וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד אטיאס מונה למנהל פעילות Matrix OT של חברת MATRIX 2BSecure

19.5.2024 / 13:37

במסגרת תפקידו החדש יוביל ויפתח אטיאס את תחום פתרונות הסייבר לעולם ה-OT/ICS/SCADA/IIOT, ינהל את הצוותים המקצועיים בתחום הייעוץ, בדיקות חוסן, הטמעת פתרונות ושירותים מנוהלים

עד אטיאס. טל עשבי,
עד אטיאס/טל עשבי

עד אטיאס (40) מונה למנהל פעילות Matrix OT של 2BSecure חברת אבטחת מידע מבית מטריקס. במסגרת תפקידו החדש יוביל ויפתח אטיאס את תחום פתרונות הסייבר לעולם ה-OT/ICS/SCADA/IIOT, ינהל את הצוותים המקצועיים בתחום הייעוץ, בדיקות חוסן, הטמעת פתרונות ושירותים מנוהלים. בנוסף יקדם אטיאס שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גורמים מובילים בתחום הסייבר התעשייתי, תוך הרחבת פעילות החברה בישראל ובעולם.

אטיאס בעל ניסיון של מעל 17 שנה בעולם אבטחת המידע והסייבר, בתפקידי הובלה בעולמות השירותים והמוצרים. בין תפקידיו הקודמים שימש כמנהל מוצר בכיר בחברת Check Point, התפקיד כלל אחריות על בניית מוצרי אבטחת מידע לגישה מאובטחת, קישוריות בין ארגונים וגישה לאינטרנט/ענן SSE ו- SD-WAN. בנוסף שימש אטיאס מנכ"ל חברת Prevision, והיה אחראי על הובלה ופיתוח פתרונות החברה למתן שירותי סייבר בעולמות הגנה על שידורי טלוויזיה ווידאו סטרימינג, מערכות פיננסיות, תשתיות קריטיות, מפעלים, אנרגיה ורפואה.

אטיאס בוגר יחידות טכנולוגיות (ממר"ם וממת"ם) ובעל תואר ראשון במדעי המחשב B.sc מהאקדמית תל אביב יפו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully