וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם רביעית בראשל"צ: רשת SACARA מתרחבת ומשיקה סניף רביעי בעיר

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 14:08

לאחר שפתחה לאחרונה בעיר פ"ת את הסניף הרביעי, רשת הקוסמטיקה SACARA, פותחת את הסניף הרביעי גם בראשון לציון, בהשקעה הנאמדת בכ-600 אלף שקל

סניף סאקרה החדש בקניון ראשונים. יח"צ,
פעם רביעית בראשל"צ: רשת SACARA מתרחבת ומשיקה סניף רביעי בעיר/יח"צ

סניף סאקרה החדש שייפתח השבוע בקניון עזריאלי ראשונים בעיר ראשל"צ, מצטרף לשלושה סניפים קיימים בראש"צ: בקניון הזהב, ברחוב רוטשילד במרכז ובקניון סינמה סיטי.

הסניף בקניון עזריאלי ראשונים משתרע על שטח של כ- 150 מ"ר ונפתח בקונספט המותג: חנות חווייתית, ידידותיות, נגישה ומעוצבת במראה עדכני וצעיר, עם מגוון עשיר ורחב של מוצרים בקטגוריות שונות, בניהן: מוצרי איפור, מוצרי טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער, ציפורניים, אקססורייז ועוד.

איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "זהו הסניף הרביעי של סאקרה בעיר ראשון לציון, הידועה "כעיר הקניונים". הסניף החדש ישרת את השכונות הסמוכות לקניון ותושבי הסביבה הסמוכים לה. מדובר, במיקום עם נגישות נוחה וקלה, על כביש 431, עם תחנות רכבת ואוטובוסים שמגיעים מאזורים רבים, בניהם: באר יעקב, נס ציונה, מזרח ראשון לציון ומושבים רבים שלהם אין קניונים. כמו כן, מעל הקניון מגדל משרדים המייצר קהל לקוחות רחב".

עוד מסר זמיר: "פתיחת סניפים חדשים של סאקרה במיקומים אסטרטגיים מהווה מנוע צמיחה להרחבת נוכחות הרשת ברחבי הארץ, והנגשת מוצרי סאקרה עם דגש על מגוון, איכות, ומחירים משתלמים".

סניף סאקרה החדש בקניון ראשונים. יח"צ,
סניף סאקרה החדש בקניון ראשונים/יח"צ

רשת SACARA מונה 74 חנויות בפריסה ארצית ומציעה לצרכנים הישראלים מוצרים איכותיים במחירים נוחים לכל כיס וחוויית קנייה ברמה בינלאומית.

מ-SACARA נמסר כי היא משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully