיא מתכננת להרחיב גם את המשרדים בניו יורק.

פונטרה הוקמה ב- 2012 תחת השם FeeX על ידי ארבעה יזמים: יואב צוראל, מנכ"ל; דוד ויס, סמנכ"ל מוצר; אייל הלחמי, סמנכ"ל טכנולוגיות, ואורי לוין, יו"ר ושותף מייסד של Waze. החברה, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת המאפשרת ליועצים פיננסיים בארה"ב לנהל את חסכונות הפרישה של לקוחותיהם באופן מאובטח ובהלימה עם הנחיות הרגולציה, גייסה עד כה כ-160 מיליון דולר, רוב הסכום עדיין בקופת החברה.

בדצמבר 2023 היא הודיעה על גיוס שהושלם במהלך המלחמה בישראל, בסך 60 מיליון דולר בהובלת ICONIQ Growth, שבין השקעותיה הבולטות: Uber, AirBNB, Canva, Zoom ו-Wolt. כשנתיים קודם לכן, היא גייסה 80 מיליון דולר בשלושה סבבים, בהובלת קרן הון הסיכון הגלובלית Lightspeed.

בעקבות גיוס ההון האחרון והגידול בהכנסות, פונטרה מתכננת להגדיל את מספר העובדים לכ-320 אנשים במשרדיה בהרצליה וניו יורק עד סוף שנת 2024, מ-120 עובדים שהיו בחברה בפברואר 2022.

"בעקבות ההתרחבות המשמעותית של החברה, אנו מגייסים עובדים שיחזקו את הצוותים שלנו ויאפשרו להם לספק את השירות הטוב ביותר," אמרה גליה בר שלום, סמנכ"לית משאבי אנוש-ישראל בפונטרה. "אנו מאמינים בהשקעה במשאב האנושי של החברה ובפתיחת אופקי קריירה לעובדינו. רוב המנהלים שלנו צמחו בתוך החברה, והתקדמו מתפקידים התחלתיים לעמדות ניהוליות."

בר שלום מציינת בגאווה ששיעור הנשים העובדות בחברה עומד על כ-46%, כולל בתפקידי הפיתוח הטכנולוגי, לצד מספר משמעותי של מנהלות. "הדבר נובע בעיקר מנטייה טבעית לגיוון הצוותים ומכך שנשים מהוות בחירה טבעית ממאגר איכותי. זה פשוט מתאים לתרבות הארגונית שלנו. "שיעור הנשים המנהלות בצוותים שלנו יוצר סביבה שמעודדת ומושכת נשים נוספות להגיש מועמדות לתפקידים שאנחנו פותחים ולהצטרף לחברה. לאורך השנים, נחלה החברה הצלחה בגיוס עובדי פיתוח מקרב צעירים שמגיעים הישר מהלימודים באוניברסיטה," אומרת בר שלום. "גיוס ג'וניורים דורש השקעת זמן ומשאבים, אך אנו רואים בכך השקעה לטווח ארוך בטאלנטים, שתשתלם לכולם. אנו מאמינים שהגישה שלנו בגיוס עובדים מאפשרת לנו לבנות חברה עם תרבות חזקה, שבה כולם פועלים ביחד למען השגת מטרה משותפת,".

לעיון במשרות והגשת קורות חיים לחצו כאן

גליה בר שלום. דני כיתרי,
גליה בר שלום/דני כיתרי

הפלטפורמה הטכנולוגית של פונטרה הפכה ליותר ויותר רלוונטית ככל שמשבר הפרישה עמו מתמודדת ארצות הברית גובר. מיליוני אמריקאים יסתמכו בעתיד על חסכונות שנצברו בחשבונות פרישה שפתחו להם במקום העבודה, אשר עליהם לנהל בעצמם (בשונה מהשיטה בישראל). מחקרים מראים שרוב האמריקנים מעדיפים לתת ליועץ מקצועי לנהל את חשבונות הפרישה שלהם.

פונטרה מספקת פתרון נחוץ לבעיה גדולה, ועוזרת לאנשים לקבל ניהול מקצועי לתוכניות הפנסיה שהם מקבלים במקום העבודה, במקום לנהל אותן בעצמם. ניהול באמצעות יועץ פיננסי, כך מראים מחקרים בארה"ב, מתורגם בדרך כלל לתשואות כוללות גבוהות יותר שמשפרות את המוכנות של הפרט לפרישה כלכלית בטוחה יותר.

בתחילת דרכה הציעה החברה כלי אינטרנטי להשוואת העלויות של תוכניות הפנסיה והגמל של חוסכים לטווח ארוך. ב- 2018 שינתה החברה את האסטרטגיה שלה וכעת היא מאפשרת ליועצים פיננסיים להציג ולנהל בצורה מאובטחת את חשבונות הפרישה של לקוחותיהם באמצעות פלטפורמה טכנולוגית שפיתחה. ארבע שנים מאוחר יותר, ב- 2022, FeeX שינתה את שמה לפונטרה, אך ההתמקדות שלה בשיפור התוצאות לחוסכים לא השתנתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully