וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז סלח ימונה למנהל מערך המכירות של אגף ביטוח החיים והפיננסים של הכשרה חברה לביטוח

20.5.2024 / 10:05

טרם מינויו, סלח כיהן בתפקיד מנהל מרכז הפרישה של חברת "כלל זהב", ולפני כן שימש כמנהל מכירות פיננסים ומנהל מכירות סיכונים בחברת כלל, מנהל מכירות ושיווק בחברת BAFI, ועוד תפקידי מכירה רבים ומגוונים בענף

ארז סלח. הכשרה חברה לביטוח,
ארז סלח/הכשרה חברה לביטוח

הכשרה הכריזה על מינויו של ארז סלח למנהל מערך המכירות של אגף ביטוח החיים והפיננסים בחברה, וזאת כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית שלה להעמקת פעילות המכירות בתחומי הסיכונים והפיננסים.

לסלח ניסיון למעלה מ-18 שנה בענף הביטוח והפיננסים. טרם מינויו, סלח כיהן בתפקיד מנהל מרכז הפרישה של חברת "כלל זהב", ולפני כן שימש כמנהל מכירות פיננסים ומנהל מכירות סיכונים בחברת כלל, מנהל מכירות ושיווק בחברת BAFI, ועוד תפקידי מכירה רבים ומגוונים בענף. סלח הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן.

במסגרת תפקידו החדש, סלח ינהל את מערך מכירות הסוכנים ואת מערך שימור הלקוחות בחברה, בתחומי חיים ופיננסיים.

מינויו של סלח ותחומי התמחויותיו בהם צבר ניסיון וידע רבים, מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה הכשרה לחיזוק הפעילות העסקית שלה ופיתוח מערך המכירות הארציות של החברה.

ארז סלח, מנהל מערך המכירות של אגף ביטוח החיים והפיננסים הנכנס, מסר: "אני מודה על ההזדמנות להצטרף לחברת הכשרה, הבולטת בענף בזכות המוצרים החדשניים, אמנת השירות הגבוה וכוח האדם האיכותי שלה. אני מצפה לתרום מהידע והניסיון שצברתי בשביל לתרום להמשך הצמיחה והשגשוג של הכשרה והמוצרים הביטוחיים והפיננסיים המובילים שלה."

איל אליה, סמנכ"ל ומנהל האגף, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של ארז סלח להכשרה. אין ספק כי ניסיונו המקצועי העשיר בתחומי הביטוח והפיננסים יתרום להצלחת ולצמיחת מכירות הסיכונים בחברה וכן למכירות המותג BEST INVEST, מותג הפיננסים הייחודי והמוביל בישראל."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully